Страница 1 от 1
Дави се до 2к оборота
Публикувано: 26 окт 2008, 16:03
от denises26
Значи взехме един Ескорт 94година,двигател 1.8 EFI DOHC 16v.Обаче има някакъв проблем до 2к оборота при по рязко подаване на газ колата се дави след като мине 2000 оборота се оправя.От какво може да е аз си мислех че е от MAF-а,но нз нека някой по компетентен се изкаже.
Re: Дави се до 2к оборота
Публикувано: 27 окт 2008, 19:16
от cocoff
По-скоро TPS.
Re: Дави се до 2к оборота
Публикувано: 27 окт 2008, 19:27
от denises26
Може ли да ми обясниш точно къде е TPS-a.Прочетох в друга тема че приработещ двигател ако изкарам буксата на MAF-a и двигателя продължи да работи значи TPS-a работи а следователно ако двигателя изгасне значи датчика не работи.И обратно ако изкарам буксата на TPS-a и двигателя работи значи MAF-a е в ред,но ако исгасне значи тои не бачка.Тази процедура може ли да повреди нещо?
Re: Дави се до 2к оборота
Публикувано: 27 окт 2008, 22:35
от KokalAudio
това ми го правеше на братовчед ми на Форда .
Свещи и кабели и всичко беше наред ааа и на мен ми беше станало нещо компа се беше бъгнал
рестарт и се оправи.
Пробвай и с компа ако искаш (откачаш акуулатора за 5-10 мин)
после закачаш палиш я и оставяш да работи докато не стигне оптимална температура даже изчакай и виж перката да си пусне и си готов с калибровката

Re: Дави се до 2к оборота
Публикувано: 01 ное 2008, 20:38
от denises26
Значи изкарах MAF-a беше си чист но все пак го напръсах с контактен спрей.Сложих го.Махнах буксата запалих я,но колата веднага угасна (паднаха оборотите).Ако е от TPS-a може ли той да се почисти или друг трябва да се купува.А също така ми казаха че можело да е от дюзите или бензиновата помпа възможно ли е това?

Re: Дави се до 2к оборота
Публикувано: 04 ное 2008, 08:26
от denises26
Здравейте значи мисля че открихме проблема.Отидох в сервиз и ми смениха кабели и свещи малко се оправи и казаха че щом се покара (колата не беше карана много дълго)ще се оправи.Имало е една запушена дюза и казаха че щом се покара колата ще се оправи.
