Проблем с антифриз
-
- потребител
- Мнения: 836
- Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
- Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Проблем с антифриз
Забелязах една аномалия - пълня антифриза малко под максимума /при студен двг/ и след 1-2 дни е на минимума /пак при студен двг - при топъл е на половина между мин и макс/. Това се повтори 2-3 пъти, след това го оставих на минимун и си стои там /в продължение на 2500 км/ без да се понижава повече. Това го правеше и със стария и с новия антифриз...
Няма видими течове, не се повишава нивото на маслото, не излиза пара от ауспуха...
Каква според вас е причината?
Няма видими течове, не се повишава нивото на маслото, не излиза пара от ауспуха...
Каква според вас е причината?
- rejo
- потребител
- Мнения: 234
- Регистриран: 22 сеп 2005, 01:10
- Модел на автомобила: FIESTA 1.3i 2005, бензин
- Местоположение: София, жк Младост 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Сипал си антифриз малко под макс, след известно време вече реалното ниво е било между макс и мин някъде (след като се е отекло и "наместило"). След това, от ниските температури, течността се свива и обема намалява и при студен двг е на мин. При топъл двг се повишава темп и нивото отново става нормално - между мин и макс



- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Според това което си написал и както си го написал не виждам нищо притеснително. Имало е въздух и е избягал 
По-странно беше при мен преди 2 години. Начи нищо не съм барал и съвсем рутинно вдигам капака на топъл двигател и гледам няма никой в разширителното казанче, едваам на маркуча има малко течност. Доливам и на сутринта вдигам пак капака да видя какво става да не се изненадам в движение и ... к'во
... антифриза хванал капачката.
И така топъл на MIN студен над МАХ. Питам у форума викат въздух, убаво но нищо не е барано начи нещо не е наред и е лапнала въздух. Газовата почна да ме подсеща, че зимата я пала на газ и отивам да я правят. Смениха водната преграда защото се беше деформирала и на другия ден гледам нивото на антифриза вече се държи нормално.
Обяснявам си го, че тази преграда като загрее омеква и е образувала джоб и е уемала антифриза там и като изстине го избутва.
Незнам що го изписах това, просто си нямам работа, дано да е полезно на някой.

По-странно беше при мен преди 2 години. Начи нищо не съм барал и съвсем рутинно вдигам капака на топъл двигател и гледам няма никой в разширителното казанче, едваам на маркуча има малко течност. Доливам и на сутринта вдигам пак капака да видя какво става да не се изненадам в движение и ... к'во




И така топъл на MIN студен над МАХ. Питам у форума викат въздух, убаво но нищо не е барано начи нещо не е наред и е лапнала въздух. Газовата почна да ме подсеща, че зимата я пала на газ и отивам да я правят. Смениха водната преграда защото се беше деформирала и на другия ден гледам нивото на антифриза вече се държи нормално.
Обяснявам си го, че тази преграда като загрее омеква и е образувала джоб и е уемала антифриза там и като изстине го избутва.
Незнам що го изписах това, просто си нямам работа, дано да е полезно на някой.
-
- потребител
- Мнения: 836
- Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
- Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
явно не се изразявам правилно...ето я ситуацията подробно:
Преди смяната на антифриза с оранжев:
антифриза е на минимум при студен двг - аз доливам ~ половин литър - отива 1 см под максимума.карам 1-2 два дни и пак е на минимум, пак доливам ~половин литър, пак отива на 1 см под максимума,карам още 1-2 дни и пак е на минимум. Спирам да доливам - стои си на минимум и не мърда в продължение на над 1000 км.
След смяната на антифриза /писал съм за нея в друга тема/:
пълня до горе, паля двг за 1-2 минути, нивото отива под минимуна т.е. въздуха е излязъл.пак пълня до макс и го оставям така.на другия ден сутринта отново е на мин.доливам половин литър и отива на 1 см под макс.сел 1-2 дни пак е на мин.пак доливам половин литър, пак отива малко под макс,след 1-2 дни пак е на мин.оставям го така, не пада под мин в продължение на 2500км
Моите изводи са че при ниво на антифриза над мин, той "изчезва", като спадне до мин си стои така...
А сега де?
Преди смяната на антифриза с оранжев:
антифриза е на минимум при студен двг - аз доливам ~ половин литър - отива 1 см под максимума.карам 1-2 два дни и пак е на минимум, пак доливам ~половин литър, пак отива на 1 см под максимума,карам още 1-2 дни и пак е на минимум. Спирам да доливам - стои си на минимум и не мърда в продължение на над 1000 км.
След смяната на антифриза /писал съм за нея в друга тема/:
пълня до горе, паля двг за 1-2 минути, нивото отива под минимуна т.е. въздуха е излязъл.пак пълня до макс и го оставям така.на другия ден сутринта отново е на мин.доливам половин литър и отива на 1 см под макс.сел 1-2 дни пак е на мин.пак доливам половин литър, пак отива малко под макс,след 1-2 дни пак е на мин.оставям го така, не пада под мин в продължение на 2500км
Моите изводи са че при ниво на антифриза над мин, той "изчезва", като спадне до мин си стои така...
А сега де?
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Наиш к'во?
Ако не ти се свиди гориво запали я студена вдигни капака и я гледай докато загрява момента преди първото отваряне на термостата къде е нивото на антифриза. Струва ми се, че и при теб има момент на рязко първоначално отваряне както беше при мен и като държиш антифриза на МАХ избива от капачката. Имаше го и този момент при мен и дирих течове като гламаФ докъто не отидох да го сменя този термостат, бачкаше иначе но първото отваряне беше късно и рязко.
Ама си дръж на минимума бе що го помпиш на МАХ, на МАХ отива като загрее. При мен сега на студено е по средата по скоро към MIN и като загрее май на МАХ и малко отгоре но вече не го гледам
Ако не ти се свиди гориво запали я студена вдигни капака и я гледай докато загрява момента преди първото отваряне на термостата къде е нивото на антифриза. Струва ми се, че и при теб има момент на рязко първоначално отваряне както беше при мен и като държиш антифриза на МАХ избива от капачката. Имаше го и този момент при мен и дирих течове като гламаФ докъто не отидох да го сменя този термостат, бачкаше иначе но първото отваряне беше късно и рязко.
Ама си дръж на минимума бе що го помпиш на МАХ, на МАХ отива като загрее. При мен сега на студено е по средата по скоро към MIN и като загрее май на МАХ и малко отгоре но вече не го гледам

-
- потребител
- Мнения: 836
- Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
- Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
може и да си прав...като се замисля, това явление се появи след смяната на термостата.ще проверяpaci написа:Наиш к'во?
Ако не ти се свиди гориво запали я студена вдигни капака и я гледай докато загрява момента преди първото отваряне на термостата къде е нивото на антифриза. Струва ми се, че и при теб има момент на рязко първоначално отваряне както беше при мен и като държиш антифриза на МАХ избива от капачката. Имаше го и този момент при мен и дирих течове като гламаФ докъто не отидох да го сменя този термостат, бачкаше иначе но първото отваряне беше късно и рязко.
Ама си дръж на минимума бе що го помпиш на МАХ, на МАХ отива като загрее. При мен сега на студено е по средата по скоро към MIN и като загрее май на МАХ и малко отгоре но вече не го гледам
а иначе, не искам да ми на макс антифриза, просто се притеснявам да няма по-сериозен проблем и да закъсам без антифриз някъде
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 17 госта