Страница 1 от 1

Колата винаги е загряла:!?!!?!?

Публикувано: 13 окт 2008, 22:01
от mupk0
Здравейте.Имам Ford Focus 2008 1.6Duratec и забелязах нещо странно.Дизела от тест драйва като го запалих си вдигна градосите от 60 нагоре плавно,докато бензина който имам винаги стой загрял.Когато и да го запаля винаги е към 70-80 градуса и стрелката мръдва съвсем леко към 90......в книжката пише за някво постоянно подгряване на двигателя (и нищо друго) но немога да си го обесня.Това няма ли да ми разкаже играта на акумулатора?Някаква идея и ако може повече информация за тази функция?

Re: Колата винаги е загряла:!?!!?!?

Публикувано: 14 окт 2008, 08:04
от synthez 3D
Това е така при всички двигатели на Форд(поне при бензиновите) след рестайла от миналата година.Автомобила,който си карал на тест драйв е бил произведен преди Май месец 2007 и затова е показвал реалната температура.И при мен на С-МАХа е същото.Стрелката на температурата показва само информативно,без да е свързана с реалната температура на двигателя.Като го запаля,след около минута,минута и половина е вече на 90 градуса.Истинската температура се отчита от компютъра и ако има някакъв проблем,излиза съобщение.А ако искаш да видиш колко е реалната температура,можеш да я видиш в тестовия режим.Между другото така е на много други автомобили,а някои дори нямат такъв уред на таблото.А колкото до подгряването,сигурно си чел за устройството за предварително подгряване,което се монтира основно при дизеловите двигатели,за да се улесни старта им при много ниски температури,а и предполагам,че ти не си си поръчвал такова.

Re: Колата винаги е загряла:!?!!?!?

Публикувано: 14 окт 2008, 11:28
от mupk0
Как точно се включва този тестов режим?

Re: Колата винаги е загряла:!?!!?!?

Публикувано: 14 окт 2008, 17:09
от synthez 3D
Задържаш бутона SET/RESET и включваш на контакт,като продължаваш да държиш бутона натиснат,докато излезе надпис TEST.След това веднага пускаш бутона.При всяко следващо натискане на същия бутон, се изреждат менютата с данните и тестовете.Един от първите тестове е проверка на стрелките на уредите,като при него се завъртат от край до край,следващият е тест на светодиодите на таблото и т.н.Температурата на двигателя(ENGINE TEMPERATURE)е по-нататък,като е много важно да се знае,че от показанието на дисплея трябва да се извади 35. Например,ако показва 125 градуса,като извадиш 35 се получава 90.Термометъра е направен така,защото не може да показва отрицателни стойности,а се предполага,че автомобила няма да се използва при температури по-ниски от -35 градуса.В тестовия режим има доста информация,но не може да се променя.Излиза се просто като се изключи от контакт.

Re: Колата винаги е загряла:!?!!?!?

Публикувано: 14 окт 2008, 19:39
от mupk0
Благодаря ти много!Я дай скайп да те имам,че си ги схванал нещата ;) Моят е mirkoo9898

Re: Колата винаги е загряла:!?!!?!?

Публикувано: 05 дек 2008, 16:45
от Itskin
Здравейте колеги
Много полезна информация :)
Аз лично направих теста и излязоха доста параметри, които не са ми много ясни. Има ли начин да намерим легенда да знаем какво значат? Примерно: "personality" kakво точно е? Превода е ясен, но контекста не!
Благодаря предварително!