Страница 1 от 1

работи на 3 цилиндъра

Публикувано: 26 сеп 2008, 23:06
от Murphy
Колега моля за помощ! Днес колата започна да работи на три цилиндъра и от аспуха миризмата е много особена! Миришеше на неизгорял бензин.
Смених кабелите на свещите, но уви нямаше ефект пак си прекъсва и работи на три цилиндъра. Утре ще я карам на елкон и ще почистя МАФ-а. Мислите ли че проблема може да е от МАФ-а? Много кофти е чуството и се притеснявам доста...

Re: За MAF сензора

Публикувано: 26 сеп 2008, 23:24
от Edinuser
Щом работи на 3 цилиндъра не е от MAF-a, по-скоро трябва да е нещо от свещи, кабели, бобина ...
Виж на тъмно при работещ двигател дали ти "свети" някой кабел. Ако си сменял свещи - трябва да са моторкрафт, стават и NGK - другите нещо не му понасят форда. Виж коя свещ не работи и провери кабела.

Re: За MAF сензора

Публикувано: 26 сеп 2008, 23:50
от Murphy
Edinuser написа:Щом работи на 3 цилиндъра не е от MAF-a, по-скоро трябва да е нещо от свещи, кабели, бобина ...
Виж на тъмно при работещ двигател дали ти "свети" някой кабел. Ако си сменял свещи - трябва да са моторкрафт, стават и NGK - другите нещо не му понасят форда. Виж коя свещ не работи и провери кабела.
Извинявам се, че излизам извън темата!
Значи колега днес смених кабелите чистонови са! Испански утре ще ти кажа и марката. Свещите не съм сменил.
Утре в 9:00 ще ида на елкон да видя какво ще излезе и ще купя и едни свещи. Ако не се оправи и от тях май остава бобина или ламбда сонда...

Re: работи на 3 цилиндъра

Публикувано: 27 сеп 2008, 19:10
от noface
КОлега как ламбда сондата или делкото ще влияят на 1 цилиндър само ?? Аре направи следната проба преди да си дАдеш парите-просто размени свеща на неработещия цилиндър със някоя от другите и виж как е.

Re: работи на 3 цилиндъра

Публикувано: 27 сеп 2008, 19:14
от Bndita190
колегата е прав,ламбда сонда няма да е,и аз имах такъв проблем,провери си бобината,и ако си на бензин провери си всички жакчета на филтъра.При Мондеото като излезе жака и двигателя неработи равномерно.

Re: работи на 3 цилиндъра

Публикувано: 29 сеп 2008, 00:08
от Murphy
Колеги оказа се бубина смених я вчера и колата заспа! Също така смених и свещите френски BERU 38лв. комплект плюс кабелите, те са испански FAE. Но имам и още едно питане. Колата не може да поддържа 900-950 оборота а винаги ги държи на 1200. плюс това не иска да загрее повече от 60 градуса и докато е студена при подаване на газ забива за миг муцината и глъхне леко... На какво може да се дължи това? Дали е от MAF-a? Може ли да е прецакан термостата и за това да не загрява и да дава данни към компютъра и да работи постоянно на обогатител и да държи 1200 оборота?
Благодаря предварително за отговорите! Не искам да пускам отделна тема по-добре тук без да спамя излишно!
БЛАГОДАРЯ