Страница 1 от 1

Зависи ли разхода на гориво от...?

Публикувано: 12 май 2008, 00:34
от mashadar
Първо - здрасти на всички колеги! Колата ми е Ford Escort 1982 с двигател 1.4 от 1986. Гарнитурата на изпускателните тръби не е в ред - двигателят буботи яко. Не е ясно, дали и колекторите са в нормата. Та въпросът ми е дали от това зависи разхода?

Re: Зависи ли разхода на гориво от...?

Публикувано: 12 май 2008, 10:50
от nikolovvd
Теоретични - може би.
На практика само шума е по-голям.

Re: Зависи ли разхода на гориво от...?

Публикувано: 12 май 2008, 12:03
от NightRider
Теоретично колата ще върви повече следователно ще гори по малко. На практика само събуждаш целия квартал и те псуват. Имай предвид, че кат пишат акт ако караш така.

Re: Зависи ли разхода на гориво от...?

Публикувано: 17 май 2008, 21:49
от diesel1.6
NightRider написа:Теоретично колата ще върви повече следователно ще гори по малко. На практика само събуждаш целия квартал и те псуват. Имай предвид, че кат пишат акт ако караш така.
ще върши повече, ако горишната система компенсира промененото съпротишление на изпускат. система. Май ще е така, ако е инвекцион и му работи ламбда сондата. Но ще върви повече с повече гориво, от това няма да има икономия.
Когато ползваш малка мощност, в 90% от времето, много често се променя топлинният режим на двигателя. Това определено е отклонение от оптималните параметри - тогава ще има преразход и/или претоварване на части като клапани и др. Разбира се, в някои моменти може да има нещо на далавера - при максимална мощност, някъде в високите обороти, но там никой не кара. Интересно ни е ускорението преди това.

Прегаря контактната повърхност на клапаните, и се мъчат топлинно бутала, клапани, гунички, сегменти.

Re: Зависи ли разхода на гориво от...?

Публикувано: 18 май 2008, 08:02
от cocoff
На две коли съм махал катализаторите и двете станаха по-шумни, но вървяха повече без промяна в разхода.
Казват, че намаляването на налягането в изпускателните тръби подобрява работата на двигателя. Затова някои монтират клапани с по-тънки стебла и изпускателни тръби с по-голям диаметър.