Проблем със скъсано болтче....
- BeBoKiRiL
- потребител
- Мнения: 55
- Регистриран: 19 ное 2006, 21:12
- Модел на автомобила: Escort MK5 1.6 CVH carb. Ghia '92
- Местоположение: Варна , Карнобат
- Status: Извън линия
Проблем със скъсано болтче....
Здравейте приятели , ето какво ми се случи преди няколк дни:
Реших да си проверя термостата дали не е в постоянно отворено положение защото имам такова съмнение и почнах да му развивам трите болтчета , горните две тръгнаха да се развиват и тях ги разхлабих съвсем леко и се заех с долното болтче , обаче нещо не искаше да се развива! Почукнах го леко и внимателно опитах отново да го развия , обаче стана белята - болтчето се скъса и аз какво да правя , затегнах другите два и засега няма проблем , няма изтичане на антифриз , вече минах около 150 км. , но искам да го оправя проблема. Ако развия другите два болта и при монтажа наново на кожуха на термостата намажа гарнитурата със силикон и затегна другите два болта дали ще имам теч? Ох , дайте някъкъв акъл! Благодаря предварително! Автомобила е Ескорт , двигателя е CVH 1.6 карбуратор , производство 1992 година.
Реших да си проверя термостата дали не е в постоянно отворено положение защото имам такова съмнение и почнах да му развивам трите болтчета , горните две тръгнаха да се развиват и тях ги разхлабих съвсем леко и се заех с долното болтче , обаче нещо не искаше да се развива! Почукнах го леко и внимателно опитах отново да го развия , обаче стана белята - болтчето се скъса и аз какво да правя , затегнах другите два и засега няма проблем , няма изтичане на антифриз , вече минах около 150 км. , но искам да го оправя проблема. Ако развия другите два болта и при монтажа наново на кожуха на термостата намажа гарнитурата със силикон и затегна другите два болта дали ще имам теч? Ох , дайте някъкъв акъл! Благодаря предварително! Автомобила е Ескорт , двигателя е CVH 1.6 карбуратор , производство 1992 година.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблем със скъсано болтче....
Щом не тече, карай си така. Дори в последствие да протече няма да е с катастрофални размери, така че да те остави на пътя. Ако въпреки това искаш задължително да го оправиш опитай с обратен метчик да извадиш парчето или разпробий и мини на 8мм.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 407
- Регистриран: 27 авг 2006, 13:20
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8I Комби LPG 1998г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем със скъсано болтче....
Не съм съгласен с Наско само за използването на обратен метчик стоманата и корозиралия алумини е равно на заварка , така че или карай така или внимателно разпробивай и минавай на по-голям размер болт.Преди да завиеш болтовете сложи хубаво графитна смазка на тях.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта