Дайте ми съвет какво да правя...

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
stangen
потребител
потребител
Мнения: 488
Регистриран: 17 яну 2005, 13:56
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1Mi 92
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от stangen » 18 апр 2005, 21:09

ewgeny написа:Разберете ме, че направо съм карък, на тема идване на сбирка!!! :cry: За тази неделя пак съм намислил плановете, че да мога да дойда и дано да не ми мине котка пътя! :lol: За кой ли не път ще кажа - желание МНОГО, възможности малко!
Аз сбирката я пропуснах защото бях с компания на ......"Мадарският конник" , ако ти имах телефона щях да ти се обадя да се видим , след като се чакихме чак до платото ...........слязох в първата кръчма на паркинга и 3 часа се давих в бира и картофи с кебапчета.......... :oops:
Изображение

_SLiThER_
Status: Извън линия

Мнение от _SLiThER_ » 18 апр 2005, 21:31

И аз в сряда бях в Шумен :lol: можеше и да се видим там :(

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 18 апр 2005, 21:35

ОК, ама през седмицата съм във Варна и "уча"
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

_SLiThER_
Status: Извън линия

Мнение от _SLiThER_ » 18 апр 2005, 21:41

През седмицата може да си правим студентски фордовки :lol: :lol: :lol:

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 18 апр 2005, 21:47

За вас няма ли бележки, електрически пощи, айсикюта, жисиеми :evil:
Тука от седмица моя пали трудно от студено. Иначе веднъж запалил за деня няма проблеми. Не пуши, върви супер ... незнам ко му стана и ми е гадно шото до сега винаги е палил от четварт.
Знам, че и на Деян пали трудно та темата ме интересуваше и се уморих да кликам ...
Утре ще ида да вида моя к'во му не е на кеф ... компресия ли падна, центровка ли избяга

_SLiThER_
Status: Извън линия

Мнение от _SLiThER_ » 18 апр 2005, 21:52

Еми ако не я караш всеки ден как да пали от четвърт :lol:
paci написа:Не пуши, върви супер ...
ейййй :) все едно гледам "Адрес 4000" :lol: :lol: :lol:

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 19 апр 2005, 00:16

paci написа:За вас няма ли бележки, електрически пощи, айсикюта, жисиеми :evil:
Тука от седмица моя пали трудно от студено. Иначе веднъж запалил за деня няма проблеми. Не пуши, върви супер ... незнам ко му стана и ми е гадно шото до сега винаги е палил от четварт.
Знам, че и на Деян пали трудно та темата ме интересуваше и се уморих да кликам ...
Утре ще ида да вида моя к'во му не е на кеф ... компресия ли падна, центровка ли избяга
Да не би гумичките на клапаните да са свършили и да се стича масло през ноща в цилиндрите! Гори ли масло?
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 19 апр 2005, 00:18

_SLiThER_ написа:През седмицата може да си правим студентски фордовки :lol: :lol: :lol:
Ами че пък кво му е! Даже е супер~! 8)
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DigiPro » 19 апр 2005, 00:23

Ама колеги вие леко се поотплеснахте от темата.... Както и да е... Аз засега не бързам с ремонта щот нямам пари в момента. Никой ли не е чувал поне отзиви за тая добавка "Реметал". В нея ми е надеждата за евтино закърпване на положението.
По схемата за преценка която пише Щ-304 - колата я купих септември 2003г за 2300лв. и от тогава съм минал малко над 10000км. За ремонти и гуми съм дал към 800лв. По-принцип мисля да я карам още толкова време/километри докато си изплатя заема и да я продам и взема по нова. От друга страна си мисля пък че ако и направя ремонта после ще мога да и взема по добра цена при продажба и да си върна поне част от парите вложени за него. Абе нищо не се знае всъщност....

Потребителски аватар
bilder
потребител
потребител
Мнения: 359
Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
Местоположение: София-Надежда 5
Контакти:
Status: Извън линия

Руската добавка

Мнение от bilder » 19 апр 2005, 02:30

Виж сега за ремонта ти си знаеш с какви пари и време разполагаш, но за добавката РЕСУРС *(и РЕМЕНТАЛ) те са подобни и от един вносител слагай само повтарям САМО ако си решил да превиш пълен ремонт.
Аз бях зле зимата понеже няма компресия (само ще смомена че е с 10-15 по малко от заводската) и под 0С палеше супер трудно, но откакто сложих Ресурса се едно и сипах 2 кофи с компресия в ДВГ>Палеше при най големите стодове(-20С) то антифриза ми замръзна ама колата запали.Само че като смениш маслото трябва да слагаш от добавката всеки път.

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Руската добавка

Мнение от DigiPro » 19 апр 2005, 13:43

bilder написа:Виж сега за ремонта ти си знаеш с какви пари и време разполагаш, но за добавката РЕСУРС *(и РЕМЕНТАЛ) те са подобни и от един вносител слагай само повтарям САМО ако си решил да превиш пълен ремонт.
Аз бях зле зимата понеже няма компресия (само ще смомена че е с 10-15 по малко от заводската) и под 0С палеше супер трудно, но откакто сложих Ресурса се едно и сипах 2 кофи с компресия в ДВГ>Палеше при най големите стодове(-20С) то антифриза ми замръзна ама колата запали.Само че като смениш маслото трябва да слагаш от добавката всеки път.
Ей тва нещо исках да чуя :D Начи смело да слагам добавката. Тя струва към 25лв. - тва са под 10% от цената на ремонта. Аз и без тва сега трябва да сменям масло. А докато я продам да го сменя най много още 1-2 пъти. През почивните дни ще направя цялата операция и ще видим какво ще се получи.

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Ново двайсет....

Мнение от DigiPro » 23 апр 2005, 17:59

Днеска ходих в Мото-Пфое. Най после им докарали стенд като за мойта Фиеста. Закачиха едни жици на един куплунг до акумулатора. Оказа се че всичко е наред и ECU-то не дава никакви грешки.
Казаха ми че катализатора ми се бил запушил и затва не може хубаво да се форсира и няма мощност. Вика ми сложи си ръката на ауспуха и виж че на празен ход почти не духа. Аз им казах и за компресията дето са ми я мерили а те казаха че тва пак било от запушения катализатор.
В понеделник ще ида да го изтърбушат. Баща ми работи в сервиз за ауспуси и гърнета и каза че имали специални гърнета с които се заменял катализатора.
Дано се оправи след тая процедура. После може пак да ида да ми премерят компресията. Засега няма да слагам никакви добавки май.

Потребителски аватар
Warren-G
потребител
потребител
Мнения: 266
Регистриран: 11 фев 2005, 00:15
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6i 16V MK6 '94, бивш собственик на Форд Фиеста '89 1.3 карб.
Местоположение: В.Търново/ София- Студ.град
Status: Извън линия

поздравления!

Мнение от Warren-G » 24 апр 2005, 18:32

радвам се че проблема не е толкова сериозен :wink:

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 24 апр 2005, 19:09

Абе, някой не забелязва ли, че всеки майстор, като не може да намери проблема и казва: "Запушен катализатор!" Мене така ме прецакаха, махна ката. а на него нищо му нямаше! Сега съжалявам горко дето послушах някъв си! Пак го казвам, не търсете веднага проблема в ката. и ако някой без твърдо доказателство че проблема е в ката., ви каже да го махате НЕ ГО СЛУШАЙТЕ!!!!
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

bobi 68
потребител
потребител
Мнения: 75
Регистриран: 29 яну 2005, 23:42
Модел на автомобила: ESCORT-1.4 EFI.95г.
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Значи ката може и да е запушен............

Мнение от bobi 68 » 24 апр 2005, 20:50

щом са ти казали.Ама не мога да схвана какво общо има различната компресия при замерване със евентуално запушения кат-имам в пред вид като следствие :shock:На твое място бих замерил компресията отново-просто мнение :wink:Дано все пак излезе малкото зло :wink:
Последна промяна от bobi 68 на 24 апр 2005, 20:55, променено общо 1 път.

_SLiThER_
Status: Извън линия

Мнение от _SLiThER_ » 24 апр 2005, 20:54

И аз немога да разбера :roll: компресията се мери в такта сгъстяване демек затворени са и 2та клапана :roll:

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DigiPro » 24 апр 2005, 23:05

ewgeny написа:Абе, някой не забелязва ли, че всеки майстор, като не може да намери проблема и казва: "Запушен катализатор!"
Струва ми се че в моя случай са прави за катализатора. Наистина на празен ход почти нищо не изкарва от ауспуха а и като форсираш рязко на празен ход първо глъхне и след тва бажно почва да вдига обороти. Явно че не може да изкара изгорелите газове и се задушава. Освен това като форсираш и се чува едно дрънчене от към катализатора. Също видях днес като оглеждах че е издухана гарнитурата на двуцевката на изпускателните колектори и е хвърляло от там.
Абе в крайна сметка утре ще видим ще тръгне ли по добре като го махна.

Потребителски аватар
Трол
потребител
потребител
Мнения: 408
Регистриран: 23 апр 2005, 20:08
Модел на автомобила: беше '94 Escort Ghia 1.8 16V
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от Трол » 24 апр 2005, 23:09

абе аз го махнах и не съжалявам...верно малко пари се дават за да МАХНЕШ нещо от колата ама рано или късно се даат и без това. Пък и се олеснява мотора така...малко вредим на природата ама като спрат Икарусите тогава ще му мисля.
"It's a triumph of handling over power!"
Изображение

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 25 апр 2005, 16:21

ewgeny написа:Да не би гумичките на клапаните да са свършили и да се стича масло през ноща в цилиндрите! Гори ли масло?
Не не гори масло, е не въобще но е в нормите.
Ходих при газаджията, от газовата е. Винаги до сега при проблем проверявам първо газовата. Още не сме барали нищо
Онзи ден до Пангюрище се обърнаха нещата. Вече пали от четвърт но пък неще да бега и рзхода ми се е повишил от 7,5 на 8 на газ. Така вече знам каво е но с това палене ми изкара акъла.

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DigiPro » 25 апр 2005, 23:22

Днес махнах катализатора. Те са 2 гърнета първото малко второто голямо. Малкото изглеждаше запушено ама в голямото нямаше нищо останало. Завариха ми една тръба на мястото на двете гърнета. Като краен резултат динамиката на колата съвсем леко се подобри. Звученето стана съвсем леко по басово но не по шумно.
Май наистина е поиздухан двигателя :? Утре вече се надявам да успея да сменя и маслото. Взел съм и гарнитура за капака че изпуска оттам. Прежалих 22лв и купих и бензинов филтър че този който е сега явно е много стар. Болтовете са ръждясъли чак.
Ееех тия стари коли.... Абе няма ли някой да ми подари новия Фокус :wink:

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 94 госта