Регулиране на педала на съединителя.

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
coolmisho
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 24 яну 2009, 19:00
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.3i 2003
Status: Извън линия

Регулиране на педала на съединителя.

Мнение от coolmisho » 24 яну 2009, 19:21

Здравейте колеги,

Става дума, че съединителя на Форда (Фиеста 2003 бензин) зацепва чак когато педала е в най-горна позиция. Преди година си беше наред. Отеделяше и зацепваше при полунатиснат педал. От Мото Пфое казаха, че педала не можел да се регулира :?: , но можели да сменят съединителя :shock: . Варно ли е, че на модела 2003 педала наистина не може да се регулира? :-/:

pixism
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 23 ное 2008, 19:49
Модел на автомобила: Ford Orion 1.6 efi
Status: Извън линия

Re: Регулиране на педала на съединителя.

Мнение от pixism » 24 яну 2009, 19:40

Здрасти колега,аз имам орион 91г.При мен съединителя е саморегулиращ.Имам наблюдение и върху три модела на форд транзит , така че нищо чудно и при теб да е така.

Потребителски аватар
Septerra
потребител
потребител
Мнения: 203
Регистриран: 03 авг 2008, 17:56
Модел на автомобила: 2015 Ford Mondeo ST-Line 2.0 TDCi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Регулиране на педала на съединителя.

Мнение от Septerra » 24 яну 2009, 22:08

Мисля, че всички фордове от 90-те се саморегулират - имат една тресчотка пластмасова. За по-новите не знам как е, но все пак предполагам, че е същото.
........

coolmisho
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 24 яну 2009, 19:00
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.3i 2003
Status: Извън линия

Re: Регулиране на педала на съединителя.

Мнение от coolmisho » 28 яну 2009, 01:50

Ако наистина е самореголиращ се, значи нещо не му работи саморегулирането :)
Имам чувството, че ако се качи още малко нагоре, вече изобщо няма и да зацепва :roll:

Потребителски аватар
tankovbg
потребител
потребител
Мнения: 707
Регистриран: 23 фев 2008, 16:14
Модел на автомобила: Fiesta Techno 1.25 Zetec 16 V, юли 1998
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Re: Регулиране на педала на съединителя.

Мнение от tankovbg » 28 яну 2009, 16:40

Съединителите са с хидравлична лагер помпа, саморегулират се до известна степен, но когато се износи съществено феродото педала отделя горе защото притискателната диафрагма връща назад лагера, за смяна си, може да надереш и огледалото на маховика, скоро правих тази операция и мога да ти дам съвет сменяй всичко - лагер помпа, притискателен и феродов диск, за да не отваряш после още един път. Хидравличната лагер помпа може да протече след 100000 км. Слагай маркови при това. Не излиза евтино с маркови 500-600 лв.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта