не пали когато е топъл двигателя
-
- потребител
- Мнения: 118
- Регистриран: 25 фев 2007, 15:10
- Модел на автомобила: Форд Мондео 2.2 тдци titanium 05
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
не пали когато е топъл двигателя
вече второ лято ми прави тая мизерия.когато е много топло навън ,особено след обяд,изгася ли двигателя паленето става след мнооогооо въртене.иначе когато температурата на вън е нормална всичко е точно.даите някакъв съвет.
-
- потребител
- Мнения: 17
- Регистриран: 14 ное 2007, 12:52
- Модел на автомобила: MONDEO td 96g.
- Местоположение: Ботевград
- Status: Извън линия
Re: не пали когато е топъл двигателя
Колега,пробвай отгоре при термостата има един датчик който регулира предварението на запалването,пробвай и го откачи и опитай да запалиш,ако запалиш без проблем първо провери стойностите на тоя датчик,ако и те са в норма тогава ти е пипана центровката на помпата.Ако неможеш да се ориентираш какво да направиш най лесно е откачи жиците дето излизат от помпата и подай един + (плюс)на клапана за гасене и тогава пали.Успех.
-
- Status: Извън линия
Re: не пали когато е топъл двигателя
Същият проблем го имах и аз. Студена пали от 1/4, а като е карана и двигателя е загрял гася и няма палене докато не изстине (как я псувах на едно кръстовище в Пазарджик... ). Това става от време на време- веднъж на 1-2мес. При мен се оказа клапана за гасене - подавам му директно 12V с две жици от акумулатора и не отваря, не се чува цъкане от клапана. Иначе бобината на клапана е здрава, съпротивлението и е 30 ома като и подавам със жиците прескача искра, сл. тече ток, но клапана не отваря. между другото при мен трябва да подадеш и "+" и "-" защото бобината на клапана е с два проводника, а не взема минус от масата.
Та като го смених въпросния клапан иглата му беше доста надрана. Явно при високи температури хлабината не му е стигала и е задирал - предположение! Не знам дали това е истинската причина и няма смисъл да разследвам след като проблема изчезна след смяната на клапана.
Ако центровката не е добра ще пали трудно когато е студена.
Успех!
Та като го смених въпросния клапан иглата му беше доста надрана. Явно при високи температури хлабината не му е стигала и е задирал - предположение! Не знам дали това е истинската причина и няма смисъл да разследвам след като проблема изчезна след смяната на клапана.
Ако центровката не е добра ще пали трудно когато е студена.
Успех!
-
- потребител
- Мнения: 118
- Регистриран: 25 фев 2007, 15:10
- Модел на автомобила: Форд Мондео 2.2 тдци titanium 05
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Re: не пали когато е топъл двигателя
помпата ми е сменена с друга от по стар модел и въобще не е включена към буксата над нея.търсих ел.схема но за модела след 97 не мога да намеря.някои може ли да ми помогне със схема или помпа.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта