не пали когато е топъл двигателя

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
tushan
потребител
потребител
Мнения: 118
Регистриран: 25 фев 2007, 15:10
Модел на автомобила: Форд Мондео 2.2 тдци titanium 05
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

не пали когато е топъл двигателя

Мнение от tushan » 15 авг 2008, 14:09

вече второ лято ми прави тая мизерия.когато е много топло навън ,особено след обяд,изгася ли двигателя паленето става след мнооогооо въртене.иначе когато температурата на вън е нормална всичко е точно.даите някакъв съвет.

icoc
потребител
потребител
Мнения: 17
Регистриран: 14 ное 2007, 12:52
Модел на автомобила: MONDEO td 96g.
Местоположение: Ботевград
Status: Извън линия

Re: не пали когато е топъл двигателя

Мнение от icoc » 15 авг 2008, 21:20

Колега,пробвай отгоре при термостата има един датчик който регулира предварението на запалването,пробвай и го откачи и опитай да запалиш,ако запалиш без проблем първо провери стойностите на тоя датчик,ако и те са в норма тогава ти е пипана центровката на помпата.Ако неможеш да се ориентираш какво да направиш най лесно е откачи жиците дето излизат от помпата и подай един + (плюс)на клапана за гасене и тогава пали.Успех.

escorttd
Status: Извън линия

Re: не пали когато е топъл двигателя

Мнение от escorttd » 16 авг 2008, 23:18

Същият проблем го имах и аз. Студена пали от 1/4, а като е карана и двигателя е загрял гася и няма палене докато не изстине (как я псувах на едно кръстовище в Пазарджик... :oops: ). Това става от време на време- веднъж на 1-2мес. При мен се оказа клапана за гасене - подавам му директно 12V с две жици от акумулатора и не отваря, не се чува цъкане от клапана. Иначе бобината на клапана е здрава, съпротивлението и е 30 ома като и подавам със жиците прескача искра, сл. тече ток, но клапана не отваря. между другото при мен трябва да подадеш и "+" и "-" защото бобината на клапана е с два проводника, а не взема минус от масата.
Та като го смених въпросния клапан иглата му беше доста надрана. Явно при високи температури хлабината не му е стигала и е задирал - предположение! Не знам дали това е истинската причина и няма смисъл да разследвам след като проблема изчезна след смяната на клапана.
Ако центровката не е добра ще пали трудно когато е студена.
Успех!

tushan
потребител
потребител
Мнения: 118
Регистриран: 25 фев 2007, 15:10
Модел на автомобила: Форд Мондео 2.2 тдци titanium 05
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Re: не пали когато е топъл двигателя

Мнение от tushan » 18 авг 2008, 22:07

помпата ми е сменена с друга от по стар модел и въобще не е включена към буксата над нея.търсих ел.схема но за модела след 97 не мога да намеря.някои може ли да ми помогне със схема или помпа.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта