масло парафин, образувания по капачката

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
licho
потребител
потребител
Мнения: 505
Регистриран: 17 юли 2005, 13:19
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 mi, 1992, Черна лимунзина с три врати
Фиат Браво 1.2 1999, Черна лимунзина с три врати
Status: Извън линия

масло парафин, образувания по капачката

Мнение от licho » 18 дек 2005, 12:55

отворих да долея масло и около капачката имаше образувания - парафинени или като каймак за да стане по ясно, на какво може да се дължи това и какво означава. маслото е 10w40 от МП
:) Човек това звучи гордо, но всичко може да се очаква от него!

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 18 дек 2005, 14:00

Споко , това се получава само зимата и само на капачката /и по изключение в горния край на пръчката за масло/, дължи се на конденза, независи от вида масло.
А между другота, така изглежда пресеченото масло "боза", когато маслото се смеси с антифриза/вода.
Небойте се роби Спартак е с вас!

Потребителски аватар
ivo9180
потребител
потребител
Мнения: 102
Регистриран: 01 сеп 2005, 15:03
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v zetec 95г
Местоположение: Пирдоп
Status: Извън линия

Мнение от ivo9180 » 18 дек 2005, 14:35

Ако не се е вдигнало нивото на маслото-няма проблем

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 19 дек 2005, 10:39

Виж това :arrow: http://fiesta1.hit.bg/

Изглежда така
Изображение

При този мотор е нормално да се получава при каране на къси разстояния

:twisted:

Потребителски аватар
licho
потребител
потребител
Мнения: 505
Регистриран: 17 юли 2005, 13:19
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 mi, 1992, Черна лимунзина с три врати
Фиат Браво 1.2 1999, Черна лимунзина с три врати
Status: Извън линия

Мнение от licho » 19 дек 2005, 11:33

благодаря за отговорите, не се е вдигнало, нивото видях че под картинката на сайта пише лоша вентилация на мотора.

кабелите които отиват към перката на радиатора не правят добре контакт и не ми работи перката дали има нещо общо с това, според мен едва ли, а и в този студ не може да загрее толкова.
:) Човек това звучи гордо, но всичко може да се очаква от него!

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 21 дек 2005, 13:00

:D Нямат никаква връзка-всичко е въпрос на режими на работа-и разлика в температурите!!!
fiestaracing-just race!!!

Потребителски аватар
licho
потребител
потребител
Мнения: 505
Регистриран: 17 юли 2005, 13:19
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 mi, 1992, Черна лимунзина с три врати
Фиат Браво 1.2 1999, Черна лимунзина с три врати
Status: Извън линия

Мнение от licho » 21 дек 2005, 15:39

а сега не иска и да пали, то стана малко офф топик, замръзнало е някъде, акумолатора мисля че работи понеже върти и се мъчи да запали, но бензиновата помпа май е замръзнала, понеже звука при завъртане на ключа се чува за по-кратко време... знам ли ще чакам да се стопли и тогава пак :)
:) Човек това звучи гордо, но всичко може да се очаква от него!

Jinxy
потребител
потребител
Мнения: 330
Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
Местоположение: Botevgrad
Status: Извън линия

Мнение от Jinxy » 26 дек 2005, 00:42

преди форда карах неколко други коли на газ. При тях редовни се образуваше същата каша по капачката и гърловината на капака на клапаните. Това са пресечени от конденза маслени пари. Не е много хубаво но се получава най-вече зимата и при често шофиране на къси разстояния. Почиствай го защото след време ще го откриеш и по пръчката на маслото. Кашата съдържа много вода и е по-тежка от маслото и се отлага по дъното на картера.

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 28 дек 2005, 13:21

:D Аз пък мисля че няма как да се почисти защото тази гадост лепне на всякъде-даже и по кобилиците,а в картера се образува много рядко-от главата на долу-само в тръбичката за щеката на маслото е така,както и в тръбите за вентилация на картера-но маслото остава чисто!!(почистването е излишно-това значи да се свали поне капака на клапаните-и след 2 дни.........положението е същото)Отварял съм такъв мотор,поради точно тази причина-не открих нищо нередно-отложенията от този вид са само по капака на клапаните и изброените по-горе места!!!След едно малко по-продължително шофиране извънградско-всичко изчезва!Е...не е хубаво нещо този батак,но си е заложено във всеки мотор!!!Тъй че нема страшно-свиркай си!!!! :D
fiestaracing-just race!!!

Jinxy
потребител
потребител
Мнения: 330
Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
Местоположение: Botevgrad
Status: Извън линия

Мнение от Jinxy » 28 дек 2005, 19:02

Несъм съгласен на 100% със "свиркай си". Трябва да се почиства системно защото когато се натрупа и набие навсякъде по мотора ше е късно. Ше запуши всички отдушници.Междудругото под почистване да се разбира само на капачката и гърловината на капака на клапаните. Когато почистиш там дори и да има на други места то ще се изпари отново при по-продължително каране и ще се отложи пак на капачката.

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 29 дек 2005, 09:18

:D Отложенията по гърловината и капачката са максимум 15-20% от общото количество-не виждам какво могат да променят!!!Въпреки,че наистина е много добре да се почистват тия гадости!!!
fiestaracing-just race!!!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 22 госта