Шумен дизел защо

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
ixtis
потребител
потребител
Мнения: 67
Регистриран: 21 юли 2005, 21:36
Модел на автомобила: escort 1.8 D 93г. combi
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Шумен дизел защо

Мнение от ixtis » 04 дек 2005, 15:49

Колеги даите мнения , карам само градско 5,6 км. на ден и ми се струва че мотора е доста шумен и няма необходимата мощност. В тази връзка да спомена че колата я имам от 5 мес. а по двигателя нищо не съм правил даже и маслото не съм сменил нито доливал защото не е мръднало за 2000км . Единственото което направих е стартера и сега паля лесно а нямам гараж , от там си мисля че и компресия би трябвало да имам добра. Другото е че много малко пуши и смених ката с гърне и ми предстой да сменя и задното гърне защото е изгнило. Когато форсирам мотора бучи и като отнема педала на газта има леко прекъсване за секунда . Как се регулират клапаните на 1.8Д 93г. и можели те да са причината.

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 05 дек 2005, 19:30

Малко вероятно-при тракащи клапани просто ще си потракват-но няма да пуши!!!Мнението ми е-разръсквачи!!!Карал съм 4 форда-дизелови-при всеки един от тях(с подобни признаци)-изхода беше един и същ-просто разпръсквачи!!!
fiestaracing-just race!!!

Потребителски аватар
divinity
потребител
потребител
Мнения: 229
Регистриран: 22 окт 2005, 15:04
Модел на автомобила: Escort 1.8 D
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от divinity » 05 дек 2005, 21:32

Колега, не знам каква мощност очакваш от тези 60 кончета :) , но ако сравняваш по мощност с бензинка, макар и 1,2/1,3 нямаш шанс! Ако си карал друг дизел (без ТД) и мнението ти се базира на това, тогава лошо!
Ето някой ПРОСТИ идеи, които ако не си извършил, може да са ти от полза-смени филтрите(въздушен и горивен, масления си го сменил при смяната на маслото, предполагам :D ), провери си нафтата, ако имаш излишни 15лв си сложи от добавката на Кастрол, не че е кой знае какво, но поне няма да ти замръзне нафтата и ще е малко по-безшумна колата. Друго за което се сещам са дюзите, ама там вече е кофти положение, но провери първо горните. Клапаните, доколкото знам са саморегулиращи и не ми се вярва да са те!
Успех!

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 06 дек 2005, 08:55

:D Точно на 1.8д не са саморегулиращи-отварял съм няколко такива глави!!!Нафтичката също е идея!!!Но пък и от друга страна-живота на един разпръсквач е около 60-80к-(с наща нафта)!!!
fiestaracing-just race!!!

Потребителски аватар
divinity
потребител
потребител
Мнения: 229
Регистриран: 22 окт 2005, 15:04
Модел на автомобила: Escort 1.8 D
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от divinity » 06 дек 2005, 14:04

Не знаех за клапаните, така че мерси за инфото :D !
За разпръсквачите не знам, но щом си имал такъв проблем с няколко форда сигурно си прав!
Дано не му излезе солено на колегата ixtis!

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 06 дек 2005, 15:24

:D Дано има късмет завалийката,щото аз се скапах за 1 седмица ремонти!!!
fiestaracing-just race!!!

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 06 дек 2005, 15:27

:D Една добра диагностика би свършила прекрасна работа!!!Поне няма да се блъска напразно!!!Има евтини такива по окоо 14-18лв,но за предпочитане са DENSO-това е истината!!!
fiestaracing-just race!!!

Потребителски аватар
divinity
потребител
потребител
Мнения: 229
Регистриран: 22 окт 2005, 15:04
Модел на автомобила: Escort 1.8 D
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от divinity » 06 дек 2005, 16:06

Много ясно, че оригиналните части са за предпочитане, обаче когато нещо, струващо напр. 100лв го предлагат някъде за 50, човек се замисля. Вярно е, че после само псува и съжалява!
А за диагностиката си прав, ама като ги знам диагностиците ми се реве! :twisted:

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 06 дек 2005, 17:22

:? За съжаление в повечето случаи(сервизи) е така!!!
DENSO струват около 27-32лв но са върха!!!BOSCH дори като нови се регулират доста трудно и зле-пълни жмельоци-за почти 35-38лв са най-гадния вариант!!!Дори обокновенните полски разпръсквачи WUZETEN са доста по-добри-22-27лв/бр.!!!DTP-немски са доър вариант-за почти същата цена!!!Има и някакви немски-VERTEX-те са за около 15-17лв/бр. и не са много зле,но не са и кой знае какво(все пак за парите си......)!!!
Успех братле!!!!Ако мога да помогна с нещо-на среща съм!!!
fiestaracing-just race!!!

Потребителски аватар
ixtis
потребител
потребител
Мнения: 67
Регистриран: 21 юли 2005, 21:36
Модел на автомобила: escort 1.8 D 93г. combi
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Мнение от ixtis » 07 дек 2005, 18:36

Колеги благодаря за мненията само да уточня че колата много малко пуши като бензинова почти , не знам от гърне ли е или нещо друго слагам кастрол сменил съм горивния ф-р ако се окаже разпръсквач аз сам мога ли да го разбера и да си го сменя.

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 08 дек 2005, 08:49

:D Разпръсквача мажеш да си смениш сам но не можеш да го регулираш-това се извършва само в сервизни условия!!!!Възможно е да е разпръсквач и колата ти да не пуши!!!Такъв беше и последния ми случай!!!При леко подаване на газ първо се замисляше и след това се отпуска да върви,всичко това съчетано с прекъсвания(особено на студен двигател)!!!
fiestaracing-just race!!!

boxster
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 23 окт 2005, 13:39
Модел на автомобила: Escort 1.8D
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от boxster » 08 дек 2005, 09:37

колега, преди да започнеш да сменяш разпръсквачи и разни други работи си направи една диагностика. 1.8Д е 58-60к.с. и не предлага кои знае каво, но ако центровката на помпата не ти е наред (ако момента на началото на подаване на горивото е с голямо изпреварване) двигателя ще работи много твърдо - ще трака като трактор. няма да имаш и много от и без това оскъдното количство коне. също пушека ще е черен и ще е в по-големи количества.

в обратния случай, когато центровката е изместена "назад" двигателя ще работи много меко, почти като бензинов, но пак няма да имаш мощност.

това ти го казвам от личен опит. аз също съм с 1.8Д '98г и доста съм си играл с центровката на помпата

пропуснах да ти кажа, че докато е студен двигателя, независимо дали е Ford, WV, Peugeot ... дизела винаги работи шумно, а пък ти караш по 5км.

Потребителски аватар
red
потребител
потребител
Мнения: 888
Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
Местоположение: На изток от рая :)
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от red » 08 дек 2005, 10:13

дизелът е добре да поработи на място няколко минути сутрин иначе така трака на тенекия че нямам думи :D

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 113 госта