Двигателя има вибрации и неравномерно излизане на газовете

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
eleena
потребител
потребител
Мнения: 86
Регистриран: 28 ное 2005, 17:35
Модел на автомобила: ford escort1.6-zetec-1996г.-комби
Местоположение: Ст.Загора
Status: Извън линия

Двигателя има вибрации и неравномерно излизане на газовете

Мнение от eleena » 13 дек 2005, 15:08

Двигателя особено когато е студен има вибрации-в смисъл че леко се тресе и се чува като тракане на клапани,а от ауспуха дима не излиза равномерно,а на тласъци.Когато загрее вибрациите намалят а също и тракането почти не се чува ,но неравномерното излизане на газовете остава.Иначе мощноста каточели е нормална.А също като включа климатика и вибрациите се усилват.Някой може ли да ми каже от какво може да е?
ПП-Има и завишаване на разхода на гориво.

stangen
потребител
потребител
Мнения: 488
Регистриран: 17 яну 2005, 13:56
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1Mi 92
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Двигателя има вибрации и неравномерно излизане на газове

Мнение от stangen » 13 дек 2005, 15:59

eleena написа:Двигателя особено когато е студен има вибрации-в смисъл че леко се тресе и се чува като тракане на клапани,а от ауспуха дима не излиза равномерно,а на тласъци.Когато загрее вибрациите намалят а също и тракането почти не се чува ,но неравномерното излизане на газовете остава.Иначе мощноста каточели е нормална.А също като включа климатика и вибрациите се усилват.Някой може ли да ми каже от какво може да е?
ПП-Има и завишаване на разхода на гориво.

При подобен проблем , се оказа ,че едната ми свещ вече е заминала и при смяната на комплекта всичко си тръгна нормално, при теб може да е и стари кабели ..........най добре , за да не гадаеш отиди на елконаджия ........ще се разделиш с 20-25 лева ама поне ще ти кажат всичко хората
Изображение

Потребителски аватар
eleena
потребител
потребител
Мнения: 86
Регистриран: 28 ное 2005, 17:35
Модел на автомобила: ford escort1.6-zetec-1996г.-комби
Местоположение: Ст.Загора
Status: Извън линия

Мнение от eleena » 13 дек 2005, 16:13

Свещите ги смених преди няколко дена а кабелите ги гледах на тъмно -на едно място светеха малко така че наистина може и да е от тях.Ще взема да ги сменя първо да видя какво ще стане.Колко ли струват?

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 13 дек 2005, 16:16

100% не ти работи някой цилиндър.най-вероятни причини свещи и кабели.щом свещите са сменени остават кабелите - особено след като светят.

Потребителски аватар
valboy
потребител
потребител
Мнения: 1476
Регистриран: 20 фев 2005, 16:12
Status: Извън линия

Мнение от valboy » 13 дек 2005, 16:22

При мен правеше така от кабелите на свещите, нали навсякъде продават "оригинални"! Та вече ми писна от тия кабели за свещи- графитни ли са кви са незнам- та са ще избацам баш кабели. Кабело си е кабел кога у него има тел- мой приятел(майсторче) слага на всички коли, които са закъсали така, някакъв кабел на ВОSH- многожилен, така на око бая голямо сечение с прозрачна изолация. Та сега и аз ще си сложа такива и ще пиша как е. Но като ги гледам невиждам как ще имам проблем вече кабели за свещите!

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 13 дек 2005, 16:56

eleena написа:Свещите ги смених преди няколко дена а кабелите ги гледах на тъмно -на едно място светеха малко така че наистина може и да е от тях.Ще взема да ги сменя първо да видя какво ще стане.Колко ли струват?
Виж точно на коя свещ ти свети кабела - проследи я до бубината (там където се събират всички). Има номерче. После си купи от МП само кабела за тази свеш. Иначе последно като купувах преди 1 или 2г беше към 110лв комплекта...

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 13 дек 2005, 17:09

kEFi написа:
eleena написа:Свещите ги смених преди няколко дена а кабелите ги гледах на тъмно -на едно място светеха малко така че наистина може и да е от тях.Ще взема да ги сменя първо да видя какво ще стане.Колко ли струват?
Виж точно на коя свещ ти свети кабела - проследи я до бубината (там където се събират всички). Има номерче. После си купи от МП само кабела за тази свеш. Иначе последно като купувах преди 1 или 2г беше към 110лв комплекта...
сега комплекта е около 75 лв

Peter_CLX
потребител
потребител
Мнения: 198
Регистриран: 26 сеп 2005, 02:09
Модел на автомобила: Escort CLX Turnier 1.6 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Peter_CLX » 13 дек 2005, 22:50

Подобни вибрации и неравномерности в работата на двигателя съм го забелязал и аз, даже точно когато смених нови кабели и свещи (всичко от МП купено) и то веднага след смяната им. Може причината да е и в лошо гориво (бензин или газ), друга вероятност е неправилен монтаж (на кабелите най-вече), макар че не вярвам да има голяма философия в това - всеки кабел си има точно определено гнездо върху капака на главата и няма какво толкоз да се сбърка.

Потребителски аватар
shark
потребител
потребител
Мнения: 191
Регистриран: 23 авг 2005, 12:48
Модел на автомобила: Sierra 1.6 GL
Местоположение: Русе
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от shark » 14 дек 2005, 12:41

Аз в момента го имам същия проблем с тресенето, от ауспуха даже се вижда как изхвърля бензин. Проблема ми е в свещите тея дни ще взема Motorcraft сега съм с Bosch на 1500 км ама явно не са добри.
А разхода ми е ужасен 17-18/100
:oops:

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 14 дек 2005, 14:31

shark написа:Аз в момента го имам същия проблем с тресенето, от ауспуха даже се вижда как изхвърля бензин. Проблема ми е в свещите тея дни ще взема Motorcraft сега съм с Bosch на 1500 км ама явно не са добри.
А разхода ми е ужасен 17-18/100
:oops:
:shock: сигурен ли си че е бензин, да не е конденс/вода.
Пробвай със старите свещи как ще е преди да се обзаведиш с втори комплект свещи :wink: .
Небойте се роби Спартак е с вас!

Потребителски аватар
eleena
потребител
потребител
Мнения: 86
Регистриран: 28 ное 2005, 17:35
Модел на автомобила: ford escort1.6-zetec-1996г.-комби
Местоположение: Ст.Загора
Status: Извън линия

Мнение от eleena » 14 дек 2005, 16:44

Преди малко смених кабелите-от МП са70лв.-никаква разлика,маи си мисля че проблема ще е внякой клапан-утре ще отида на комп.и ще ви кажа какво става

Потребителски аватар
disc
потребител
потребител
Мнения: 594
Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Двигателя има вибрации и неравномерно излизане на газове

Мнение от disc » 14 дек 2005, 17:47

eleena написа:Двигателя особено когато е студен има вибрации-в смисъл че леко се тресе и се чува като тракане на клапани,а от ауспуха дима не излиза равномерно,а на тласъци.Когато загрее вибрациите намалят а също и тракането почти не се чува ,но неравномерното излизане на газовете остава.Иначе мощноста каточели е нормална.А също като включа климатика и вибрациите се усилват.Някой може ли да ми каже от какво може да е?
ПП-Има и завишаване на разхода на гориво.
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... ght=#17007
Of all the things I've lost
I miss my mind the most

Потребителски аватар
eleena
потребител
потребител
Мнения: 86
Регистриран: 28 ное 2005, 17:35
Модел на автомобила: ford escort1.6-zetec-1996г.-комби
Местоположение: Ст.Загора
Status: Извън линия

Мнение от eleena » 14 дек 2005, 18:08

Искаш да кажеш че може да е и от маслото ли?Карам с магнетик10W40 ,но и лятно време в най голямата жега е пак така.Скоро трябва да го сменям, какво ще ми препоръчаш?

Потребителски аватар
shark
потребител
потребител
Мнения: 191
Регистриран: 23 авг 2005, 12:48
Модел на автомобила: Sierra 1.6 GL
Местоположение: Русе
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от shark » 14 дек 2005, 18:45

aaleks написа: :shock: сигурен ли си че е бензин, да не е конденс/вода.
Пробвай със старите свещи как ще е преди да се обзаведиш с втори комплект свещи :wink: .
Сигурен съм щото си мирише. Значи аз пробвах като вадя кабелите на цилиндрите да видя дали ще се променя поведението на двигателя. И ефекта беше че при някои цилиндри се променяше. Всички кабели хвърляха искри, все пак ги купих преди 2 месеца. А свещите дето са ми ги продали май са с друго топлинно число различно от моето.

Потребителски аватар
rejo
потребител
потребител
Мнения: 234
Регистриран: 22 сеп 2005, 01:10
Модел на автомобила: FIESTA 1.3i 2005, бензин
Местоположение: София, жк Младост 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от rejo » 14 дек 2005, 19:54

Такааааа, какво да ти разправям - може да е от кабелите и свещите, може да е от дюзите, може и да е цилиндър. Ако е последното - кофти. На моето Мондео се оказа последното и се изръсих такава сума, че още ме боли. Та разказвам:
- и моята миришеше на бензин, особено като застанеш до ауспуха;
- малко тракаше като дизел, особено на празен ход;
- свещи нови за форд от Германия
- кабели проверени и изрядни пак в Германия

като отидох при едни познати майсторчета (които правят тунинги) за диагностика на двигателя, поне 5 часа проверяваха с компютъра, пробваха със смяна най-различни неща. Накрая стигнаха до дюзи или цилиндър. Тъй като дюзи много рядко са проблема(според тях, а се молеха да е дюзата) - оказа се цилиндър 3 - компресия 0 (при норма 11) :shock: . От другите 3 цилиндъра, компресии 6,8,10 - нито един в нормата!!!!! Оттам едно сваляне на глава, сменяне на повдигачи (които всъщност бяха прогорели по краищата даже на 3-ти цилиндър - счупени), а те са 16 на брой по 35 лв парчето, гарнитури, шлайфане на глава.............. И сами може да смятате !!!!!

Та почти основен ремонт и направих.

Според мен най-добре е да отидеш на диагностика на дв. Да ти измерят и компресията също, ако е в нормата (дай боже), да видят дюзите. Ми това е по-сериозното, щом и свещи, и кабели са ти наред

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 14 дек 2005, 20:53

shark написа:
aaleks написа: :shock: сигурен ли си че е бензин, да не е конденс/вода.
Пробвай със старите свещи как ще е преди да се обзаведиш с втори комплект свещи :wink: .
Сигурен съм щото си мирише. Значи аз пробвах като вадя кабелите на цилиндрите да видя дали ще се променя поведението на двигателя. И ефекта беше че при някои цилиндри се променяше. Всички кабели хвърляха искри, все пак ги купих преди 2 месеца. А свещите дето са ми ги продали май са с друго топлинно число различно от моето.

Ако налееш вода в бензинова туба незначи, че е бензин. Естествено, че ще мирише на бензин, а не на водка.

Кабелите хвърлят искра, ама дали и свещите хвърлят? Та идеята ми бе да смениш тия свещи които като им извадиш кабелите и не се променят оборотите/звука на двигателя.

Щом се променят оборотите/звука значи тия цилиндри са наред,а при тия дето нищо не са променя са проблемни.

Топлиното число важи при загрял двигател, самото название го подсказва "топлино" при топло, иначе ще ше да е "студеново" число.

Стана голема шарания, това са мой умозаключения след ракията и винцето. Достоверноста им се базира на теорията на вероятностите/която нямах честта за сега да я изучавам/, така че не ми се вързвайте, НО го вземете предвид, все пак съм учил "Морал и Право" в 8 клас в миналия век *00110* .

Ако имате излишни пари дайте ги насам!
Отнеми повече от 20 мин. *00124* !
Небойте се роби Спартак е с вас!

Потребителски аватар
red
потребител
потребител
Мнения: 888
Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
Местоположение: На изток от рая :)
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от red » 15 дек 2005, 11:51

със сигурност е цилиндър - провели на ръка дали не преви "обратно всмукване"

(сложи ръка зад ауспуха и виж дали само духа или и всмуква)

Потребителски аватар
eleena
потребител
потребител
Мнения: 86
Регистриран: 28 ное 2005, 17:35
Модел на автомобила: ford escort1.6-zetec-1996г.-комби
Местоположение: Ст.Загора
Status: Извън линия

Мнение от eleena » 15 дек 2005, 22:09

Миналата година сменях агренажния ремък.Преди това действително всмукваше и на вътре,когато махнаха капака видяха че има изместен зъб.След смяната няма всмукване,но другото остана.Трябва май да намеря време да отида на стенд.

Потребителски аватар
shark
потребител
потребител
Мнения: 191
Регистриран: 23 авг 2005, 12:48
Модел на автомобила: Sierra 1.6 GL
Местоположение: Русе
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от shark » 16 дек 2005, 17:13

Мисля че смуче, ако има обратно всумкване какво означава това? Да не би да е основен ремонт :x ?

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 16 дек 2005, 19:00

shark написа:Мисля че смуче, ако има обратно всумкване какво означава това? Да не би да е основен ремонт :x ?
От колекторите до първото гърне и самото гърне как е картинката? Всичко здраво ли е? Да си ги кърпил скоро и преди това да си отлагал дълго време?

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 124 госта