Прихърква след палене
- forzi
- потребител
- Мнения: 83
- Регистриран: 30 ное 2005, 10:32
- Модел на автомобила: ford escort 1.6i 16V '96
- Местоположение: софия
- Контакти:
- Status: Извън линия
Прихърква след палене
Колата пали нормално когато е студена, но след като поработи 15 сек. изведнъж затихва, оборотите падат драматично до ок. 200-300. Aха-аха да загасне, прави няколко такта с разтрисане и после си вдига оборотите сама до 1200 и постепенно ги сваля до 900. Понякога това го прави два пъти последователно през кратък период, а понякога се стига и до угасване. Напоследък забелязвам, че при подаване рязко на газ, и на празен ход, и в режим на ускоряване, реакцията на двигателя е чувствително забавена. Това го прави само на бензин, на газ си работи нормално. Тези симптоми да говорят на някого нещо?
-
- Потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Прихърква след палене
Според мен - огледай си вакуумните маркучи на смукателният колектор - особено онова което отива към регулатора на рейката с инжекторите.
- Murphy
- потребител
- Мнения: 73
- Регистриран: 21 сеп 2008, 20:44
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 16V RS Style '96
- Местоположение: PA City
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Прихърква след палене
Същият проблем го има и при мен. Мисля, че след като сменя филтрите свещите и кабелите всичко ще е ОК
На старият ми Сеат също правеше подобни мизерии и след смяната на горе посочените консумативи се оправи

На старият ми Сеат също правеше подобни мизерии и след смяната на горе посочените консумативи се оправи

Russian Roulette is not the same without a gun!
-
- потребител
- Мнения: 331
- Регистриран: 03 май 2008, 19:07
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 MI
1990г. CVH
Ford Escort 1995г. 1.6i 16v Zetec - Местоположение: Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Прихърква след палене
Здравей, колега 
Аз имах същия пробелем, решението за него беше, като си искарах MAF-а и го препръсках със спрей за почистване на карборатори, ефект имаше, оборотите заспаха.Пробвай и ти ефект ще има, а и лошо няма от едно почистване

Аз имах същия пробелем, решението за него беше, като си искарах MAF-а и го препръсках със спрей за почистване на карборатори, ефект имаше, оборотите заспаха.Пробвай и ти ефект ще има, а и лошо няма от едно почистване


- Murphy
- потребител
- Мнения: 73
- Регистриран: 21 сеп 2008, 20:44
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 16V RS Style '96
- Местоположение: PA City
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Прихърква след палене
Искаш да кажеш, че си почистил дроселовата клапа така ли?pav4o написа:Здравей, колега
Аз имах същия пробелем, решението за него беше, като си искарах MAF-а и го препръсках със спрей за почистване на карборатори, ефект имаше, оборотите заспаха.Пробвай и ти ефект ще има, а и лошо няма от едно почистване
Russian Roulette is not the same without a gun!
-
- потребител
- Мнения: 331
- Регистриран: 03 май 2008, 19:07
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 MI
1990г. CVH
Ford Escort 1995г. 1.6i 16v Zetec - Местоположение: Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Прихърква след палене
Хмм, не дроселовата клапа е съвсем различно нещо, твоята кола няма, нали е пълна инжекция
MAF-а е на въздушния филтар, малка черна плочка закрепена с две бочета, еврейски звесди с папълка в средата.След като го свалиш ще видиш две телчета,като от кръшка не ги пипай в никакъв слъчай
.Напръскай ги с почистващия сперй почакай да изсъхне и по обратния начин 
Я най-добре погледни линка, те колегите са го обяснили много добре
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=8&t=1363" onclick="window.open(this.href);return false;



Я най-добре погледни линка, те колегите са го обяснили много добре

http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=8&t=1363" onclick="window.open(this.href);return false;

- forzi
- потребител
- Мнения: 83
- Регистриран: 30 ное 2005, 10:32
- Модел на автомобила: ford escort 1.6i 16V '96
- Местоположение: софия
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Прихърква след палене
МАФ-а го свалях и въпреки че беше чист според мен, го напръсках със спрей. То аз и незнам колко трябва да е чист , ама щом имат метален блясък жичките, мисля че е достатъчно чист. Кабелите и свещите са си в ред , защото на газ работи нормално без гърмежи. Ще трябва да погледна тези маркучета, за които пише колегата Edinuser, но проблема е че за пръв път чувам за "регулатора на рейката с инжекторите."
(ако може един джокер).
Когато си монтирах газовата, газаджията ме посъветва на всеки 500 км. изминати на газ, да минавам по 50 на бензин, за да не ми се запушат дюзите. Е аз разбира се не спазвам това напътствие, та си мисля дали може това да са симптоми и на запушващи се дюзи?
И нещо което може би няма връзка, но да го кажа. Преди две години за последно ми гръмна колата на газ, смених свещите и вече няма проблеми. След този гърмеж обаче, двигателя вече не може да поддържа 1200 об. когато е по инерция и изключен от скорост. Клати ги някъде около 900- 1000.
Мдааа, колата май не е вече чисто нова... >:D<:

Когато си монтирах газовата, газаджията ме посъветва на всеки 500 км. изминати на газ, да минавам по 50 на бензин, за да не ми се запушат дюзите. Е аз разбира се не спазвам това напътствие, та си мисля дали може това да са симптоми и на запушващи се дюзи?
И нещо което може би няма връзка, но да го кажа. Преди две години за последно ми гръмна колата на газ, смених свещите и вече няма проблеми. След този гърмеж обаче, двигателя вече не може да поддържа 1200 об. когато е по инерция и изключен от скорост. Клати ги някъде около 900- 1000.
Мдааа, колата май не е вече чисто нова... >:D<:
-
- Потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Прихърква след палене
Един колега беше писал и за една технологична тапа на смукателните колектори - мисля че точно за ескорт ставаше на въпрос.Та въпросната хвръкнала след един гърмеж - ето темата : Клик.
А този регулатор на моето мондео е в дясната част на рейката с инжекторите - там където влиза шланга за горивото от резервоара и излиза другият за излишното гориво към резервоара, та там влиза и едно от вакуумните маркучета които идват от заднача част на всмукателния колектор (под дроселната клапа, там при мен са 2 другото май е за EGR).
Възможно е разбира се и ти се запушват вече 1 или няколко от инжекторите, мисля че в този случай на бензин двигателя трябва да работи неравномерно и да се тресе, а на газ всичко да е ОК.
А този регулатор на моето мондео е в дясната част на рейката с инжекторите - там където влиза шланга за горивото от резервоара и излиза другият за излишното гориво към резервоара, та там влиза и едно от вакуумните маркучета които идват от заднача част на всмукателния колектор (под дроселната клапа, там при мен са 2 другото май е за EGR).
Възможно е разбира се и ти се запушват вече 1 или няколко от инжекторите, мисля че в този случай на бензин двигателя трябва да работи неравномерно и да се тресе, а на газ всичко да е ОК.
-
- потребител
- Мнения: 407
- Регистриран: 27 авг 2006, 13:20
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8I Комби LPG 1998г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Прихърква след палене
Колега нищо и няма на колата не се шашкай.Щом работи на газ добре ако имаше дефектен вакум и на газ нямя да работи коректно.При мен на Мондеото от време на време го прави същото ,като поработи 1 -1.5 минути и се оправя.Аз го оправям като паля колата я паля с натиснат педал за газта и щом запали подържам 1500 об. за 1-2 минути и по-малко и този проблем изчезва .Мисля че компютара получава грешна информация от някой датчик или губи онформация първо начално.Пробай както ти казах.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта