Страница 1 от 1
Питане за Comon Rail Diesel
Публикувано: 07 ное 2008, 09:29
от caby
Здравейте колеги.Въпроса ми е конкретен за двигателите със система Comon Rail .
Ще бъда конкретен.Надявам се колеги които са наясно с тази система да ми отговорят компетентно.
Проблема е че въпросния двигател с такава система ПУШИ облаци черен дим та се нетрае след като започна да я карам.На празен ход не пуши.Колата е Волво S60D5 163k.
Сега ще кажете "нали си има форум на Волво".Да има ,ама или няма кой да ни каже или не искат да ми кажат за проблема.
Интересното е че когато я карах на диагностика откриха само леко завишена стойност на показанието на дебитомера.Друг пък каза че компютъра се ШАШНАЛ и бърка данните

- а колата си работи.Трети ми вика "изгорял ти е компа" и за това прави така.А аз му викам .."защо работи колата като е изгорял компа" и оня ми вдига ръце.
Всичките тия майстори са добре известни и притежават солидна техника за диагностика.Препоръчаха ми да отида в Мото Пфое та да ми разчетат компа и да ми видят проблема.Да ама това си е
Мото Пфое

Re: Питане за Comon Rail Diesel
Публикувано: 07 ное 2008, 10:02
от S_C
Опасявам се,че почти няма друго място,където да можеш да отидеш.Понеже МП е близо до нас,поне 3-4 пъти в седмицата ми се случва да видя кола-Волво или Форд,в точно такова състояние.Кара си по улицата човека и зад него е димна завеса.Буквално...Автобуса спира и изчаква да се разсее пушека...А когато спре на светофара,колата не пуши така брутално.Потегля...и отзад бълват гъсти черни пушеци,които са толкова плътни,че им трябва към минута за да се разсеят напълно.Проблемът явно е специфичен за фордовите дизели,защото други марки коли не съм виждал да правят такъв проблем.Дълго време работех срещу сервиз на Пежо,после на Ситроен...не съм виждал такова чудо,нито по пътя съм виждал други марки така брутално пушещи коли освен Волово и Форд.
Re: Питане за Comon Rail Diesel
Публикувано: 07 ное 2008, 11:24
от krasimir_petev
Е този пушек би трябвало да е знак, че се подава повече нафта от колкото трябва. При мене беше точно така до онзи ден, когато си оправих горивната помпа и по-специално клапанчето за центровка на помпата.
Re: Питане за Comon Rail Diesel
Публикувано: 07 ное 2008, 19:11
от diesel1.6
Това пушене е от голямо предварение, ако не е от дюзи. Ходи ли в Моторконсулт във Варна, ори Узунтонев? Това е в края на града, до елпром
Re: Питане за Comon Rail Diesel
Публикувано: 07 ное 2008, 21:12
от isoiso
Откачи си дебитомера покарай и ако колата се държи по-добре го смени

ще запише грешка ама да не ти пука. Поне ще разбереш дали той върти номера. Дебитомер на диагностика много трудно се хваща трябва тотално да е изчаткал.
Re: Питане за Comon Rail Diesel
Публикувано: 07 ное 2008, 21:50
от TOLIO
наскоро имах подобен
проблем с bmw оказасе
спукан маркуч на интеркулера
можеби и твоя проблем е свързан с
турбото
единственното което знам за твоята кола
е че страдат от дюзи
Re: Питане за Comon Rail Diesel
Публикувано: 08 ное 2008, 13:40
от Peet
http://bg.wikipedia.org/wiki/Common_rail" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Питане за Comon Rail Diesel
Публикувано: 10 ное 2008, 08:08
от caby
Здравейте.Наистина част от проблема е решен.Оказа се спукан маркуч на интеркулера.Скъсих го

.Пушенето чувствително намаля.Когато подам газ обаче от време на време излизат "къделки" отзад,като че ли някой от цилиндрите се чисти
Re: Питане за Comon Rail Diesel
Публикувано: 10 ное 2008, 11:18
от diesel1.6
дали не са сажди от ауспуха, или някакво чистене на катализатора? Ако имаш катализатор и филтър за сажди, сигурно си ги поочернил.
Re: Питане за Comon Rail Diesel
Публикувано: 13 ное 2008, 09:04
от caby
Здравейте отново.НОВО ДВАЙСЕТ

.Ходих в МП и там ме изненадаха.Вдигнаха колата на подемника и видяхме дупчица в интеркулера,от където издиша.Не е удрян , а си личи че повредата е от какък.

.Та хайде сега и нов интеркулер.
Re: Питане за Comon Rail Diesel
Публикувано: 13 ное 2008, 11:42
от diesel1.6
Скъп ли е? Някои хора могат да ти го залепят.