Прегрято Мондео 2.0 16v 93g. вече е готово
Публикувано: 07 юли 2008, 20:27
Здравейте колеги тук ще напиша какво премеждия имах с моя форд,като се пребирах от работа ми се пука маркуча които отива от термостата към радиатора и познайте какво следва ПРЕГРЯ.
Обаче нещо ме учиди доста защо стрелката вътре не ми покажа в червеното че загряла а взе да пада към бялото?
А ето и какви майстори си имаме тука в чирпан,значи закарах си колата на първия и тоя рабирач ми вика нищо и няма шлайфаме главата и колата тръгва ДА АМА НЕ шлайфа я и нищо не стана надуваше много от раз6ерителния съд.
Следва друг майстор нашия я отваря и що да види водната помпа стопена оста се върти свбодно е как първия не го е видял това като и той е откачал андренажа,както и да е втория смени водната помпа и колата тръгна обаче не както трябва ама поне не надуваше водата.
Така следва замерване на компресия и познайте какво 5,6 атмосвери на всеки цилиндър запекани сегенти закарах я на трети тоя път вече уж на класен майстор човека я отвори сегментите бяха като тел така се огъваха,каза че ще ми реголира клапаните щял да смени и гумичките на клапаните,в момента е при него и работи човека каза че утре щяла да е готова ДАНО.
а това са парите които ми излезна ремонта:
1- 80лв работа
20лв шлайф
46лв гарнитура на главата
2- 60лв работа
90лв водна помпа
15лв термостат
3- 300лв работа
160лв сегменти
40лв некво скапано масло 15w40
20лв маслен филтър
гумички на клапаните незнам още колко утре ще микаже общо колко ще всичко
и така до тука 850 кръгло
дали не трябваше да си купя друг двигател незнам.
Та въпросите са ми ще имали разлика във вървенето на колата след ремонта и какво трябва и не трябва да правя след смяна на сегменти.
Обаче нещо ме учиди доста защо стрелката вътре не ми покажа в червеното че загряла а взе да пада към бялото?
А ето и какви майстори си имаме тука в чирпан,значи закарах си колата на първия и тоя рабирач ми вика нищо и няма шлайфаме главата и колата тръгва ДА АМА НЕ шлайфа я и нищо не стана надуваше много от раз6ерителния съд.
Следва друг майстор нашия я отваря и що да види водната помпа стопена оста се върти свбодно е как първия не го е видял това като и той е откачал андренажа,както и да е втория смени водната помпа и колата тръгна обаче не както трябва ама поне не надуваше водата.
Така следва замерване на компресия и познайте какво 5,6 атмосвери на всеки цилиндър запекани сегенти закарах я на трети тоя път вече уж на класен майстор човека я отвори сегментите бяха като тел така се огъваха,каза че ще ми реголира клапаните щял да смени и гумичките на клапаните,в момента е при него и работи човека каза че утре щяла да е готова ДАНО.
а това са парите които ми излезна ремонта:
1- 80лв работа
20лв шлайф
46лв гарнитура на главата
2- 60лв работа
90лв водна помпа
15лв термостат
3- 300лв работа
160лв сегменти
40лв некво скапано масло 15w40
20лв маслен филтър
гумички на клапаните незнам още колко утре ще микаже общо колко ще всичко
и така до тука 850 кръгло
дали не трябваше да си купя друг двигател незнам.
Та въпросите са ми ще имали разлика във вървенето на колата след ремонта и какво трябва и не трябва да правя след смяна на сегменти.