Глава от Cosworth на обикновен N4B OHC мотор.
- billy_boy
- потребител
- Мнения: 845
- Регистриран: 01 фев 2006, 12:40
- Модел на автомобила: Audi a4 1.8TQ AJL, караше Sierra
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Глава от Cosworth на обикновен N4B OHC мотор.
Изпада ми глава от cosworth. Както повечето от вас знаят тя е 2 вала 16 клапана. Блока на кослорда е същия като на моя мотор. Идеята ми е какво ще постигна при замяната. Да кажем, че разполагам с глава комплект единствено. Как стои въпроса с електроникате. С колекторите. И има ли нужда нещо друго да се замени. За сега не целя турбиниране на двигателя нито 200 коня. Искам да знам плюсовете и минусите на тази замяна. И какво още ще ми е необходимо. Също така коси мотора е с турбо. Като се има предвид, че моя е атмосферен. Компресията на двигателите е различна. Има ли начин с моя компютър да тръгне на бензин и ако не с къстъм такъв ще тръгне ли? (Имам предвид мегаскуирт например.) Въпроса ми е сериозен, така че очаквам сериозни отговори.


- cossy
- потребител
- Мнения: 4564
- Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
- Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
- Status: Извън линия
Re: Глава от Cosworth на обикновен N4B OHC мотор.
Освен Disc и английските форуми, друг надали може да ти помогне 
Електроника ще ти е задължително за подмяна, но надали ще ти свърши работа оригинална от cosworth. Колектори можеш да сравняваш с гарнитури, напасваш и гледаш как стои. Може да си направиш и къстъм разбира се, но е много пара.

Електроника ще ти е задължително за подмяна, но надали ще ти свърши работа оригинална от cosworth. Колектори можеш да сравняваш с гарнитури, напасваш и гледаш как стои. Може да си направиш и къстъм разбира се, но е много пара.

- Sasho85
- потребител
- Мнения: 1387
- Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
- Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Глава от Cosworth на обикновен N4B OHC мотор.
Челата на буталата са различни. А за електониката може и да не трябва да е сменяваш, поради факта, че заводския компютър е програмиран да работи с по-големи амплитуди на даден параметър. Но това трябва сам да си го пробваш.
Автомобилен ретро клуб Shark
- billy_boy
- потребител
- Мнения: 845
- Регистриран: 01 фев 2006, 12:40
- Модел на автомобила: Audi a4 1.8TQ AJL, караше Sierra
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Глава от Cosworth на обикновен N4B OHC мотор.
Тоест? Ще може ли да се преправят моите бутала или не е препоръчително иначе и аз това съм забелязал. Да разбирам ли че трябва и бутала да търся?


-
- потребител
- Мнения: 567
- Регистриран: 28 юли 2005, 10:40
- Модел на автомобила: Sierra
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Глава от Cosworth на обикновен N4B OHC мотор.
Виж преди да купиш квото и да е ,дали ти съвпадат отворите на маслената и водната магистрала.
Децата са наследствени.Ако родителите ти не са имали деца,няма да ги имаш и ти 

- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Глава от Cosworth на обикновен N4B OHC мотор.
До колкото знам на моя двигател N9В блока е cosworth.
Ако намериш такъв би трябвало и електрониката да работи без проблеми. Мощността ще ти скочи до 137-140 коня.
Ако намериш такъв би трябвало и електрониката да работи без проблеми. Мощността ще ти скочи до 137-140 коня.
-
- потребител
- Мнения: 567
- Регистриран: 28 юли 2005, 10:40
- Модел на автомобила: Sierra
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Глава от Cosworth на обикновен N4B OHC мотор.
Бъркаш колега
DOHC-86/86mm -ход/диаметър="RS"
OHC 90.xx/76.xx mm-диаметър/ход = COSWORTH
DOHC-86/86mm -ход/диаметър="RS"
OHC 90.xx/76.xx mm-диаметър/ход = COSWORTH
Децата са наследствени.Ако родителите ти не са имали деца,няма да ги имаш и ти 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта