Страница 1 от 1

форд мондео 1.8тд проблеми с оборотите

Публикувано: 28 яну 2009, 00:11
от banderas88
карам форд мондео 1.8 турбо дизел имам някакЪв проблем с оборотите като го карам нормално всиЧко е на 6 но като трЪгна да го натискам поЧВа да сЪздава ядове губи моЩост после се оправя и така постояно а като спра на място ми дЪрЖи някакви 2000 оборота като го исфорсирам и се оправя някои моЖели да ми каже кЪде е поВредата :( :( :(

Re: форд мондео 1.8тд проблеми с оборотите

Публикувано: 28 яну 2009, 16:32
от spartak_75
Здравей, колега!
Според мен проблема ти идва от горивонагнетателната помпа. Не е лошо да се разходиш до някой сервиз, но да ти го препоръчат, че бърникането в ГНП-то е сериозна и отговорна работа!
Хайде засега със здраве и успех!

Re: форд мондео 1.8тд проблеми с оборотите

Публикувано: 28 яну 2009, 17:37
от krasimir_petev
spartak_75 написа:Здравей, колега!
Според мен проблема ти идва от горивонагнетателната помпа. Не е лошо да се разходиш до някой сервиз, но да ти го препоръчат, че бърникането в ГНП-то е сериозна и отговорна работа!
Хайде засега със здраве и успех!
Най-вероятно по маркуча от гнп към турбото изтича нафта и затова форсира на място.

Re: форд мондео 1.8тд проблеми с оборотите

Публикувано: 28 яну 2009, 21:03
от teoto
krasimir_petev написа:
spartak_75 написа:Здравей, колега!
Според мен проблема ти идва от горивонагнетателната помпа. Не е лошо да се разходиш до някой сервиз, но да ти го препоръчат, че бърникането в ГНП-то е сериозна и отговорна работа!
Хайде засега със здраве и успех!
Най-вероятно по маркуча от гнп към турбото изтича нафта и затова форсира на място.
Я пак колега, че неразбрах за маркуча

Re: форд мондео 1.8тд проблеми с оборотите

Публикувано: 29 яну 2009, 01:05
от krasimir_petev
teoto написа:
krasimir_petev написа:
spartak_75 написа:Здравей, колега!
Според мен проблема ти идва от горивонагнетателната помпа. Не е лошо да се разходиш до някой сервиз, но да ти го препоръчат, че бърникането в ГНП-то е сериозна и отговорна работа!
Хайде засега със здраве и успех!
Най-вероятно по маркуча от гнп към турбото изтича нафта и затова форсира на място.
Я пак колега, че неразбрах за маркуча
Имаш маркучле от турбото към помпата, от което помпата отчита колко въздух навлиза и дозира нафтата. Та от страна на помпата има една мембрана, която ако се е скъсала и изтича нафта към турбото и оттам се и форсира двигателя.