Страница 1 от 1

Проблем с Ford Escort RS 2000 16V

Публикувано: 01 апр 2008, 21:09
от shibby
Имам следния проблем той се състой в това че като запаля колата двигателя си работи нормално но след около минута започва да си вдига и сваля оборотите сам и имам случАй в коЙто даже угасва :cry: а пЪк бОбината ми кЪм свещите не е на форд а от фият ланчия може ли проблема да е само от нея или е от нещо друго?

Re: Проблем с Ford Escort RS 2000 16V

Публикувано: 02 апр 2008, 14:58
от slaf4u
*167* *00118*
Съжалявам за ужасния офтопик който пускам в момента, ама пусто тоя ти правопис ме разбива от всякъде! Доверявайки се на "инстинктите" си разбирам, че имаш проблем с оборотите на двигателя след като запалиш и бОбината ти била от фиат-ланчия-не знам си какво. Проблема със сигурност не е от нея (само). Моторчето за празния ход можеш да си почистиш като начало, температурните датчици да си погледнеш, евентуално филтрите за бензин и въздушния. За регулатора на налягането на бензина не смея да предполагам защото не знам къде се намира на твоя двигател и дали е податлив на повреди (като при мен). Вземи дай 100-на лева за тая бОбина, не си струва да се цънцариш за такова нещо при положение, че двигателя ти се води по-интелигентен от някой обикновен карбураторен.

Дано си оправиш кошника и да отделиш повечко време за правописа.

Re: Проблем с Ford Escort RS 2000 16V

Публикувано: 02 апр 2008, 16:08
от shibby
значи незнам какво е това моторче на празния ход разбирам от коли колкото и от звезди :D пЪк и се сЪмнявам да е от датчиците значи тоя проблем ми го направи и през зимата веднЪж и след това се оправи и не ми е създавало ядове до сега :( а пЪк съм почти сигУрен, че е от бубината, защото като я разбутам и почва да ми ги прави тИя проблеми а пЪк за нова поръчал сЪм даже с кабелите към свещите като я сменя ще видим :? между другото двигателя е пълна инжекция!

Re: Проблем с Ford Escort RS 2000 16V

Публикувано: 03 апр 2008, 14:02
от slaf4u
Хи-хи. Интересно ми е да видя rs2000 с моноинжекционен или пък с карбураторен двигател, макар че би било интересно какво ще се получи ако му се нахакат два двукамерни Вебера :D: . Както и да е! Дано ти изчезне проблема след смяната на бубината. В случай противен, едно ходене до "майстора" би ти излязло скъпичко. Ако все пак се стигне до там, вземи със себе си някой който си има някаква идея за да не те метнат по върбите с реплика от сорта "поусукал ти се е коляновия вал и има отчекнати части от планетарния механизъм на диференциала. Няма проблем за 350 лв ще го напаснем" :mrgreen: