Проблем с Fiesta 1.1 CLX (вероятно термостат)
- peshaka
- потребител
- Мнения: 454
- Регистриран: 20 апр 2008, 11:05
- Модел на автомобила: "89 Fiesta Mk3 1.3 mono J6B с АГУ
"88 Isuzu Trooper 2.2TD
"95 BMW e36 318tds - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Проблем с Fiesta 1.1 CLX (вероятно термостат)
Проблемът е следният,когато колата е студена(карам си само на газ) автомобила се държи перфектно има си ряз(колкото за 1.1 на газ де
),но като покарам из София по задръстванията и се появява следния проблем,пак казвам при студена кола никога гоняма появява се след известно време ,предполагам като загрее автомобила
.Та проблемът е че на ниските предавки(1ва,2ра)примерно при тръгване от светофар давам първа газ педала на пода и колата някак си "глъхне"и едва тръгва ,това продължава около 5-10 метра и след това след 2000 оборота някаде се получава нещо като "отпушване" и си тръгва нормално.Когато спра някаде за по - дълго и колата изтине проблема изчезва
Причината да смятам че е от температура е че датчиците ми сякаш не морят вярно и перката не ми се включва изобщо
колкото и да карам колата стрелката за Т едва се помества от бялото и едва едва навлиза в зоната нормал.
Споделете ако някой е имал подобен проблем как го е решил и дали наитина е както смятам от термостат и ако го сменя дали перката ще започне да се включва че и сега ме е страх и карам на парно
Другият ми въпрос от къде (в София) мога да взема термостат за фиеста 1.1 clx '89 и за какви парички и колко е смяната му и ако не е много сложно да се пробвам сам
предварително благодаря на отзовалите се



Причината да смятам че е от температура е че датчиците ми сякаш не морят вярно и перката не ми се включва изобщо

колкото и да карам колата стрелката за Т едва се помества от бялото и едва едва навлиза в зоната нормал.
Споделете ако някой е имал подобен проблем как го е решил и дали наитина е както смятам от термостат и ако го сменя дали перката ще започне да се включва че и сега ме е страх и карам на парно

Другият ми въпрос от къде (в София) мога да взема термостат за фиеста 1.1 clx '89 и за какви парички и колко е смяната му и ако не е много сложно да се пробвам сам

предварително благодаря на отзовалите се


- dimbatami
- потребител
- Мнения: 387
- Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
- Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
- Местоположение: ПЛЕВЕН
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Fiesta 1.1 CLX (вероятно термостат)
колега това дето го разправяш че стрелката едвам мърда е сигорен признак за блукирал термустат и от там колата ти неможе да загрее и да се включи перката а това дето казваш че до 2000 оборота колата глъхне се е получило от карането на газ и примен го има чувал съм го и от други има няколко пречини потърси из форума но на мен лично не ми пречи що то си карам зиме и лете се на газ 

- peshaka
- потребител
- Мнения: 454
- Регистриран: 20 апр 2008, 11:05
- Модел на автомобила: "89 Fiesta Mk3 1.3 mono J6B с АГУ
"88 Isuzu Trooper 2.2TD
"95 BMW e36 318tds - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Fiesta 1.1 CLX (вероятно термостат)
Може ли в домашни/гаражни/ условия да си сменя термостата или най-добре при майстор





-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Fiesta 1.1 CLX (вероятно термостат)
Ако е термостата, според мен колата щеше да прегрее. По вероятно е датчика за показанието на таблото или самия прибор на таблото да са сдали багажа.
Термостатат можеш да провериш лесно. Той би трябвало да е напълно отворил 10-тина минути след запалването на двигателя. Просто пипни с ръка входния и изходния маркуч на радиатора. Ако можеш спокойно да си държиш ръката на маркучите значи термостата е за смяна. Ако са горещи - значи не е термостата.
Направи първо тази проверка, после сменяй термостат, ако трябва.
Относно проблема с потеглянето - каква е газовата? И по-важния въпрос е Само на газ ли ти го прави? Ако не си сигурен пробвай на бензин и кажи има ли го тоз проблем и при двете горива или е само на газ?
Термостатат можеш да провериш лесно. Той би трябвало да е напълно отворил 10-тина минути след запалването на двигателя. Просто пипни с ръка входния и изходния маркуч на радиатора. Ако можеш спокойно да си държиш ръката на маркучите значи термостата е за смяна. Ако са горещи - значи не е термостата.
Направи първо тази проверка, после сменяй термостат, ако трябва.
Относно проблема с потеглянето - каква е газовата? И по-важния въпрос е Само на газ ли ти го прави? Ако не си сигурен пробвай на бензин и кажи има ли го тоз проблем и при двете горива или е само на газ?
- peshaka
- потребител
- Мнения: 454
- Регистриран: 20 апр 2008, 11:05
- Модел на автомобила: "89 Fiesta Mk3 1.3 mono J6B с АГУ
"88 Isuzu Trooper 2.2TD
"95 BMW e36 318tds - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Fiesta 1.1 CLX (вероятно термостат)
На бензин като цъкна и оборотите отиват на 4000
трябва да изключа буксата за празния ход за да видя как е на бензин защото ми прави проблеми и то иначе на газ с включено моторче за празен ход работи идеално ама цъкна ли бензин отива на 4000
газовата е Ловато,слагана преди около 6-7 месеца.
днес като я покарам ще пипна маркучите и ще пиша




газовата е Ловато,слагана преди около 6-7 месеца.
днес като я покарам ще пипна маркучите и ще пиша



-
- потребител
- Мнения: 567
- Регистриран: 28 юли 2005, 10:40
- Модел на автомобила: Sierra
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Fiesta 1.1 CLX (вероятно термостат)
Колега ако ти е блокирал в отворено положение термостата,след 3мин.работа на мотора в тия жеги и радиатора като го пипнеш трябва да е топъл.Ако се стопли при над 20мин.( и повече)работа на мотора значи ти работи.
Децата са наследствени.Ако родителите ти не са имали деца,няма да ги имаш и ти 

-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Fiesta 1.1 CLX (вероятно термостат)
Свали моторчето за празния ход и го почисти. Провери напрежението на буксата на моторчето. Много е възможво проблема при потегляне да ти е от това моторче. Да не затваря навреме и по този начин сместа става бедна, съответно колата са мъчи да тръгне.
Виж из форума има доста теми за почистването.
Виж из форума има доста теми за почистването.
- peshaka
- потребител
- Мнения: 454
- Регистриран: 20 апр 2008, 11:05
- Модел на автомобила: "89 Fiesta Mk3 1.3 mono J6B с АГУ
"88 Isuzu Trooper 2.2TD
"95 BMW e36 318tds - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Fiesta 1.1 CLX (вероятно термостат)
сутринта я карах 5-10 мин. спрях пипнах входните и изходните маркучи на радиатора и бяха доста топли,почти горещи,мисля че на бензин го няма проблема
но перката все така не се включва

но перката все така не се включва


-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Fiesta 1.1 CLX (вероятно термостат)
Иди в сервиз за газови да ти направят настройка на газовата и по специално на изпарителя.
Относно перката трябва да провериш захранването на двигателя и сигналите. Провери и кабелите за ложи връзки или липсавщи такива, както и за изпечена и скъсана изолация. Потърси из форума "перка радиатор" има доста теми където въпросът е дискутиран.
Относно перката трябва да провериш захранването на двигателя и сигналите. Провери и кабелите за ложи връзки или липсавщи такива, както и за изпечена и скъсана изолация. Потърси из форума "перка радиатор" има доста теми където въпросът е дискутиран.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта