Страница 1 от 1
Ескорт междинка и ДВГ 1.6
Публикувано: 27 ное 2005, 21:55
от bilder
Колеги някой да знае блока на 1.6i ot XR3i дали е еднакъв с този на 1.6 карбуратор.Външно са еднакви,но ме интересува коляновия вал буталата и тн.В крайна сметка искам да знам мога ли на блок от 1.6i да сложа глава от 1.6 карб.
Публикувано: 28 ное 2005, 10:02
от racer11
мисля си че трябва да са еднакви.а най -лесния начин да провериш е да сравниш в някой магазин гарнитурите на главите - ако са еднакви нямаш проблем.
Публикувано: 28 ное 2005, 16:35
от fiestaracing
Братле питаш където и който трябва-всички блокове са еднакви дори и на турбиновата версия!!!Главите също са еднакви-разлика има само в една ялова инжекционна версия която има изрези за инжектори на входа на самата глава!!!Самите горивни камери са с еднакъв обем и височина/дълбочина!!!Гарнитурите са еднакви (вкл. и на TURBO)!!!Коляновия вал с лагерите към него са абсолютно заменяеми-за всички CVH 1.3 1.4 1.6,въпреки различните каталожни номера!!!Височината на буталата от оста на буталния болт до челото на буталото е еднаква за нормалния карбураторен модел и пълната инжекция(с изключ. на XR2-MK2-тя е с по-ниски бутала)!!!Конкретно в твоя случай ако има изрези за инжекторите в самата глава-(старата) замяната няма да стане(с карбураторна)-(при положение че искаш да оставиш старите колектори),но ако няма -интервенцията ще е успешна!!!Ако имаш други въпроси-питай!!!
Кефя се на такива смели колеги-подобни щуротии сами тръпка!!!
Публикувано: 28 ное 2005, 17:56
от bilder
Сега да доуточня главата е от Фиеста МК2-ХР2, а блока от Ескорт ХР3и
Публикувано: 28 ное 2005, 19:15
от fiestaracing
При това положение ако старата ти глава няма изрези за инжекторите(и ако запазиш стандартните си колектори)ще стане!!!Според мен!!!
Публикувано: 28 ное 2005, 19:24
от bilder
Да старата ми глава няма изрези за инжекторите и ще си ползвам старите колектори.Друго ме притесняваше че тези новите бутала са релефни,а старите не са притеснявам да не се срещнат буталата с клапаните
Публикувано: 29 ное 2005, 09:39
от fiestaracing
Главата е една и съща за двата мотора -тази глава работи с три различни по височина бутала и не удря абсолюттно нищо-просто височината на буталото определя геометричната степен на сгъстяване-при този случай-няма никакъв проблем да замениш главите-те просто са еднакви!!!Обема на горивната камера е еднакъв!!!Добре е преди да сложиш новата глава ди шлайфаш челото и-тези глави са едни от най-здравите!!!Носят "челосване" до 0.35мм,че и малко повече!!!