Масло в кутията на въздушния филтър
- peshaka
- потребител
- Мнения: 454
- Регистриран: 20 апр 2008, 11:05
- Модел на автомобила: "89 Fiesta Mk3 1.3 mono J6B с АГУ
"88 Isuzu Trooper 2.2TD
"95 BMW e36 318tds - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Масло в кутията на въздушния филтър
поразпитах малко и разбрах че е от картерните газове, и се оправя със смяна на сегменти на мотора
така ли е наистина или да търся причината другаде
ако е от значение масло ми гори ,но малко ( като за фиеста ) по около 200-300 грама на 1000 км
така ли е наистина или да търся причината другаде
ако е от значение масло ми гори ,но малко ( като за фиеста ) по около 200-300 грама на 1000 км
- BOYCH
- потребител
- Мнения: 58
- Регистриран: 21 дек 2008, 11:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia Estate Wagon Duratorg 130 Hp Automatik.
Първа регистрация: м. 07.2003 г. - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Масло в кутията на въздужния филтър
Пешак, ти на 200-300 гр. масло на 1000 км. малко ли му викаш бе, колега?!
Я провери дали вместо Фиеста не караш Трабант, на който се налива И МАСЛО за да върви...
Закачкушка!
Значи "нормално" ще е ако на поне около 2000-3000 км. харчи по толкова.
Принципно за стар ДВГ казват, че е нормално е да се губи толкова масло на ок. 5000 км. ! Ти можеш да прецениш "къде си" и дали поне гумичките на клапаните си да смениш... Виж да няма теч от някъде /семеринги, гарнитури, дренажната тапа и т.н./
Я провери дали вместо Фиеста не караш Трабант, на който се налива И МАСЛО за да върви...
Закачкушка!
Значи "нормално" ще е ако на поне около 2000-3000 км. харчи по толкова.
Принципно за стар ДВГ казват, че е нормално е да се губи толкова масло на ок. 5000 км. ! Ти можеш да прецениш "къде си" и дали поне гумичките на клапаните си да смениш... Виж да няма теч от някъде /семеринги, гарнитури, дренажната тапа и т.н./
- peshaka
- потребител
- Мнения: 454
- Регистриран: 20 апр 2008, 11:05
- Модел на автомобила: "89 Fiesta Mk3 1.3 mono J6B с АГУ
"88 Isuzu Trooper 2.2TD
"95 BMW e36 318tds - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Масло в кутията на въздужния филтър
ами като съм питал хора с фиести като моята те казват че по литър на 1000 км доливат и казват радвай се че твоята само толкова гори
а за теч освен отдолу някъде /трябва да погледна на канал/ отгоре няма нищо омаслено по мотора
а за теч освен отдолу някъде /трябва да погледна на канал/ отгоре няма нищо омаслено по мотора
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1325
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Масло в кутията на въздужния филтър
наистина се радвай , аз имах фият крома на 200 км по литър масло наливах. карахго 6 месеца и блокира .peshaka написа:ами като съм питал хора с фиести като моята те казват че по литър на 1000 км доливат и казват радвай се че твоята само толкова гори
а за теч освен отдолу някъде /трябва да погледна на канал/ отгоре няма нищо омаслено по мотора
- spartak_75
- Потребител
- Мнения: 85
- Регистриран: 04 яну 2009, 10:58
- Модел на автомобила: ford escort-1,8D-95
Вертикално излитане - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Масло в кутията на въздужния филтър
Здрасти, колега!
Кой каквото и да ти разправя, щом имаш масло във възд. филтър, сегментите ти са сдали багажа! Неприятна ситуация, ама се налага да отваряш ДВГ-то.
Хайде чао и успех!
Кой каквото и да ти разправя, щом имаш масло във възд. филтър, сегментите ти са сдали багажа! Неприятна ситуация, ама се налага да отваряш ДВГ-то.
Хайде чао и успех!
- peshaka
- потребител
- Мнения: 454
- Регистриран: 20 апр 2008, 11:05
- Модел на автомобила: "89 Fiesta Mk3 1.3 mono J6B с АГУ
"88 Isuzu Trooper 2.2TD
"95 BMW e36 318tds - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Масло в кутията на въздужния филтър
spartak_75 написа:Здрасти, колега!
Кой каквото и да ти разправя, щом имаш масло във възд. филтър, сегментите ти са сдали багажа! Неприятна ситуация, ама се налага да отваряш ДВГ-то.
Хайде чао и успех!
пролетта или най-късно лятото ще се отваря мотора пък засега ще си следя щеката за маслото ще си доливам и няма да имам проблем /надявам се/
-
- потребител
- Мнения: 517
- Регистриран: 25 юли 2005, 17:33
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.8 дизел-1998 г.
- Местоположение: В. Търново
- Status: Извън линия
Re: Масло в кутията на въздушния филтър
Няма смисъл да отваряш-направо я жени и следващия да го отваря.
- licho
- потребител
- Мнения: 505
- Регистриран: 17 юли 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 mi, 1992, Черна лимунзина с три врати
Фиат Браво 1.2 1999, Черна лимунзина с три врати - Status: Извън линия
Re: Масло в кутията на въздушния филтър
чувал съм че въздушния филтър от мото пфое се продава с дунапренче което се слага там дето влиза маркуча от капачката на маслото. при мен е омаслено но слабо, може би защото се бе позапушила тръбата. тези двигатели си харчат масло като станат на години. по евтино излиза да караш и да наливаш отколкото да го отваряш. бръкни с пръст в ауспуха или го избърши и след време ще видиш как ще стане малко мазен. там ти отива маслото ако се чудиш къде е. другия вариант е да я разкараш. аз съм избрал варианта карам докато издържи. поддръжката е евтина и върши работа да идеш от едно място до друго.
Човек това звучи гордо, но всичко може да се очаква от него!
- peshaka
- потребител
- Мнения: 454
- Регистриран: 20 апр 2008, 11:05
- Модел на автомобила: "89 Fiesta Mk3 1.3 mono J6B с АГУ
"88 Isuzu Trooper 2.2TD
"95 BMW e36 318tds - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Масло в кутията на въздушния филтър
licho написа:чувал съм че въздушния филтър от мото пфое се продава с дунапренче което се слага там дето влиза маркуча от капачката на маслото. при мен е омаслено но слабо, може би защото се бе позапушила тръбата. тези двигатели си харчат масло като станат на години. по евтино излиза да караш и да наливаш отколкото да го отваряш. бръкни с пръст в ауспуха или го избърши и след време ще видиш как ще стане малко мазен. там ти отива маслото ако се чудиш къде е. другия вариант е да я разкараш. аз съм избрал варианта карам докато издържи. поддръжката е евтина и върши работа да идеш от едно място до друго.
честно казано се чудя , майстор ми е казал че работа + сегменти ще ми стъпи около 300 лв . което не е никак много при условие че ще закрепи мотора за още 30-40к км /което при моето каране е около 2-3 години /
все си мисля че има смисъл да се прави мотора ако колата не е почнала да гние , но почне ли да гние вече всичко е загубено
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 123 госта