Съвет да/не ??? за нов сензор на дроселната клапа
- mi11er
- потребител 
- Мнения: 4
- Регистриран: 01 апр 2005, 11:54
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1 (1989)
- Status: Извън линия
Съвет да/не ??? за нов сензор на дроселната клапа
Здравейте,
някой с Ford Fiesta (моята 1989, 1.1 моноинжекция) случвало ли му се е да му изгори датчика на дроселната клапа?
За смяна с нов какви са вариантите? на мен ми казаха около 160 лв.
  Колата гасне по време на движение или прекъсва...
 Колата гасне по време на движение или прекъсва...
			
													някой с Ford Fiesta (моята 1989, 1.1 моноинжекция) случвало ли му се е да му изгори датчика на дроселната клапа?
За смяна с нов какви са вариантите? на мен ми казаха около 160 лв.
 Колата гасне по време на движение или прекъсва...
 Колата гасне по време на движение или прекъсва...
					Последна промяна от mi11er на 01 апр 2005, 12:21, променено общо 1 път.
									
			
									681...1878...1914
						- Щ-304
- потребител 
- Мнения: 165
- Регистриран: 16 яну 2005, 22:24
- Модел на автомобила: SIERRA 1.8, CVH, Ghia
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Съвет да/не ??? за нов сензор на дроселната клапа
mi11er написа:сензорната клапа?
 
   
 клапата за въздух?
- 
				aaleks
- потребител 
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Какво значи изгоряла, т.е. прекъснала. То не е ли на принципа на потенциометъра или е от ония дето са с нагревател и спрямо охлаждането му си променя съпротивлението.
Множко парички са си, как е с втората употреба. За тия парици сигурно ще се вземеш барим 5 втора ръка, а и кой да ти гарантира, че е непоправимо твоето и непремено трябва да се сменя.
			
									
									Множко парички са си, как е с втората употреба. За тия парици сигурно ще се вземеш барим 5 втора ръка, а и кой да ти гарантира, че е непоправимо твоето и непремено трябва да се сменя.

Небойте се роби Спартак е с вас!
						- mi11er
- потребител 
- Мнения: 4
- Регистриран: 01 апр 2005, 11:54
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1 (1989)
- Status: Извън линия
Ами така ми казват от сервиза...всъщност не е ясно дали е "изгоряла" но давала грешки в работата...
но засега ще отложа замяната тъй като и в сервиза не могат да намерят нов дачтик; ще я карам временно така и ..следобяд ще си я взема и ще науча по-подробно за проблема
Освен че лесно гасне на моменти като натисна газта колата намалява скоростта си (вместо обратното!) все едно се дави 
 
Диагностиката не е показала други проблеми освен с този датчик...
			
													но засега ще отложа замяната тъй като и в сервиза не могат да намерят нов дачтик; ще я карам временно така и ..следобяд ще си я взема и ще науча по-подробно за проблема

Освен че лесно гасне на моменти като натисна газта колата намалява скоростта си (вместо обратното!) все едно се дави
 
 Диагностиката не е показала други проблеми освен с този датчик...
					Последна промяна от mi11er на 01 апр 2005, 13:10, променено общо 1 път.
									
			
									681...1878...1914
						- Brock
- потребител 
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Eдно решение на проблема  
 
Просто откачи буксата, която е за моторчето - някъде от дясно под филтъра, като си с лице към колата. Така може да си караш без проблеми 
 
Единственото неудобство е в първата една минута - може да ти загасне - това при положение, че не е загряла. Просто се прецаква така наречената работа на "смукач".
Изпитано е - ако не спре да ти прави проблеми, значи има нещо друго а не е моторчето.
 
			
									
									
						 
 Просто откачи буксата, която е за моторчето - някъде от дясно под филтъра, като си с лице към колата. Така може да си караш без проблеми
 
 Единственото неудобство е в първата една минута - може да ти загасне - това при положение, че не е загряла. Просто се прецаква така наречената работа на "смукач".
Изпитано е - ако не спре да ти прави проблеми, значи има нещо друго а не е моторчето.

- 
				stangen
- потребител 
- Мнения: 488
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:56
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1Mi 92
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
То обникновенно не е стъпковото моторче а един капсолован потенциометър който подава инфо към компа за полужението на дроселната клапа , аз си реших проблема след като псувайки като истински българин го разкапсоловах, зачистих добре и затворих отново .....симптомите ми бяха като натисна яко педала на газта колата се чудеше да гасне или да се наеме и чак след секунда, две и идваше на акъла да увеличи оборотите ...........странното е ,че със същите симптоми колегата digipro не успя да си реши проблема като мен 
			
									
									

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 21 госта





