карбуратор/инжекция
- XaXo
- потребител
- Мнения: 45
- Регистриран: 23 май 2005, 18:37
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1,4 i CLX
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
карбуратор/инжекция
какви са основните плюсове и минуси на инжекцията (моно и пълна) пред карбуратова. Има ли някакво отражение върху разхода на горива. Неразбирам много от двигатели и незнам какво да питам точно, кажете всичко характерно което знаете. Питам понеже попаднах на една доста добра кола външно и технически но е карбуратор.
-
- потребител
- Мнения: 836
- Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
- Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: карбуратор/инжекция
ще се опитам да отговоря, но не гарантирам изчерпателност - все пак на съм завършил ДВГ
основната разлика м/у карбуратора и инжекционните системи е начина на подаване на горивото. при карбуратора горивото се подава и дозира механично, а при инжекциона се впръсква през една /моноинжекцион/ или повече /"пълен" инжекцион/ дюзи.предимствата на инжекционното впръскване са обусловени от факта, че то се управлява от компютър.това позволява по-прецизно дозиране на горивото а от там по-добри мощностни характеристики и отработени газове.друго предимство е по-доброто смесване на горивото с въздуха в следстиве на впръскването през дюзите. предимството на карбуратора е, че е МНОГО по-лесен за настройка и поддръжка, при повечето инжекциони настройки като момент на запалване, количество на впръскваното гориво и т.н. са възможни само чрез скъпо струващо обурудване.затова и много често при силов тунинг се преминава от инжекцион на карбуратор.
еми това е от мен.другите коУеги да допълват

основната разлика м/у карбуратора и инжекционните системи е начина на подаване на горивото. при карбуратора горивото се подава и дозира механично, а при инжекциона се впръсква през една /моноинжекцион/ или повече /"пълен" инжекцион/ дюзи.предимствата на инжекционното впръскване са обусловени от факта, че то се управлява от компютър.това позволява по-прецизно дозиране на горивото а от там по-добри мощностни характеристики и отработени газове.друго предимство е по-доброто смесване на горивото с въздуха в следстиве на впръскването през дюзите. предимството на карбуратора е, че е МНОГО по-лесен за настройка и поддръжка, при повечето инжекциони настройки като момент на запалване, количество на впръскваното гориво и т.н. са възможни само чрез скъпо струващо обурудване.затова и много често при силов тунинг се преминава от инжекцион на карбуратор.
еми това е от мен.другите коУеги да допълват

- ivanenev
- потребител
- Мнения: 125
- Регистриран: 14 ное 2005, 19:44
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4i CLX
- Местоположение: Sofia, Mladost :)
- Контакти:
- Status: Извън линия
Zdr
здр имам сащия звяр като твоя и моита е карборатор:) ти доволе ли си от твоита?аз моита е имам от 2 месеца и сам доволен засега:) какав разход ти дава градско горе долу?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта