Проблеми с оборотите на Фиеста '94

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
kabir
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 30 сеп 2005, 13:55
Модел на автомобила: Ford Fiesta
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Проблеми с оборотите на Фиеста '94

Мнение от kabir » 30 сеп 2005, 19:46

Преди извесно време махнах акумулатора на Фиестата (беше се изхабил) и после го върнах пак (още няма пари за нов). Получиха се два проблема. Първия е, че лампата за въздушната възглавница не изгасва, а втория и по-сериозен (според мен) оборотите стоят много високи. Преди при работа на свободна скорост бяха малко под 1000, сега са между 2000 и 3000. Като я засиля и изключа от скорост стоят близо до 3000. Дайте акъл какво може да се е случило и как да го оправя. Фиестата е моноинжекцион 1,3 (стария бензинов двигател с верига вместо ангренажен). Благодаря предварително.

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4783
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pepy1 » 30 сеп 2005, 22:10

понеже си от София ела ще ти подаря стария ми акомулатор 44аh не е чисто нов но ще ти свърши работа

petkoff_pl
потребител
потребител
Мнения: 1581
Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
Местоположение: Благоевград
Status: Извън линия

Мнение от petkoff_pl » 03 окт 2005, 10:06

Прочети темата за " ПРОБЛЕМ С ЖИЛОТО НА КИЛОМЕТРАЖА " таме описано кои датчик се грижи за тези обороти.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта