Пак за клапана за празен ход
Публикувано: 14 апр 2008, 07:29
Пускам темата, за да напишем характеристиките на тия клапани при различните двигатели. Почвам аз. Давам информация, която е достъпна почти за всички, но има нещо което не го знам. Така че, моля който знае да допълва.
И така, за двигател 1,8i 16v 115 к.с. монтиран на Мондео МК1:
1) Съпротивлението на клемите на клъпънчето трябва да е в границите 6-14 ома (информацията е от Autodata);
1*) Информация от Workshop за съпротивлението 4-10 ома
2) На първата клема на буксата трябва да има напражение, колкото има на акумулатора.
Пояснение: Първата е лявата, когато телчето (което се натиска, за да се извади буксата) е нагоре.
3) Ход на клапана - (Информация от Workshop) при затворена дроселова клапа и включен контакт клапана трябва ад се отвори приблизително 50%.
Следва информацията от двете бази данни (Autodata и Workshop) да се провери, защото има явни разминавания в данните между тях.
И така, за двигател 1,8i 16v 115 к.с. монтиран на Мондео МК1:
1) Съпротивлението на клемите на клъпънчето трябва да е в границите 6-14 ома (информацията е от Autodata);
1*) Информация от Workshop за съпротивлението 4-10 ома
2) На първата клема на буксата трябва да има напражение, колкото има на акумулатора.
Пояснение: Първата е лявата, когато телчето (което се натиска, за да се извади буксата) е нагоре.
3) Ход на клапана - (Информация от Workshop) при затворена дроселова клапа и включен контакт клапана трябва ад се отвори приблизително 50%.
Следва информацията от двете бази данни (Autodata и Workshop) да се провери, защото има явни разминавания в данните между тях.