Страница 1 от 1

критични обороти

Публикувано: 20 авг 2008, 11:23
от Hristog
Двигателя ми е Д16А8-няколко пъти го изпъвах до над 7000 оборота, но за кратко време (около 1 мин).Опасно ли е това за двигателя? Може да си внушавам ама последния път ми замириса на изгоряло.Бях отворил докрай прозорците и не съм сигурен дали беше мирис от изгорели газове или от нещо друго(да не би да е приплъзнал съединителя?). Накрая започна като че ли да прекъсва. Врено ли е това за мотора и до колко максимум имам право да го издувам за да няма последствия.
Благодаря предварително!

Re: критични обороти

Публикувано: 20 авг 2008, 12:03
от samsung_bg
Колега, не съм спец, но знам че има ограничител на 7000 об. и започва да прекъсва - нормално е. Предполагам, че конструкторите са предвидили резерв и не е проблем да се вдигат тези обороти.

Re: критични обороти

Публикувано: 20 авг 2008, 12:11
от cocoff
Една минута на 7000 об., според мен е ужасно много...около километър.
Не намирам и грам логика в подобно форсиране, но това е мой проблем :)

Re: критични обороти

Публикувано: 20 авг 2008, 14:39
от noface
Аз пак щи казжа че тия от Хонда знаят да правят двигатели,но ако продължаваш така ще ме опровергаеш.Замирисало ти е на изгоряло масло най-вероятно а щом прекъсва както ти е казал колегата това е прекъсвача който се включва малко след червения сектор.Ако си на газ обаче-там прекъсвач няма и прекъсването е от това че мотора вече му е трудно да прибира и отваря клапаните на време :D: