Масло в кутията на въздушния филтър

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
peshaka
потребител
потребител
Мнения: 454
Регистриран: 20 апр 2008, 11:05
Модел на автомобила: "89 Fiesta Mk3 1.3 mono J6B с АГУ
"88 Isuzu Trooper 2.2TD
"95 BMW e36 318tds
Местоположение: София
Status: Извън линия

Масло в кутията на въздушния филтър

Мнение от peshaka » 15 яну 2009, 18:48

поразпитах малко и разбрах че е от картерните газове, и се оправя със смяна на сегменти на мотора

така ли е наистина или да търся причината другаде

ако е от значение масло ми гори ,но малко ( като за фиеста ) по около 200-300 грама на 1000 км
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
BOYCH
потребител
потребител
Мнения: 58
Регистриран: 21 дек 2008, 11:44
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia Estate Wagon Duratorg 130 Hp Automatik.
Първа регистрация: м. 07.2003 г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Масло в кутията на въздужния филтър

Мнение от BOYCH » 15 яну 2009, 20:46

Пешак, ти на 200-300 гр. масло на 1000 км. малко ли му викаш бе, колега?! :roll:

Я провери дали вместо Фиеста не караш Трабант, на който се налива И МАСЛО за да върви... :D:

Закачкушка!

Значи "нормално" ще е ако на поне около 2000-3000 км. харчи по толкова.
Принципно за стар ДВГ казват, че е нормално е да се губи толкова масло на ок. 5000 км. ! Ти можеш да прецениш "къде си" и дали поне гумичките на клапаните си да смениш... Виж да няма теч от някъде /семеринги, гарнитури, дренажната тапа и т.н./

Потребителски аватар
peshaka
потребител
потребител
Мнения: 454
Регистриран: 20 апр 2008, 11:05
Модел на автомобила: "89 Fiesta Mk3 1.3 mono J6B с АГУ
"88 Isuzu Trooper 2.2TD
"95 BMW e36 318tds
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Масло в кутията на въздужния филтър

Мнение от peshaka » 16 яну 2009, 20:44

ами като съм питал хора с фиести като моята те казват че по литър на 1000 км доливат и казват радвай се че твоята само толкова гори :D

а за теч освен отдолу някъде /трябва да погледна на канал/ отгоре няма нищо омаслено по мотора
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
vargala81
потребител
потребител
Мнения: 1325
Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
Местоположение: Asenovgrad
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Масло в кутията на въздужния филтър

Мнение от vargala81 » 16 яну 2009, 20:49

peshaka написа:ами като съм питал хора с фиести като моята те казват че по литър на 1000 км доливат и казват радвай се че твоята само толкова гори :D

а за теч освен отдолу някъде /трябва да погледна на канал/ отгоре няма нищо омаслено по мотора
наистина се радвай , аз имах фият крома на 200 км по литър масло наливах. карахго 6 месеца и блокира .

Потребителски аватар
spartak_75
Потребител
Потребител
Мнения: 85
Регистриран: 04 яну 2009, 10:58
Модел на автомобила: ford escort-1,8D-95
Вертикално излитане
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Масло в кутията на въздужния филтър

Мнение от spartak_75 » 18 яну 2009, 12:25

Здрасти, колега!
Кой каквото и да ти разправя, щом имаш масло във възд. филтър, сегментите ти са сдали багажа! Неприятна ситуация, ама се налага да отваряш ДВГ-то.
Хайде чао и успех!

Потребителски аватар
peshaka
потребител
потребител
Мнения: 454
Регистриран: 20 апр 2008, 11:05
Модел на автомобила: "89 Fiesta Mk3 1.3 mono J6B с АГУ
"88 Isuzu Trooper 2.2TD
"95 BMW e36 318tds
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Масло в кутията на въздужния филтър

Мнение от peshaka » 18 яну 2009, 19:04

spartak_75 написа:Здрасти, колега!
Кой каквото и да ти разправя, щом имаш масло във възд. филтър, сегментите ти са сдали багажа! Неприятна ситуация, ама се налага да отваряш ДВГ-то.
Хайде чао и успех!

пролетта или най-късно лятото ще се отваря мотора пък засега ще си следя щеката за маслото ще си доливам и няма да имам проблем /надявам се/ :wink:
Изображение
Изображение

vvasilev
потребител
потребител
Мнения: 517
Регистриран: 25 юли 2005, 17:33
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.8 дизел-1998 г.
Местоположение: В. Търново
Status: Извън линия

Re: Масло в кутията на въздушния филтър

Мнение от vvasilev » 19 яну 2009, 20:22

Няма смисъл да отваряш-направо я жени и следващия да го отваря.

Потребителски аватар
licho
потребител
потребител
Мнения: 505
Регистриран: 17 юли 2005, 13:19
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 mi, 1992, Черна лимунзина с три врати
Фиат Браво 1.2 1999, Черна лимунзина с три врати
Status: Извън линия

Re: Масло в кутията на въздушния филтър

Мнение от licho » 19 яну 2009, 21:03

чувал съм че въздушния филтър от мото пфое се продава с дунапренче което се слага там дето влиза маркуча от капачката на маслото. при мен е омаслено но слабо, може би защото се бе позапушила тръбата. тези двигатели си харчат масло като станат на години. по евтино излиза да караш и да наливаш отколкото да го отваряш. бръкни с пръст в ауспуха или го избърши и след време ще видиш как ще стане малко мазен. там ти отива маслото ако се чудиш къде е. другия вариант е да я разкараш. аз съм избрал варианта карам докато издържи. поддръжката е евтина и върши работа да идеш от едно място до друго.
:) Човек това звучи гордо, но всичко може да се очаква от него!

Потребителски аватар
peshaka
потребител
потребител
Мнения: 454
Регистриран: 20 апр 2008, 11:05
Модел на автомобила: "89 Fiesta Mk3 1.3 mono J6B с АГУ
"88 Isuzu Trooper 2.2TD
"95 BMW e36 318tds
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Масло в кутията на въздушния филтър

Мнение от peshaka » 19 яну 2009, 21:27

licho написа:чувал съм че въздушния филтър от мото пфое се продава с дунапренче което се слага там дето влиза маркуча от капачката на маслото. при мен е омаслено но слабо, може би защото се бе позапушила тръбата. тези двигатели си харчат масло като станат на години. по евтино излиза да караш и да наливаш отколкото да го отваряш. бръкни с пръст в ауспуха или го избърши и след време ще видиш как ще стане малко мазен. там ти отива маслото ако се чудиш къде е. другия вариант е да я разкараш. аз съм избрал варианта карам докато издържи. поддръжката е евтина и върши работа да идеш от едно място до друго.

честно казано се чудя , майстор ми е казал че работа + сегменти ще ми стъпи около 300 лв . което не е никак много при условие че ще закрепи мотора за още 30-40к км /което при моето каране е около 2-3 години /
все си мисля че има смисъл да се прави мотора ако колата не е почнала да гние , но почне ли да гние вече всичко е загубено :)
Изображение
Изображение

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 123 госта