Страница 1 от 1

масло парафин, образувания по капачката

Публикувано: 18 дек 2005, 12:55
от licho
отворих да долея масло и около капачката имаше образувания - парафинени или като каймак за да стане по ясно, на какво може да се дължи това и какво означава. маслото е 10w40 от МП

Публикувано: 18 дек 2005, 14:00
от aaleks
Споко , това се получава само зимата и само на капачката /и по изключение в горния край на пръчката за масло/, дължи се на конденза, независи от вида масло.
А между другота, така изглежда пресеченото масло "боза", когато маслото се смеси с антифриза/вода.

Публикувано: 18 дек 2005, 14:35
от ivo9180
Ако не се е вдигнало нивото на маслото-няма проблем

Публикувано: 19 дек 2005, 10:39
от Brock
Виж това :arrow: http://fiesta1.hit.bg/

Изглежда така
Изображение

При този мотор е нормално да се получава при каране на къси разстояния

:twisted:

Публикувано: 19 дек 2005, 11:33
от licho
благодаря за отговорите, не се е вдигнало, нивото видях че под картинката на сайта пише лоша вентилация на мотора.

кабелите които отиват към перката на радиатора не правят добре контакт и не ми работи перката дали има нещо общо с това, според мен едва ли, а и в този студ не може да загрее толкова.

Публикувано: 21 дек 2005, 13:00
от fiestaracing
:D Нямат никаква връзка-всичко е въпрос на режими на работа-и разлика в температурите!!!

Публикувано: 21 дек 2005, 15:39
от licho
а сега не иска и да пали, то стана малко офф топик, замръзнало е някъде, акумолатора мисля че работи понеже върти и се мъчи да запали, но бензиновата помпа май е замръзнала, понеже звука при завъртане на ключа се чува за по-кратко време... знам ли ще чакам да се стопли и тогава пак :)

Публикувано: 26 дек 2005, 00:42
от Jinxy
преди форда карах неколко други коли на газ. При тях редовни се образуваше същата каша по капачката и гърловината на капака на клапаните. Това са пресечени от конденза маслени пари. Не е много хубаво но се получава най-вече зимата и при често шофиране на къси разстояния. Почиствай го защото след време ще го откриеш и по пръчката на маслото. Кашата съдържа много вода и е по-тежка от маслото и се отлага по дъното на картера.

Публикувано: 28 дек 2005, 13:21
от fiestaracing
:D Аз пък мисля че няма как да се почисти защото тази гадост лепне на всякъде-даже и по кобилиците,а в картера се образува много рядко-от главата на долу-само в тръбичката за щеката на маслото е така,както и в тръбите за вентилация на картера-но маслото остава чисто!!(почистването е излишно-това значи да се свали поне капака на клапаните-и след 2 дни.........положението е същото)Отварял съм такъв мотор,поради точно тази причина-не открих нищо нередно-отложенията от този вид са само по капака на клапаните и изброените по-горе места!!!След едно малко по-продължително шофиране извънградско-всичко изчезва!Е...не е хубаво нещо този батак,но си е заложено във всеки мотор!!!Тъй че нема страшно-свиркай си!!!! :D

Публикувано: 28 дек 2005, 19:02
от Jinxy
Несъм съгласен на 100% със "свиркай си". Трябва да се почиства системно защото когато се натрупа и набие навсякъде по мотора ше е късно. Ше запуши всички отдушници.Междудругото под почистване да се разбира само на капачката и гърловината на капака на клапаните. Когато почистиш там дори и да има на други места то ще се изпари отново при по-продължително каране и ще се отложи пак на капачката.

Публикувано: 29 дек 2005, 09:18
от fiestaracing
:D Отложенията по гърловината и капачката са максимум 15-20% от общото количество-не виждам какво могат да променят!!!Въпреки,че наистина е много добре да се почистват тия гадости!!!