Проблем с Мондео - Дизел 2.0 TDCI DuraTORQ

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
tha22don
потребител
потребител
Мнения: 64
Регистриран: 16 апр 2008, 12:52
Модел на автомобила: Ford Focus MK1.5
Status: Извън линия

Re: Проблем с Мондео - Дизел 2.0 TDCI DuraTORQ

Мнение от tha22don » 27 юни 2008, 09:20

Здравей, имам същия Форд и имах същия проблем, и с доста ходене по мъките стигнах до правилното място, а то е един сервиз в Пловдив намиращ се на ... забравих името на улицата, абе на 500 метра от митницата в посока града .Хората са инвестирали в апаратура за стотици хиляди евро и им отне около 10 минути да установят проблема. а по въпроса за дюзите ,че не се рециклират- ще имаш да вземаш , и това правят с оригинални делфи части , срещу 230 лв на дюза с включен монтаж демонтаж и 6 месеца гаранция. сега колата не забива нос и си върви както си требва :wink:
Какъв проблем установиха при теб в Пловдивския сервиз и колко пари ти излезе ремонта колега?
Поправям се за това, че не се ремонтират дюзите. По-късно разбрах, че именно някъде в Пловдив ги ремонтират и дават и гаранция. Ако е възможно да споделиш дали това е същия сервиз, в който си си ремонтирал успешно колата?
И още една молба- Ако е възможно да дадеш адреса или снимка от bgmaps на местоположението на сервиза ще съм много благодарен!

RONIKO
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 26 юни 2008, 22:53
Модел на автомобила: ford
Status: Извън линия

Re: Проблем с Мондео - Дизел 2.0 TDCI DuraTORQ

Мнение от RONIKO » 28 юни 2008, 16:52

tha22don написа:
Здравей, имам същия Форд и имах същия проблем, и с доста ходене по мъките стигнах до правилното място, а то е един сервиз в Пловдив намиращ се на ... забравих името на улицата, абе на 500 метра от митницата в посока града .Хората са инвестирали в апаратура за стотици хиляди евро и им отне около 10 минути да установят проблема. а по въпроса за дюзите ,че не се рециклират- ще имаш да вземаш , и това правят с оригинални делфи части , срещу 230 лв на дюза с включен монтаж демонтаж и 6 месеца гаранция. сега колата не забива нос и си върви както си требва :wink:
Какъв проблем установиха при теб в Пловдивския сервиз и колко пари ти излезе ремонта колега?
Поправям се за това, че не се ремонтират дюзите. По-късно разбрах, че именно някъде в Пловдив ги ремонтират и дават и гаранция. Ако е възможно да споделиш дали това е същия сервиз, в който си си ремонтирал успешно колата?
И още една молба- Ако е възможно да дадеш адреса или снимка от bgmaps на местоположението на сервиза ще съм много благодарен!
Здравей , при мен установиха в П-в една дюза дефектна а останалите на високи налягане / около 160 атмосфери/ не се държат добре , абе с две думи си беше всичко за смяна , ремонта ми излезе 920 лв, по 230 на парче , а в МОТО ПфОЕ ми бяха набедили помпата и ме кандисваха да ми я сменят за 2500 лв рециклирана , аз между другото и смених и клапана още в началото на мъките , но се оказачене е трябвало та сега си имам един резерва, от тогава съм му минал за 5-6 месеца близо 20 000 км без никакъвпроблем , но тоз двигател е мн капризен на гориво. Трябва много да се внимава със нафтата. та по въпроса за сервиза, мога да ти дам сайта им , мисля , че това е достатъчно да се ориентираш http://www.avel-trade.com/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; Пожелавам ти успех

Потребителски аватар
tha22don
потребител
потребител
Мнения: 64
Регистриран: 16 апр 2008, 12:52
Модел на автомобила: Ford Focus MK1.5
Status: Извън линия

Re: Проблем с Мондео - Дизел 2.0 TDCI DuraTORQ

Мнение от tha22don » 29 юни 2008, 16:47

@ RONIKO : благодаря ти за линка към сервиза.
До сега не се бях замислял, че при по-високо налягане дюзите може да правят проблеми.
Явно е така..щом на ниски обороти не показват дефекти, а колата гасне след като й трябва по-голяма мощност /налягане/
Мойта колица е още в МП-Търново. Следващата седмица ще й свалят компютрите /от сервиза казаха, че са два/ за препрограмиране. Ако и това не помогне май ще се ходи в този сервиз или ще им пратя дюзите за рециклиране.
Ще пиша отново след като имам някакъв резултат.
П.С. от МП ми провериха вички датчици. Работят изправно и с правилно подавани показатели.
Помпата си дава налягане. Остава или компютър или отново тези дюзи. *00147*
Тъпото е, че си имам 4-ри дюзи, които са поставени в колата и връщат еднакво количество гориво...но това за нялягането от 160 атмосфери си нямам представа как може да се провери..ако някой има идея да сподели.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Проблем с Мондео - Дизел 2.0 TDCI DuraTORQ

Мнение от paci » 29 юни 2008, 21:07

Така и така си в Търново.
Намираш СБА.
Там намираш Митко и го питаш за форума :) Ако знае начи си намерил човека :)

Потребителски аватар
tha22don
потребител
потребител
Мнения: 64
Регистриран: 16 апр 2008, 12:52
Модел на автомобила: Ford Focus MK1.5
Status: Извън линия

Re: Проблем с Мондео - Дизел 2.0 TDCI DuraTORQ

Мнение от tha22don » 30 юни 2008, 08:58

Ами преди да отиде в МП-Търново, колата беше именно при Митко от СБА/бивш служител на МП-Търново, както знам от форума и от него самия/...но поради факта, че колата стоя месец и нещо при него и не успя да я оправи, се насочих към МП..

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Проблем с Мондео - Дизел 2.0 TDCI DuraTORQ

Мнение от paci » 30 юни 2008, 10:50

Митко не се е справил *00147*
МП стрелят с гаубицата.
Сменяват на ред докъто нацелят проблема .. а ти плащаш....

Потребителски аватар
tha22don
потребител
потребител
Мнения: 64
Регистриран: 16 апр 2008, 12:52
Модел на автомобила: Ford Focus MK1.5
Status: Извън линия

Re: Проблем с Мондео - Дизел 2.0 TDCI DuraTORQ

Мнение от tha22don » 30 юни 2008, 14:27

Ами то май наистина целят в МП...но тъй като до момента каквото са си мислели, че може да е проблема и са подменяли с техни части се е оказало, че работи- т.е. до момента не съм плащал за никакви части. То така или иначе скоро мисля да я вземам и от там и да си блъскам главата в друг сервиз, тъй като от МП-Търново не могат да открият причинителя на проблема с гасненето и "забиването" в движение и ускорение.
А колкото до Митака, който е в СБА, бях чел доста преди да отида при него и да оставя колата, но се занимава с нея сериозно около седмица и след като не успя да я оправи през тази седмица, почна да й обръща все по-малко внимание и да си изтиква другите заявки. От там почна с мотането и отиде месец при него, та реших да си я взема /на буксир от Митко при положение, че му я закарах вървяща с описания по-горе проблем/ и да я оставя в МП-Търново.
П.С. : Споменахме и на хората в МП, че е била при Митко и те се озадачиха, че не е успял да я оправи, но мен това така или иначе не ме топли...
Сега чакам да ми препрограмират компютрите, да видим дали не е от тях...ако не е ..връщам се в изходна позиция :-?: :-/:

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10831
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с Мондео - Дизел 2.0 TDCI DuraTORQ

Мнение от ЯЛТА » 09 авг 2010, 11:54

ДЮЗИ , ДЮЗИ , и ПАК ДЮЗИ - от лоша българска нафта с повишено съдържание на сяра - шлайфа , и разцентрова разпръсквачите на дюзите , които пускат повече гориво , което пък от своя страна ИЗПРАЗВА РЕЙЛА ! Във фирмените сервизи само ни цакат -плащай до припадък , а пък 99 % от частните сервизи плюс , че не разбират нямат фирмена апаратура , със съответния софтуер ! Много рядко се случва , да е прецакан датчика на рейла - за налягането на горивото , но -" ДАЙ ДА ГО СМЕНИМ ЗА ВСЕКИ СЛУЧАЙ " и хоп 200 лв. А дюзите се регулират , с хилядна от милиметъра ! Използувайте само качествена нафта + добавки за гориво . И проблема идва когато се стопли горивото в резервоара , сиреч след час работа на автомобила ! Даваш рязко газ , дюзите пускат повече гориво , рейла се изпразва , не стига гориво , и колата забива , рестартираш и тя наваксва , и после пак ! Проблем на системата КОМЪН РЕЙЛ в България !

sgel
потребител
потребител
Мнения: 258
Регистриран: 25 юли 2010, 12:31
Модел на автомобила: focus 1.6TDCI 90HP '07
Местоположение: Ловеч\Свищов
Status: Извън линия

Re: Проблем с Мондео - Дизел 2.0 TDCI DuraTORQ

Мнение от sgel » 09 авг 2010, 20:28

Ето колега прочети тази предполагам е същото и при теб http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=9&t=29772" onclick="window.open(this.href);return false; прочети и успех :) :) :)
Изображение

Потребителски аватар
gazetto
потребител
потребител
Мнения: 700
Регистриран: 20 фев 2008, 19:38
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1997 TDI Endura de 90hp
ЕН7077АН......и разни временни бегачки :)
Местоположение: с.Опанец - Плевен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с Мондео - Дизел 2.0 TDCI DuraTORQ

Мнение от gazetto » 09 авг 2010, 22:31

Как ги изравяте тея теми отпреди 2 години.........
Изображение

Slavi 1976
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 03 авг 2010, 11:33
Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 ТДДИ-2000г
Status: Извън линия

Re: Проблем с Мондео - Дизел 2.0 TDCI DuraTORQ

Мнение от Slavi 1976 » 11 авг 2010, 20:39

2-тактово масло и дизел

Благодарение на мерките за контрол на замърсяването нафтата в ЕС е почти лишена от сяра и съдържа до 5% био-дизел. Сярата има способности на грес при системи за впръскване под високо налягане. Без сяра, намаленото смазване на новите дизели вече показва отрицателно въздействие върху дългосрочната устойчивост на инжекторите и помпата за високо налягане. Производителите на помпи за високо налягане са реагирали като подменят някои от движещите се части с Teflon, или друг подходящ материал. Въпреки това, дългосрочната надеждност все още не е постигната, както със стария (съдържащ сяра) дизел.
Изследователскте центрове на добре известните немски автомобилни производители са провели някои дългосрочни тестове на дизел добавки, за да разберат дали някой от тях ще имат влияние върху дългосрочната надеждност на дизеловия двигател.
Резултатите от това проучване: всички дизелови добавки в момента на пазара е не си струват парите!

НО: 2-тактово масло, което ние използваме в нашите моторни триони, косачки или във 2-тактови моторни двигатели е доказано, че има изключително положителен ефект върху дизелови двигатели, ако това 2-тактово масло се добавя към дизеловите в хомеопатични дози 1:200. На практика: 0300 литра на 2-тактово масло в 70l дизелов резервоар. 2-тактовото масло ще се абсорбира от дизеловото гориво и ще смазва движещите се части на впръскващата система - помпа и инжектори .
Освен това, 2-тактово масло ще се пази чист дизеловия двигател, тъй като то изгаря напълно като самия дизел.
С други думи, 2-тактовото масло е смного по-ниско съдържание на пепел, както дизела, когато изгори. Това е доказан факт и DPF (дизелови частици (сажди) филтър) не се запушва.
Една допълнителна информация: в Германия, трябва да се представят колите на всеки 2 години с TUV - Технически надзор на организацията - които проверяват, наред с другото, и замърсяването на бензиновите и дизеловите двигатели.
Измерените димности от дизелов двигател, без използване на 2-тактово масло е 0,95.
Същият фактор, с използване на 2-тактово масло е 0,47 - намаляване на почти половината от частици сажди.
Освен това,с употребата на 2-тактово масло в дизеловото гориво ще се увеличат километрите от 3-5%.

До всички:

Попълнете 0,3 литра 2-тактово масло с всеки резервоар . Вие ще забележите изненадващо голяма разлика в гладкостта на работа на Вашия двигател , нивото на шума е намалена, особено когато двигателят е студен, и икономията на гориво ще се увеличи освен описаните други предимства.
2-тактово масло мога да препоръчвам от моя собствен опит (стойност за цена) е Лики Моли , полу-синтетично. 1052 (синя пластмасова бутилка). Използването на 2-тактово масло се препоръчва също така и за дизелови двигатели без DPF. Ако сте забравили да налеете малка доза 2-тактово масло - няма проблем. Просто налейте в следващия момент.
Всеки, който е използвал 2-тактово масло в неговия дизелов двигател, е потвърдил, че работи по добре.

Да не се използва напълно синтетично 2-тактово масло, тъй като е прекалено скъпо и не е наистина необходимо такова високо качество за вашите цели.

Използването на 2-тактово масло в дизеловото гориво при нормални обстоятелства не се вижда, тъй като 2-тактовото масло ще се абсорбира от дизела и се формира на емулсия..
Както вече казах, ние трябва да преминаваме на всеки 2 години тех. преглед на изг. газове - TUV, както и на емисионните стойности - измерени са далеч добри показатели с използване на 2-тактово масло, отколкото без. Не е имало случай, в който производителят на колата да е отказал гаранционна поддръжка на автомобили използвали 2-тактово масло(разбира се, без да знае това).
Демонтиране на изпитвани дизелови двигатели след употреба на 2-тактово масло показа, че тези двигатели са били в извънредно чисти и в топ състояние. Така че защо производителя да откаже гаранционно обслужване ?

Защо производителите на автомобили не препоръчват 2-тактово масло

Може би всички знаем, че Mercedes Benz проведе през 2007 г., тест за надеждност, с Mercedes E-клас 320 CDI от Париж до Пекин. Поради факта, че качеството на дизеловото гориво в Източна Европа, Русия и Китай, не отговаря на изискванията, DIN, и Mercedes не е искал да поеме риска техните двигатели да дефектират поради лошо качесто на горивото, общото турне е било придружено от дизелов резервоар за гориво от ЕС. Избрани клиенти на Mercedes могат да кандидатстват за участие в определени части на този тест-тур, адвокати и нотариуси трябва да удостоверят верността на този тест за надеждност.
Въпреки, че Mercedes не харесва излязлия наяве факт, че дизеловите горива, използвани за този тест съдържат 2-тактово масло с цел смазване и запазване чисти двигателите по време на този маратон.
Защо на производителите на автомобили да не се позволи официално хомеопатичните допълнение на 2-тактово масло в дизеловото гориво, има много причини, най-вече от правно естество. Освен това, кой автомобилен производител има интерес от прекомерната надеждност на двигателите им? Техните сервизи ще имат големи проблеми поради липса на работа.
Междувременно "2-тактово масло за дизели" издание привлече интереса на редица университети в Германия, тъй като това 2-тактово масло се е доказало, че има невероятни свойства, ако се добави в малки дози към дизелово гориво (1:200) , особено положително е въздействието върху замърсяването на въздуха, намаляването на консумацията на гориво и подобряването на дългосрочната надеждност на дизеловите двигатели. В дискусиите за и против, ще отнемат известно време. Но веднага след като академичен доклад бъде публикуван от един от нашите университети, това ще се промени много бързо.
Между другото: всички производители на автомобили отхвърлиха добавките на гориво в колите си, и предупреждават, че гаранцията може да бъде засегната. Никой не казва, че гаранцията ще бъде отхвърлена. 2-тактовото масло като свойства не е добавка. Такива дози 2-тактово масло в дизеловото гориво е много трудно да се анализират, както всеки (химически) анализ е с основна функция за идентифициране на вещества, които са вредни. Но 2-тактово масло доказа ,че не е вредно изобщо, точно обратното!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 52 госта