Страница 1 от 1

От вчера почна да прекъсва

Публикувано: 04 апр 2005, 21:32
от GoGo
От вчера почна да прекъсва - на празен ход работи нормално, но почна ли да ускорявам придърпва здраво. ако го правя съвсвм плавно е по-малко а при по рязко подаване на газ почти спира.
Проверих свещите - (бяха за смяна) 1-добре 2- почти добре, 3 и 4 с почернрли корпуси около електрода. Почистих ги и проверих връзките към датчиците и прекъсването доста намаля.
Днес смених свещите с нови "Bosh", мотора заработи съвсем спокойни и спря да прекъсва но остана едно придърпване при ускоряване от ниски обороти. Дайте съвет на какво може да се дължи.

Публикувано: 05 апр 2005, 08:16
от kEFi
А кабелите смени ли? :wink:

Публикувано: 05 апр 2005, 11:34
от GoGo
Не съм ги сменил, но проблема може да не е в тях, а и цената им хич не е малка.

Re: От вчера почна да прекъсва

Публикувано: 05 апр 2005, 11:41
от Щ-304
GoGo написа:връзките към датчиците и прекъсването доста намаля.
Днес смених свещите с нови "Bosh", мотора заработи съвсем спокойни и спря да прекъсва но остана едно придърпване при ускоряване от ниски обороти. Дайте съвет на какво може да се дължи.
Какво разбираш под "придърпване"? Тресене на колата или срив в оборотите (заглъхване) и после пак възстановяването им?

Публикувано: 05 апр 2005, 11:48
от ewgeny
Някой знае ли как могат да се проверяват кабелите на свещите дали са добри?

АЗ!

Публикувано: 05 апр 2005, 12:46
от kEFi
ewgeny написа:Някой знае ли как могат да се проверяват кабелите на свещите дали са добри?
Тъмна нощ-няма звезди, само мрак е обвил града/селото. Отиваш при колата, дигаш капака, палиш.....и отиваш отпред (след като е дръпната ръчната-само напомням :wink: ) и започваш ръчно да подаваш рязко газ и да гледаш кабелите. Ако са наред-няма да видиш нищо, но ако са за смяна(един или няколко) - ще светят ( не силно, а едва забележимо с бягаща светлина като еквилайзер). Виждаш кой/кои са проблемните и си ги купуваш. Препоръчително е да са оригиналните Моторкрафт (има значение). Вярно за 16V са малко скъпички, но....Само за сведение - другите марки, които предлагат са на почти същите цени, а понякога и по-високи. Аз купувах миналата година комплект кабели и свещи, като с монтажа в МП ми излезе малко над 200лв с ддс. Само кабелите по фактура бяха към 118лв доколкото си спомням!

Публикувано: 05 апр 2005, 14:44
от GoGo
Под придърпване разбирай разтрисане за момент след което се нормализира.
Не е заглъхвхване - все едно е загаснала за момент.

Публикувано: 05 апр 2005, 14:49
от kEFi
Колега, направи теста по-горе и пиши резултата - почти съм сигурен, че светиш! :wink:

Публикувано: 05 апр 2005, 14:53
от MARVITCH
GoGo написа:Не е заглъхвхване - все едно е загаснала за момент.
Що не отидеш на една диагностика на стенд. Не по-вече от 20 лв е. Ако е нещо дребно-ще ти го оправят на място. Ако не-поне точната причина ще ти кажат. И газовете да проверят. Ако го направиш, искай бележката с данните.
Защото причината може и в електрическата част да е, може и в подготовката на горивната смес да е...
Поне на стенда ще елиминират едно от двете.
А и теста с цвето музиката (kEFi) може да направиш довечера :wink:

Публикувано: 05 апр 2005, 17:14
от Brock
:idea: Сменял ли си скоро горивния филтър - този за бензина :?:


:twisted:

Публикувано: 05 апр 2005, 17:59
от GoGo
Довечера, като се стъмни, ще отида някаде на тъмно и ще видя светка ли нещо около двигателя!

Публикувано: 06 апр 2005, 10:24
от Brock
Има и една тема в един друг форум в рубриката ЕСКОРТ, свързана с MAF сензора. Разгледай я и може би ще успееш да помогнеш на твоя звяр, ако се окаже, че не е от кабелите :wink:


:twisted:

Публикувано: 06 апр 2005, 13:22
от GoGo
Гледах снощи- на супер тъмно, едва намерих колата, нищо не светка.
Ще отида на една диагностика, това е можеби най-мъдрото решение.

Проблема е отстранен

Публикувано: 13 апр 2005, 10:44
от GoGo
Оказа се дефект в бобината на - изменени параметри.
Не е изгоряла, а работи със собствено мнение.
Диагностиката в МП и лога с грешките го показаха. Смениха я с нова и сега колата павета вади като настъпя педала! :lol:

Публикувано: 13 апр 2005, 11:02
от kEFi
А какво ти струва това и най-вече цената на бубината?
Между другото за пръв път чувам за подобен дефект. Все си мислех, че бубината или работи или не...

Публикувано: 13 апр 2005, 11:08
от Щ-304
kEFi написа:Между другото за пръв път чувам за подобен дефект. Все си мислех, че бубината или работи или не...
Вероятно става дума за "частично късо съединение" във вторичната намотка вследствие на некачествено полагане на изолацията между намотките. Заложен фабричен дефект :?: :cry: :?:

Сърцето ме боли

Публикувано: 13 апр 2005, 12:23
от GoGo
Много, 132 лв. плюс 10лв монтаж!
Диагностиката - отделно.
Всичко без ДДС - в МП Младост.
Оказа се обаче че цената на алтернативните части Беру, Бош, Марели, и 2 други които ги чух за 1 път са съпоставими доро по скъпи
(187- 126)лв. а и никъде ги няма в наличност, Доставка за 2ч. до 1 ден.
Така че не съжалявам че сложих Моторкрафт.