Прихърква след палене

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
forzi
потребител
потребител
Мнения: 83
Регистриран: 30 ное 2005, 10:32
Модел на автомобила: ford escort 1.6i 16V '96
Местоположение: софия
Контакти:
Status: Извън линия

Прихърква след палене

Мнение от forzi » 25 сеп 2008, 22:57

Колата пали нормално когато е студена, но след като поработи 15 сек. изведнъж затихва, оборотите падат драматично до ок. 200-300. Aха-аха да загасне, прави няколко такта с разтрисане и после си вдига оборотите сама до 1200 и постепенно ги сваля до 900. Понякога това го прави два пъти последователно през кратък период, а понякога се стига и до угасване. Напоследък забелязвам, че при подаване рязко на газ, и на празен ход, и в режим на ускоряване, реакцията на двигателя е чувствително забавена. Това го прави само на бензин, на газ си работи нормално. Тези симптоми да говорят на някого нещо?

Edinuser
Потребител
Потребител
Мнения: 774
Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Прихърква след палене

Мнение от Edinuser » 25 сеп 2008, 23:37

Според мен - огледай си вакуумните маркучи на смукателният колектор - особено онова което отива към регулатора на рейката с инжекторите.

Потребителски аватар
Murphy
потребител
потребител
Мнения: 73
Регистриран: 21 сеп 2008, 20:44
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 16V RS Style '96
Местоположение: PA City
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Прихърква след палене

Мнение от Murphy » 25 сеп 2008, 23:50

Същият проблем го има и при мен. Мисля, че след като сменя филтрите свещите и кабелите всичко ще е ОК :wink:
На старият ми Сеат също правеше подобни мизерии и след смяната на горе посочените консумативи се оправи :wink:
Russian Roulette is not the same without a gun!

pav4o
потребител
потребител
Мнения: 331
Регистриран: 03 май 2008, 19:07
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 MI
1990г. CVH
Ford Escort 1995г. 1.6i 16v Zetec
Местоположение: Ямбол
Status: Извън линия

Re: Прихърква след палене

Мнение от pav4o » 26 сеп 2008, 15:11

Здравей, колега :)
Аз имах същия пробелем, решението за него беше, като си искарах MAF-а и го препръсках със спрей за почистване на карборатори, ефект имаше, оборотите заспаха.Пробвай и ти ефект ще има, а и лошо няма от едно почистване :):
Изображение

Потребителски аватар
Murphy
потребител
потребител
Мнения: 73
Регистриран: 21 сеп 2008, 20:44
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 16V RS Style '96
Местоположение: PA City
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Прихърква след палене

Мнение от Murphy » 26 сеп 2008, 15:20

pav4o написа:Здравей, колега :)
Аз имах същия пробелем, решението за него беше, като си искарах MAF-а и го препръсках със спрей за почистване на карборатори, ефект имаше, оборотите заспаха.Пробвай и ти ефект ще има, а и лошо няма от едно почистване :):
Искаш да кажеш, че си почистил дроселовата клапа така ли?
Russian Roulette is not the same without a gun!

pav4o
потребител
потребител
Мнения: 331
Регистриран: 03 май 2008, 19:07
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 MI
1990г. CVH
Ford Escort 1995г. 1.6i 16v Zetec
Местоположение: Ямбол
Status: Извън линия

Re: Прихърква след палене

Мнение от pav4o » 26 сеп 2008, 19:52

Хмм, не дроселовата клапа е съвсем различно нещо, твоята кола няма, нали е пълна инжекция :?: MAF-а е на въздушния филтар, малка черна плочка закрепена с две бочета, еврейски звесди с папълка в средата.След като го свалиш ще видиш две телчета,като от кръшка не ги пипай в никакъв слъчай :): .Напръскай ги с почистващия сперй почакай да изсъхне и по обратния начин :)

Я най-добре погледни линка, те колегите са го обяснили много добре ;;):

http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=8&t=1363" onclick="window.open(this.href);return false;
Изображение

Потребителски аватар
forzi
потребител
потребител
Мнения: 83
Регистриран: 30 ное 2005, 10:32
Модел на автомобила: ford escort 1.6i 16V '96
Местоположение: софия
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Прихърква след палене

Мнение от forzi » 26 сеп 2008, 21:57

МАФ-а го свалях и въпреки че беше чист според мен, го напръсках със спрей. То аз и незнам колко трябва да е чист , ама щом имат метален блясък жичките, мисля че е достатъчно чист. Кабелите и свещите са си в ред , защото на газ работи нормално без гърмежи. Ще трябва да погледна тези маркучета, за които пише колегата Edinuser, но проблема е че за пръв път чувам за "регулатора на рейката с инжекторите." :roll: (ако може един джокер).
Когато си монтирах газовата, газаджията ме посъветва на всеки 500 км. изминати на газ, да минавам по 50 на бензин, за да не ми се запушат дюзите. Е аз разбира се не спазвам това напътствие, та си мисля дали може това да са симптоми и на запушващи се дюзи?
И нещо което може би няма връзка, но да го кажа. Преди две години за последно ми гръмна колата на газ, смених свещите и вече няма проблеми. След този гърмеж обаче, двигателя вече не може да поддържа 1200 об. когато е по инерция и изключен от скорост. Клати ги някъде около 900- 1000.
Мдааа, колата май не е вече чисто нова... >:D<:

Edinuser
Потребител
Потребител
Мнения: 774
Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Прихърква след палене

Мнение от Edinuser » 26 сеп 2008, 22:42

Един колега беше писал и за една технологична тапа на смукателните колектори - мисля че точно за ескорт ставаше на въпрос.Та въпросната хвръкнала след един гърмеж - ето темата : Клик.
А този регулатор на моето мондео е в дясната част на рейката с инжекторите - там където влиза шланга за горивото от резервоара и излиза другият за излишното гориво към резервоара, та там влиза и едно от вакуумните маркучета които идват от заднача част на всмукателния колектор (под дроселната клапа, там при мен са 2 другото май е за EGR).
Възможно е разбира се и ти се запушват вече 1 или няколко от инжекторите, мисля че в този случай на бензин двигателя трябва да работи неравномерно и да се тресе, а на газ всичко да е ОК.

g.taskov
потребител
потребител
Мнения: 407
Регистриран: 27 авг 2006, 13:20
Модел на автомобила: Mondeo 1.8I Комби LPG 1998г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Прихърква след палене

Мнение от g.taskov » 27 сеп 2008, 21:06

Колега нищо и няма на колата не се шашкай.Щом работи на газ добре ако имаше дефектен вакум и на газ нямя да работи коректно.При мен на Мондеото от време на време го прави същото ,като поработи 1 -1.5 минути и се оправя.Аз го оправям като паля колата я паля с натиснат педал за газта и щом запали подържам 1500 об. за 1-2 минути и по-малко и този проблем изчезва .Мисля че компютара получава грешна информация от някой датчик или губи онформация първо начално.Пробай както ти казах.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта