Aspo (ASSO) или Polmostrow
- JoroM
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 17 дек 2005, 21:43
- Модел на автомобила: 99* Focus 1.6 Turbo, Audi A3 1.8T+
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Aspo (ASSO) или Polmostrow
Колеги, задното гърне на Фокуса е издухано, дрънчи гадно и искам да го сменя, днес ходих да гледам кви евтини гърнета има, като избора ми е измежду две марки: Аспо и Полмостроy, като полското ми се видя с по-лоша изработка, с по-тънки тръби, и по-леко от Аспото, на което пък е щампована марка ASSO(made in Italy).
Кое е по-добро? Имате ли впечатления от тези марки(особено това ASSO ме заинтересува) на фордчетата?
На газ(LPG) кое ще е по-издръжливо според Вас?

Кое е по-добро? Имате ли впечатления от тези марки(особено това ASSO ме заинтересува) на фордчетата?
На газ(LPG) кое ще е по-издръжливо според Вас?
-
- потребител
- Мнения: 567
- Регистриран: 28 юли 2005, 10:40
- Модел на автомобила: Sierra
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Aspo (ASSO) или Polmostrow
КОлега само искай от "майсторите" да не ти заваряват гърнето за тръбата а да го хванат със скоба,че ще ръждяса за 1 год. и почва да пърди около заварките.
Аз бих избрал това с по-дебелата ламарина(ако не е много по-скъпо)
Аз бих избрал това с по-дебелата ламарина(ако не е много по-скъпо)

Децата са наследствени.Ако родителите ти не са имали деца,няма да ги имаш и ти 

- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
Re: Aspo (ASSO) или Polmostrow
Това asso няма да е aspo, щото аспото е доста по-скъпо от полмостров
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
- cruise
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 23 фев 2007, 11:48
- Модел на автомобила: FORD FIESTA 1.1MI "95 с LOVATO АГУ
Ситроен С4 '07 (само за подръжка)
FORD C-MAX 1.6 LPG " 06. BRC АГУ
FORD Galaxy MK2 2.0 "11 TDCI - Местоположение: Димитровград->Хасково
- Status: Извън линия
Re: Aspo (ASSO) или Polmostrow
Аз съм с Polmostrow преди година и 3 месеца задно и средно. Нямам забележки.
Съвет ако се спреш на Polmostrow сравни цената с http://avto-hit.com/products.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Аз съм от Димитровград където им е централният склад и пазарувам кабели, масла, накладки, дискове (тава са нещата който съм сменил). Ако ми трябва нещо първо проверявам там просто цените са с доста по евтини от магазините (мисля че магазините зареждат оттам). Просто сравни цената проверих че имат и в Бургас офис.
За ауспуха аз сам си го сложих той беше просто като по калъп, всяка извивка пасна (не съм очаквал да ми е толкова лесна смяната). То имше проблем нямах скоба а беше заверено та при демонтажа (нямах ток да пусна шлайфа) по трудно от монтажа
.
Съвет ако се спреш на Polmostrow сравни цената с http://avto-hit.com/products.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Аз съм от Димитровград където им е централният склад и пазарувам кабели, масла, накладки, дискове (тава са нещата който съм сменил). Ако ми трябва нещо първо проверявам там просто цените са с доста по евтини от магазините (мисля че магазините зареждат оттам). Просто сравни цената проверих че имат и в Бургас офис.
За ауспуха аз сам си го сложих той беше просто като по калъп, всяка извивка пасна (не съм очаквал да ми е толкова лесна смяната). То имше проблем нямах скоба а беше заверено та при демонтажа (нямах ток да пусна шлайфа) по трудно от монтажа

- JoroM
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 17 дек 2005, 21:43
- Модел на автомобила: 99* Focus 1.6 Turbo, Audi A3 1.8T+
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Aspo (ASSO) или Polmostrow
Вчера ходих да ги гледам АСПО-то...цял склад с такива...определено са с по-калпава изработка от полмостров
...а това Аспо, дето всъщност е АSSO(Made in Italy) са ги внесли преди време, но вече са изчерпани, и сега могат да ми доставят само Аспо правено в БГ. Което не ме устройва, щото заварките им са необработени, а на извивките са накъдрени за разлика от полските...абе във всяко отношение са по-зле изработени от полските. 
Проблема на италианското АСПО, е че изходната тръба е доста дълга и S-образна и трябва да се реже, а не се знае и дали отпред ще пасне към средното гърне.


Проблема на италианското АСПО, е че изходната тръба е доста дълга и S-образна и трябва да се реже, а не се знае и дали отпред ще пасне към средното гърне.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 13 госта