Страница 1 от 1
					
				масло парафин, образувания по капачката
				Публикувано: 18 дек 2005, 12:55
				от licho
				отворих да долея масло и около капачката имаше образувания - парафинени или  като каймак за да стане по ясно, на какво може да се дължи това и какво означава. маслото е 10w40 от МП
			 
			
					
				
				Публикувано: 18 дек 2005, 14:00
				от aaleks
				Споко  , това се получава само зимата и само на капачката /и по изключение в горния край на пръчката за масло/, дължи се на конденза, независи от вида масло. 
А между другота, така изглежда пресеченото масло "боза", когато маслото се смеси с антифриза/вода.
			 
			
					
				
				Публикувано: 18 дек 2005, 14:35
				от ivo9180
				Ако не се е вдигнало нивото на маслото-няма проблем
			 
			
					
				
				Публикувано: 19 дек 2005, 10:39
				от Brock
				Виж това  
 http://fiesta1.hit.bg/
 http://fiesta1.hit.bg/
Изглежда така
 
При този мотор е нормално да се получава при каране на къси разстояния
 

 
			
					
				
				Публикувано: 19 дек 2005, 11:33
				от licho
				благодаря за отговорите, не се е вдигнало, нивото видях че под картинката на сайта пише лоша вентилация на мотора. 
кабелите които отиват към перката на радиатора не правят добре контакт и не ми работи перката  дали има нещо общо с това, според мен едва ли, а и в този студ не може да загрее толкова.
			 
			
					
				
				Публикувано: 21 дек 2005, 13:00
				от fiestaracing
				 Нямат никаква връзка-всичко е въпрос на режими на работа-и разлика в температурите!!!
 Нямат никаква връзка-всичко е въпрос на режими на работа-и разлика в температурите!!! 
			
					
				
				Публикувано: 21 дек 2005, 15:39
				от licho
				а сега не иска и да пали, то стана малко офф топик, замръзнало е някъде, акумолатора мисля че работи понеже върти и се мъчи да запали, но бензиновата помпа май е замръзнала, понеже звука при завъртане  на ключа се чува за по-кратко време... знам ли ще чакам да се стопли и тогава пак 

 
			
					
				
				Публикувано: 26 дек 2005, 00:42
				от Jinxy
				преди форда карах неколко други коли на газ. При тях редовни се образуваше същата каша по капачката и гърловината на капака на клапаните. Това са пресечени от конденза маслени пари. Не е много хубаво но се получава най-вече зимата и при често шофиране на къси разстояния. Почиствай го защото след време ще го откриеш и по пръчката на маслото. Кашата съдържа много вода и е по-тежка от маслото и се отлага по дъното на картера.
			 
			
					
				
				Публикувано: 28 дек 2005, 13:21
				от fiestaracing
				 Аз пък мисля че няма как да се почисти защото тази гадост лепне на всякъде-даже и по кобилиците,а в картера се образува много рядко-от главата на долу-само в тръбичката за щеката на маслото е така,както и в тръбите за вентилация на картера-но маслото  остава чисто!!(почистването е излишно-това значи да се свали поне капака на клапаните-и след 2 дни.........положението е същото)Отварял съм такъв мотор,поради точно тази причина-не открих нищо нередно-отложенията от този вид са само по капака на клапаните и изброените по-горе места!!!След едно малко по-продължително шофиране извънградско-всичко изчезва!Е...не е хубаво нещо този батак,но си е заложено във всеки мотор!!!Тъй че нема страшно-свиркай си!!!!
 Аз пък мисля че няма как да се почисти защото тази гадост лепне на всякъде-даже и по кобилиците,а в картера се образува много рядко-от главата на долу-само в тръбичката за щеката на маслото е така,както и в тръбите за вентилация на картера-но маслото  остава чисто!!(почистването е излишно-това значи да се свали поне капака на клапаните-и след 2 дни.........положението е същото)Отварял съм такъв мотор,поради точно тази причина-не открих нищо нередно-отложенията от този вид са само по капака на клапаните и изброените по-горе места!!!След едно малко по-продължително шофиране извънградско-всичко изчезва!Е...не е хубаво нещо този батак,но си е заложено във всеки мотор!!!Тъй че нема страшно-свиркай си!!!!  
  
			
					
				
				Публикувано: 28 дек 2005, 19:02
				от Jinxy
				Несъм съгласен на 100% със "свиркай си". Трябва да се почиства системно защото когато се натрупа и набие навсякъде по мотора ше е късно. Ше запуши всички отдушници.Междудругото под почистване да се разбира само на капачката и гърловината на капака на клапаните. Когато почистиш там дори и да има на други места то ще се изпари отново при по-продължително каране и ще се отложи пак на капачката.
			 
			
					
				
				Публикувано: 29 дек 2005, 09:18
				от fiestaracing
				 Отложенията по гърловината и капачката са максимум 15-20% от общото количество-не виждам какво могат да променят!!!Въпреки,че наистина е много добре да се почистват тия гадости!!!
 Отложенията по гърловината и капачката са максимум 15-20% от общото количество-не виждам какво могат да променят!!!Въпреки,че наистина е много добре да се почистват тия гадости!!!