Страница 1 от 1

от какво се получава това....

Публикувано: 29 мар 2005, 13:17
от pushkata
......заглъхване на двигателя при подаване на газ, когато се натисне педала има едно спадане на оборотите и след това зацепва и се вдигат. Спадането става веднага когато е натиснат педала за около секунда и след тази секунда вси4ко е наред. По някога се случва и в движение при превключване от по - ниска на по - висока предавка.
????

Орион 1.4 CL

А, между другото какво зна4ат тези буквички "CL" , знам че като е "CLX", "X" значи плюшен салон?

Публикувано: 29 мар 2005, 22:29
от DigiPro
еееххх стари моноинжекциони......спокойно и мойта е така, а и на половината колеги с моноинжекции.
Проблема се дължи най-вероятно на някой датчик от многото свързани към компютъра. Датчика подава грешно показание и компютъра не управлява правилно горивния процес.
Ако я закараш в Мото-Пфое да я включат на специален стенд може би ще ти кажат какъв е проблема. За съжаление в Търново в сервиза имат стенд само за по новите модели на Форд и за мойта не ставал.

Re: от какво се получава това....

Публикувано: 30 мар 2005, 19:22
от kEFi
pushkata написа:......заглъхване на двигателя при подаване на газ, когато се натисне педала има едно спадане на оборотите и след това зацепва и се вдигат. Спадането става веднага когато е натиснат педала за около секунда и след тази секунда вси4ко е наред. По някога се случва и в движение при превключване от по - ниска на по - висока предавка.
Би ли уточнил това само на бензин ли го прави или и на газ (ако имаш, естествено)

Публикувано: 20 май 2005, 01:02
от Detroit
И при мойта се получава същото - като натисна по-рязко газта при ниски обороти заглъхва за момент и после си набира.На диагностика я карах - било от клапана за празния ход.На мен не ми се бярва и си я карам така.

Публикувано: 22 май 2005, 10:21
от Warren-G
а моита макар и да не е моно-/инжекцион пак го има същия проблем :o
на газ съм

Публикувано: 23 май 2005, 22:38
от nld
Имам същия проблем само на бензин, на газ не е така, не е инжекцион

Публикувано: 25 май 2005, 11:41
от kEFi
Това понякога става от калпава газ (смяна на газстанцията)
Понякога е запушен газов/бензинов филтър
Понякога от позамърасен въздушен филтър
Понякога от повреден/и кабел/и или свещи
Понякога е въпрос на центровка - при неелектронното ъгъла на запалване се отмества ръчно и е добър за газ и малко лош за бензин. При електронното запалване това го няма...
Възможно е и при лош монтаж на смесителя или изпарителя, както и завихряне на въздуха (откъде и как смуче въздух)

Публикувано: 25 май 2005, 12:03
от Трол
Повечето немски колички са си така:)
Белег по рождение:)
Над 2000 оборота като е и като и се даде рязко газ не глъхне,нали?

Публикувано: 25 май 2005, 15:50
от swetul4o
Имах(и все още имам) същия проблем. При рязко подаване на газ(при условие, че е на ниски обороти) глъхне. С опънат смукач или загряла кола ефектът не се наблюдава. След едно злополучно посещение в "любимото" Moto Phoe ми казаха, че ми е заминал вакум регулатора на карбуратора. След което от една авто морга си купих цял карбуратор, смених вакум регулатора, но проблема си остана. Или проблема не е в него или този който купих и той не е наред.

п.с. Все не ми остава време да сменя целия карбуратор! :?

Публикувано: 25 май 2005, 23:02
от Трол
Колеги,не се обиждайте...и при мен е така...както видяхте почти при всички...за да се оправи това нее нужна смяна на карбуратор, инжекция или каквото и да е, а на цялата кола с италианска или с Косуърт, М-пауър или нещо от сорта...няма какво да се лъжем...

тия дни заминавам на почивка не ме търсете:) 8)

Публикувано: 25 май 2005, 23:19
от pepy1
според мен италианското в сравнение с немското е гола вода(лично мнение)

Публикувано: 28 май 2005, 13:37
от gin
И на мен ми глъхне по този начин на студен двигател. Диагностиката в Мото-Пфое преди време даде код от ECU-то 11 (OK). Сменени са въздушен филтър, бензинов филтър, свещи. Карам на бензин. А сега де?

Fiesta 1.3 mi HCS '95

Публикувано: 28 май 2005, 18:13
от nld
има и нещо друго, скоро го установих - конденз по дистрибуторната капачка отвън, та чак и вътре, само при влажно време, не дай боже да е валяло.... Смених я, пак същото

Публикувано: 28 май 2005, 19:40
от DigiPro
nld написа:има и нещо друго, скоро го установих - конденз по дистрибуторната капачка отвън, та чак и вътре, само при влажно време, не дай боже да е валяло.... Смених я, пак същото
При нас с моноинжекциите няма дистрибуторна капачка. Днес в пороя пак газих в дълбоки локви с мръсна газ :lol: Имаше една Вектра и едно Рено 19 закъсали явно поради тая причина

Публикувано: 29 май 2005, 15:48
от gin
Абе да не е проблема със заглъхването поради това, че комп-а опитва да предотврати форсирането докато колата е студена, както някой е предположил тук?

Публикувано: 29 май 2005, 16:12
от pepy1
тоя някой е Брок
а иначе това не е предположение а факт

Публикувано: 30 май 2005, 15:52
от gin
Значи с две думи това ми е проблема със заглъхването? Щото трае само секунда...