Страница 1 от 1
Проблем с Ford Escort RS 2000 16V
Публикувано: 01 апр 2008, 21:09
от shibby
Имам следния проблем той се състой в това че като запаля колата двигателя си работи нормално но след около минута започва да си вдига и сваля оборотите сам и имам случ
Ай в ко
Йто даже угасва

а п
Ък б
Обината ми к
Ъм свещите не е на форд а от фият ланчия може ли проблема да е само от нея или е от нещо друго?
Re: Проблем с Ford Escort RS 2000 16V
Публикувано: 02 апр 2008, 14:58
от slaf4u
Съжалявам за ужасния офтопик който пускам в момента, ама пусто тоя ти правопис ме разбива от всякъде! Доверявайки се на "инстинктите" си разбирам
, че имаш проблем с оборотите на двигателя след като запалиш и б
Обината ти била от фиат-ланчия-не знам си какво. Проблема със сигурност не е от нея (само). Моторчето за празния ход можеш да си почистиш като начало, температурните датчици да си погледнеш, евентуално филтрите за бензин и въздушния. За регулатора на налягането на бензина не смея да предполагам защото не знам къде се намира на твоя двигател и дали е податлив на повреди (като при мен). Вземи дай 100-на лева за тая б
Обина, не си струва да се цънцариш за такова нещо при положение
, че двигателя ти се води по-интелигентен от някой обикновен карбураторен.
Дано си оправиш кошника и да отделиш повечко време за правописа.
Re: Проблем с Ford Escort RS 2000 16V
Публикувано: 02 апр 2008, 16:08
от shibby
значи незнам какво е това моторче на празния ход разбирам от коли колкото и от звезди

п
Ък и се с
Ъмнявам да е от датчиците значи тоя проблем ми го направи и през зимата ведн
Ъж и след това се оправи и не ми е създавало ядове до сега

а п
Ък съм почти сиг
Урен
, че е от бубината
, защото като я разбутам и почва да ми ги прави т
Ия проблеми а п
Ък за нова поръчал с
Ъм даже с кабелите към свещите като я сменя ще видим

между другото двигателя е пълна инжекция!
Re: Проблем с Ford Escort RS 2000 16V
Публикувано: 03 апр 2008, 14:02
от slaf4u
Хи-хи. Интересно ми е да видя rs2000 с моноинжекционен или пък с карбураторен двигател, макар че би било интересно какво ще се получи ако му се нахакат два двукамерни Вебера

. Както и да е! Дано ти изчезне проблема след смяната на бубината. В случай противен, едно ходене до "майстора" би ти излязло скъпичко. Ако все пак се стигне до там, вземи със себе си някой който си има някаква идея за да не те метнат по върбите с реплика от сорта "поусукал ти се е коляновия вал и има отчекнати части от планетарния механизъм на диференциала. Няма проблем за 350 лв ще го напаснем"
