Защо ми се счупи двигателя?
Публикувано: 05 юли 2008, 00:50
ок благодаря за сЪвета явно най-правдоподобно е да ремонтирам сегашния двигател но да питам и друго каква е причината да се стигне до тук а ето и някои факти до като се стигне до двигател на който вЪрти само стартера а при разглобяването има вода във всичките цилиндри и няма грам масло :
1.в началото на пролетта и загорещяването бях пуснал климатика и я изгасих пред нас малко след това като подадох контакт светна жЪлта лампа на таблото във форма на туба и неиска да запали след кратко дЪрпане от 2 метра запали и и
изхвЪрли водата доливаме тя хвЪрля казаха термостат смених го оправи се за момент
2.продалжих да карам известно време и проблема отново се яви ходих да оправя перката бяха се прекЪснали 2 жици по датчиците оправих ги работи 10 дни и започна да надува яко в казанчето за водата постоянно балони и яко налягане отварям капачката и свистене и водата вЪн
3.преди 2 седмици на магистралата от софия посока пловдив както си карах с около 120-130 км по едно време видях от ауспуха да излиза сив дим се едно е локомотив на вЪглища отбих в авариината лента и я изгасих защото уредЪт на водата показва в нормата и повеЧе не запали нямаше и масло грам а когато и я отвори майстора има вода в 4-те цилиндЪра при здрава гарнитура и глава ако може някой да тЪлкува случката ми с колата да каже ако има инфо за това предварително благодаря
Ъ Ъ Ъ Ъ Ъ
1.в началото на пролетта и загорещяването бях пуснал климатика и я изгасих пред нас малко след това като подадох контакт светна жЪлта лампа на таблото във форма на туба и неиска да запали след кратко дЪрпане от 2 метра запали и и
изхвЪрли водата доливаме тя хвЪрля казаха термостат смених го оправи се за момент
2.продалжих да карам известно време и проблема отново се яви ходих да оправя перката бяха се прекЪснали 2 жици по датчиците оправих ги работи 10 дни и започна да надува яко в казанчето за водата постоянно балони и яко налягане отварям капачката и свистене и водата вЪн
3.преди 2 седмици на магистралата от софия посока пловдив както си карах с около 120-130 км по едно време видях от ауспуха да излиза сив дим се едно е локомотив на вЪглища отбих в авариината лента и я изгасих защото уредЪт на водата показва в нормата и повеЧе не запали нямаше и масло грам а когато и я отвори майстора има вода в 4-те цилиндЪра при здрава гарнитура и глава ако може някой да тЪлкува случката ми с колата да каже ако има инфо за това предварително благодаря
Ъ Ъ Ъ Ъ Ъ
