Моля за помощ форд 1.8 не пали
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 24 мар 2008, 00:15
- Модел на автомобила: FORD ESKORT
- Status: Извън линия
Моля за помощ форд 1.8 не пали
Форд ескорт ' 96г. 1.8 чист дизел ендура д не иска да запали
съмнявах се да не връща нафтата и да гълта въздух и сожих клапан преди филтера а и сам сменил маркучите за нафтата и пак не иска да запали двигателя върти нафта се качва до дюзите свещите си подгряват и пак не иска да запали. Някакви идеи от какво може да е ?????

съмнявах се да не връща нафтата и да гълта въздух и сожих клапан преди филтера а и сам сменил маркучите за нафтата и пак не иска да запали двигателя върти нафта се качва до дюзите свещите си подгряват и пак не иска да запали. Някакви идеи от какво може да е ?????






- eekset
- потребител
- Мнения: 168
- Регистриран: 02 май 2007, 11:56
- Модел на автомобила: три две нула
- Местоположение: big city lights
- Status: Извън линия
Re: Моля за помощ форд 1.8 не пали
моя е по-старичък, но проблема беше същия - започна да пали след смяна на сегменти. Напоследък пак се е**ва, ама това е заради акумулатора - съвсем е сдал...
ако наистина всичко друго е ОК, премери компресията, мойте сегменти излезаха с 2.5 мм ключова хлабина при нормална 0.10мм (или там някъде).
Късмет, дано е нещо дребно...
ако наистина всичко друго е ОК, премери компресията, мойте сегменти излезаха с 2.5 мм ключова хлабина при нормална 0.10мм (или там някъде).
Късмет, дано е нещо дребно...
http://i.data.bg/08/01/21/770926_orig.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 24 мар 2008, 00:15
- Модел на автомобила: FORD ESKORT
- Status: Извън линия
Re: Моля за помощ форд 1.8 не пали
двигателят е след основен ремонт. не е това нещто друго е
Ps:
След като ме дръпнаха и запали веднага от някаде продължава да дърпа въздух остана ми да сменя инжектора за нафтата дано се оправи
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... A%F2%EE%F0" onclick="window.open(this.href);return false;
ако и това не стане незнам

Ps:
След като ме дръпнаха и запали веднага от някаде продължава да дърпа въздух остана ми да сменя инжектора за нафтата дано се оправи
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... A%F2%EE%F0" onclick="window.open(this.href);return false;
ако и това не стане незнам






-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 24 мар 2008, 00:15
- Модел на автомобила: FORD ESKORT
- Status: Извън линия
Re: Моля за помощ форд 1.8 не пали
Така смених целия инжектор само че ядовете продължават като ме дръпнат на 3-тия метър пали но като изтине пак неще вече идея нямям от какво е
















-
- потребител
- Мнения: 23
- Регистриран: 07 мар 2007, 23:09
- Модел на автомобила: ford Fiesta 1.2
- Status: Извън линия
Re: Моля за помощ форд 1.8 не пали
а стартера ти как е?дизела иска обороти за да запали !ами акумулатора?
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 24 мар 2008, 00:15
- Модел на автомобила: FORD ESKORT
- Status: Извън линия
Re: Моля за помощ форд 1.8 не пали
Релето на подгряващите свещи се оказа че е заминало
Много съм прост 5 дена и накрая едно реле

P.s.
някои да знае каде има такова и какви пари е ?????????????????????????????????????????????
Много съм прост 5 дена и накрая едно реле



P.s.
някои да знае каде има такова и какви пари е ?????????????????????????????????????????????
- gogo_21011
- потребител
- Мнения: 129
- Регистриран: 18 яну 2006, 15:15
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 TDI 94
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Моля за помощ форд 1.8 не пали
На мен от МФ ми го продаваха за 268 лв. и стотинки някакви. Търси по моргите но със свалено такова и гледай да вземаш същото като твоето, май има значение какво пише на него. Аз търсих търсих и накрая го отворих почистих му пъпчиците на котвичките и сега е пушка, има някаква електроника по него но не вярвам да ти се е прецакала тя. Ако искаш и ти опитай да го отвориш, но много добре трябва да почистиш силикона с който е залята връзката между капата и основата на релето, след това самия капак от четирите си страни точно там където си изчистил от силикона е на "щипки", леко го навдигаш за да освободи от всяка страна и капака си излиза. След това финна шкурка на котвичките и затваряш по обратния ред, и отново пълниш фугата със силикон за да не влиза влага. Успех.
Ако няма къде да отидеш, ела на себе си!
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 24 мар 2008, 00:15
- Модел на автомобила: FORD ESKORT
- Status: Извън линия
Re: Моля за помощ форд 1.8 не пали
[quote="gogo_21011"]На мен от МФ ми го продаваха за 268 лв. и стотинки някакви...
Мани ги тия от МФ намерих чисто ново от един магазин на Симеон 133 струва 50лева немсото и 35лева китаиско.......

Мани ги тия от МФ намерих чисто ново от един магазин на Симеон 133 струва 50лева немсото и 35лева китаиско.......

-
- потребител
- Мнения: 23
- Регистриран: 18 мар 2005, 21:29
- Модел на автомобила: Escort 1,8D 91 Combi
- Местоположение: Карлово
- Status: Извън линия
Re: Моля за помощ форд 1.8 не пали
Колега eekset, светни ме колко даде за сегментите. Май и аз скоро ще излизам за сегменти и колко компресия ти даде с 2,5 луфт. Това последното ми е много интересно да разбера от чисто любопитство.
-
- потребител
- Мнения: 70
- Регистриран: 08 апр 2008, 19:41
- Модел на автомобила: ескорт ,W202
- Местоположение: Провадия
- Status: Извън линия
Re: Моля за помощ форд 1.8 не пали
авер нети трябва реле за свещите аз сложих един бутон с които директно подавам ток на свещите времето на деиствие на релето е 12секунди такаче пускаш един по дебел кабел от акомулатора за посигурно го прекараи през предпазител и го хващаш на някоя от свещите без да махаш шината и махаш релето от куплунга му
няма смисъл да даваш кинти за реле това върши същата работа
ДАНО СЪМ ТИ ПОМОГНАЛ
пиши какво е станало
няма смисъл да даваш кинти за реле това върши същата работа
ДАНО СЪМ ТИ ПОМОГНАЛ
пиши какво е станало
- eekset
- потребител
- Мнения: 168
- Регистриран: 02 май 2007, 11:56
- Модел на автомобила: три две нула
- Местоположение: big city lights
- Status: Извън линия
Re: Моля за помощ форд 1.8 не пали
компресия не съм мерил - мотора го отварях по друг повод.CLX написа:Колега eekset, светни ме колко даде за сегментите. Май и аз скоро ще излизам за сегменти и колко компресия ти даде с 2,5 луфт. Това последното ми е много интересно да разбера от чисто любопитство.
сегменти комплект - 52 лв и стотинки(в моя случай български, понеже гледам много да не я глезя по финансови съображения)
гарнитура за главата около 80-100лв на reinz. Не е лошо гарнитурата да е по-качествена за да не я сменяш пак догодина.
ще трябва да смениш най-вероятно и биелни лагери - около 30-40лв
http://i.data.bg/08/01/21/770926_orig.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 24 мар 2008, 00:15
- Модел на автомобила: FORD ESKORT
- Status: Извън линия
Re: Моля за помощ форд 1.8 не пали
Е** си майката положението при мене, сложиха ми новото реле и пак неще майстора ми каза да си търся жичкаджия щот той не смеел да я пипа че било нещо стращно.
Понеже е след основен ремонт на двигателя и като са го слагали са направили мазало. Каза че и някой да се е учил на нея по-добре щял да го направи. Та даите едно съветче каде да я водя че да я оправят???

Понеже е след основен ремонт на двигателя и като са го слагали са направили мазало. Каза че и някой да се е учил на нея по-добре щял да го направи. Та даите едно съветче каде да я водя че да я оправят???



- eekset
- потребител
- Мнения: 168
- Регистриран: 02 май 2007, 11:56
- Модел на автомобила: три две нула
- Местоположение: big city lights
- Status: Извън линия
Re: Моля за помощ форд 1.8 не пали
т.е. няма ток до релето или?...NiKoS^^ написа:Е** си майката положението при мене, сложиха ми новото реле и пак неще майстора ми каза да си търся жичкаджия щот той не смеел да я пипа че било нещо стращно.
Понеже е след основен ремонт на двигателя и като са го слагали са направили мазало. Каза че и някой да се е учил на нея по-добре щял да го направи. Та даите едно съветче каде да я водя че да я оправят???
![]()
![]()
http://i.data.bg/08/01/21/770926_orig.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 24 мар 2008, 00:15
- Модел на автомобила: FORD ESKORT
- Status: Извън линия
Re: Моля за помощ форд 1.8 не пали
Да Точно така
- eekset
- потребител
- Мнения: 168
- Регистриран: 02 май 2007, 11:56
- Модел на автомобила: три две нула
- Местоположение: big city lights
- Status: Извън линия
Re: Моля за помощ форд 1.8 не пали
тъй...
Виж в коя верига няма ток - управляващата или силовата.
Силовата е с широките гнезда - в нея постоянно трябва да има ток на едната клема, защото е вързана директно към акумулатора. Ако там има проблем лесно ще разбереш - кабела е бая дебел и не много дълъг - чуден за проследяване...
Управляващата е със средните по дебелина гнезда - там тока се появява когато е на контакт. Ако там няма ток (и в двете гнезда)прегледай снопа да не е видимо наранен някъде и кабела да е прекъснат.
Този кабел (на моята трошка поне) няма бушони, релета и т.н. така че проблема трябва да е механичен(разкачена връзка, скъсан кабел...)
Може временно (дори дълговременно) да решиш проблема, като си прекараш кабел който да дава +, когато си на контакт директно към релето, защото иначе трябва да разглабяш бая около таблото, да размотаваш снопове и т.н.
Все пак операцията не е чак толкова сложна... Всеки жичкаджия би могъл да се справи, стига да не е скачена аларма за тая система и тя да е**ва нещата.
късмет!
Виж в коя верига няма ток - управляващата или силовата.
Силовата е с широките гнезда - в нея постоянно трябва да има ток на едната клема, защото е вързана директно към акумулатора. Ако там има проблем лесно ще разбереш - кабела е бая дебел и не много дълъг - чуден за проследяване...
Управляващата е със средните по дебелина гнезда - там тока се появява когато е на контакт. Ако там няма ток (и в двете гнезда)прегледай снопа да не е видимо наранен някъде и кабела да е прекъснат.
Този кабел (на моята трошка поне) няма бушони, релета и т.н. така че проблема трябва да е механичен(разкачена връзка, скъсан кабел...)
Може временно (дори дълговременно) да решиш проблема, като си прекараш кабел който да дава +, когато си на контакт директно към релето, защото иначе трябва да разглабяш бая около таблото, да размотаваш снопове и т.н.
Все пак операцията не е чак толкова сложна... Всеки жичкаджия би могъл да се справи, стига да не е скачена аларма за тая система и тя да е**ва нещата.
късмет!
http://i.data.bg/08/01/21/770926_orig.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- потребител
- Мнения: 61
- Регистриран: 03 окт 2005, 23:24
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8D
- Местоположение: Pernik
- Status: Извън линия
Re: Моля за помощ форд 1.8 не пали
Колега,на плюсовата клема на акумулатора има няколко мощни предпазителя(бушони).Първият от ляво на дясно срещу автомобила е за подгряващото реле.Беше май около 50 ампера.Ако е изгорял релето не е захранено.Успех!!
- eekset
- потребител
- Мнения: 168
- Регистриран: 02 май 2007, 11:56
- Модел на автомобила: три две нула
- Местоположение: big city lights
- Status: Извън линия
Re: Моля за помощ форд 1.8 не пали
дали може малко инфо колко кабела (дано са 3 по-тънки и 1 дебел)излизат от въпросната клема, че на моята кабелите са директно закачени и при една от майсториите стана голяма пушилка, точно заради липсата на бушони. Евентуално да наглася за моята щайга такава клема...owen написа:Колега,на плюсовата клема на акумулатора има няколко мощни предпазителя(бушони).Първият от ляво на дясно срещу автомобила е за подгряващото реле.Беше май около 50 ампера.Ако е изгорял релето не е захранено.Успех!!
10q
http://i.data.bg/08/01/21/770926_orig.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
- JointBaby
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 17 апр 2008, 11:48
- Модел на автомобила: Ford Fiesta
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Моля за помощ форд 1.8 не пали
И аз имам малък проблем със запалването. Най-странното е, че колата е с характер и сама решава кога ще запали и кога не.
Проблема не е в акумулатора, тъй като последния път като не запали заредих акумулатора и въпреки това не тръгна.
Дръпнаха ме леко и запали.
От сервиза се опитваха да ме убедят, че е акумулатора и аз съм забравила консуматив включен, но не ми се вижда логично.
Моля ви, дайте идея какъв може да е проблема?
Колата е от старите фиести - дизел 1,8.
Проблема не е в акумулатора, тъй като последния път като не запали заредих акумулатора и въпреки това не тръгна.
Дръпнаха ме леко и запали.
От сервиза се опитваха да ме убедят, че е акумулатора и аз съм забравила консуматив включен, но не ми се вижда логично.
Моля ви, дайте идея какъв може да е проблема?
Колата е от старите фиести - дизел 1,8.
Never worry about people from my past, cuz there is a reason why they didn't make it to my future 

- eekset
- потребител
- Мнения: 168
- Регистриран: 02 май 2007, 11:56
- Модел на автомобила: три две нула
- Местоположение: big city lights
- Status: Извън линия
Re: Моля за помощ форд 1.8 не пали
JointBaby написа:И аз имам малък проблем със запалването. Най-странното е, че колата е с характер и сама решава кога ще запали и кога не.
Проблема не е в акумулатора, тъй като последния път като не запали заредих акумулатора и въпреки това не тръгна.
Дръпнаха ме леко и запали.
От сервиза се опитваха да ме убедят, че е акумулатора и аз съм забравила консуматив включен, но не ми се вижда логично.
Моля ви, дайте идея какъв може да е проблема?
Колата е от старите фиести - дизел 1,8.
пътепис на моето ходене по мъките с паленето:
1. ниска компресия - установих го след като няколко пъти я прегрях и издуха гарнитура на глава. На отворен двигател се видя колко са заминали сегментите.
резултат: СМЯНА
2. загуби се силния плюс на подгряващото реле, всъщност стана микропожар и кабела прегоря при клемата
резултат: РЕМОНТ
3. прецака се реле за подгряване - първо се запали кабела с плюса за релето, а после (вследствие пожара сигурно) съвсем спря да пуска ток
резултат: СМЯНА
4. досега не много добре работещата помпа за ръчно подкачане на нафта съвсем сдаде
резултат: СМЯНА
5. акумулатора беше свирен, но го ползвах до последно и... бедствие, отново пожар! този път ми изгоря мазето с акумулатора в него.
резултат: СМЯНА
6.сега пали безотказно. дано не стане некой пожар да изгори колата, да го е**!
P.S. изумен бях, когато видях колко е писано за непаленето на 1.8 дизел. Рови и успех...






http://i.data.bg/08/01/21/770926_orig.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
- JointBaby
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 17 апр 2008, 11:48
- Модел на автомобила: Ford Fiesta
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Моля за помощ форд 1.8 не пали
Релето си е наред, давам контакт и стартера не се чува. Това ме наведе на мисълта, че самия стартер може да е проблема. Отделно ми бяха открили проблем с ос на ГНП-то, но до колкото блондинския ми мозък може да разсъждава - май няма общо
Запали ли си работи (като изключим вибрациите, но това знам, че няма как да се оправи на толкова стара кола.)

Never worry about people from my past, cuz there is a reason why they didn't make it to my future 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта