Страница 1 от 1

Странен и висок разход

Публикувано: 17 май 2008, 15:18
от milen3mp
Здравейте колеги , смених водната помпа при едни "дървоелци" с нова , на следващия ден зареждайки бензин видях 4е той просто си тече на земята от бензиновия филтър оправих го , но ми се струва че идиотите са скапали още нещо колата ми гореше зимата около
11-12 л. градско а сега 10л. при 120-130 км.ч. извънградско дали е възможно нещо просто да е дало дефект или неандерталците от сервиза са окъкали и нещо което не успявам да забележа :?: :?: :!:


Предварително благодаря на всички :!: :D:

Re: Странен и висок разход

Публикувано: 19 май 2008, 10:02
от Любо
До колкото си спомням на корпуса на водната помпа има две обтяжни ролки за ангренажния ремък. Т.е. за да се смени водната помпа трябва да се свали и ангренажа. Та в тая връзка искам да те питам как работи двигателя след смяната на водната помпа? Равномерно? Паленето как е? Пуши ли повече? или по-малко при палене?...
Мисълта ми е дане би да не са зацепили правилно ремъка, т.е някой от разпределителните валове да е изместен?
Провери и ламбда сондата (както и кабелите й). Засега друго не се сещам.

Re: Странен и висок разход

Публикувано: 19 май 2008, 14:13
от milen3mp
Това го проверих още като потеглих , възможно ли е да са прекъснали нещо по вакумните тръбопроводи колата я тествах много здраво в града и освен високия разход нищо друго няма :?: :?: :!: :-/:

Лек път :!: :wink:

Re: Странен и висок разход

Публикувано: 20 май 2008, 20:37
от disc
А колата прегрява ли? Питам, защото ако са сложили водна помпа за Мондео е лошо (Мондео-вата се върти в обратна посока на твоята!).

Re: Странен и висок разход

Публикувано: 21 май 2008, 19:09
от milen3mp
Благодаря на колегите които са писали и за кабели , и свещи , и за вакумните тръбопроводи , моят проблем се оказа много ''банален''
пробит кабел на 1ви цилиндър :oops: и нужда от бандажиране на вакумната система :idea: :!:

Лек път на всички :!: :!:

http://www.album.bg/milen3mp3/" onclick="window.open(this.href);return false;