Настройка на смукач при карбуратор Моторкрафт VV
Публикувано: 15 яну 2009, 18:36
Здравейте!
Имам проблеми с автоматичния смукач /воден с биметална пружина/. Преди да го сваля преди няколко седмици, сработваше за кратко време, но колата не работеше стабилно докато не достигне нормална температура.
Смъкнах от интернет руски упътвания и се залових да го ремонтирам. Смънах карбуратора и го разголих. Развих гайката на втулката на смукача /същата имаше леко изместване, при свита пружина на загрял двигател не затваряше плътно отвора за горивото/, завъртях я обратно на часовниковата стрелка със съвсем малко, като сложих и свредела за центровка. Всичко Ок, сглобих карбуратора, монтирах го, обаче колата като запали работи на ниски обороти, след няколко минути почва да не работи стабилно докато не се изфорсира, но пак смукача не зацепва. Чак след още няколко минути сработва, но държи високи обороти доста след като влезе в нормален режим.
Побърках се с това чудо. Мисля си че съм направил нещата наопаки, но съм убеден че съм следвал указанията за настройка. Да не би тази биметална пружина да е зела дала вече? Има ли начин да блокирам работата на смукача, да работи без него /пробвах да махна пружината но колата не иска да запали/
Моля ако някой е запознат с устройството на тези карбуратори да сподели какво да направя. Знам че не съм описал всичко кой знае колко добре, но ако трябва ще направя и снимки.
Благодаря предварително.
Имам проблеми с автоматичния смукач /воден с биметална пружина/. Преди да го сваля преди няколко седмици, сработваше за кратко време, но колата не работеше стабилно докато не достигне нормална температура.
Смъкнах от интернет руски упътвания и се залових да го ремонтирам. Смънах карбуратора и го разголих. Развих гайката на втулката на смукача /същата имаше леко изместване, при свита пружина на загрял двигател не затваряше плътно отвора за горивото/, завъртях я обратно на часовниковата стрелка със съвсем малко, като сложих и свредела за центровка. Всичко Ок, сглобих карбуратора, монтирах го, обаче колата като запали работи на ниски обороти, след няколко минути почва да не работи стабилно докато не се изфорсира, но пак смукача не зацепва. Чак след още няколко минути сработва, но държи високи обороти доста след като влезе в нормален режим.
Побърках се с това чудо. Мисля си че съм направил нещата наопаки, но съм убеден че съм следвал указанията за настройка. Да не би тази биметална пружина да е зела дала вече? Има ли начин да блокирам работата на смукача, да работи без него /пробвах да махна пружината но колата не иска да запали/
Моля ако някой е запознат с устройството на тези карбуратори да сподели какво да направя. Знам че не съм описал всичко кой знае колко добре, но ако трябва ще направя и снимки.
Благодаря предварително.