Страница 1 от 1
форд мондео 1.8тд проблеми с оборотите
Публикувано: 28 яну 2009, 00:11
от banderas88
карам форд мондео 1.8 турбо дизел имам някак
Ъв проблем с оборотите като го карам нормално вси
Чко е на 6 но като тр
Ъгна да го натискам по
ЧВа да с
Ъздава ядове губи мо
Щост после се оправя и така постояно а като спра на място ми д
Ър
Жи някакви 2000 оборота като го исфорсирам и се оправя някои мо
Жели да ми каже к
Ъде е по
Вредата

Re: форд мондео 1.8тд проблеми с оборотите
Публикувано: 28 яну 2009, 16:32
от spartak_75
Здравей, колега!
Според мен проблема ти идва от горивонагнетателната помпа. Не е лошо да се разходиш до някой сервиз, но да ти го препоръчат, че бърникането в ГНП-то е сериозна и отговорна работа!
Хайде засега със здраве и успех!
Re: форд мондео 1.8тд проблеми с оборотите
Публикувано: 28 яну 2009, 17:37
от krasimir_petev
spartak_75 написа:Здравей, колега!
Според мен проблема ти идва от горивонагнетателната помпа. Не е лошо да се разходиш до някой сервиз, но да ти го препоръчат, че бърникането в ГНП-то е сериозна и отговорна работа!
Хайде засега със здраве и успех!
Най-вероятно по маркуча от гнп към турбото изтича нафта и затова форсира на място.
Re: форд мондео 1.8тд проблеми с оборотите
Публикувано: 28 яну 2009, 21:03
от teoto
krasimir_petev написа:spartak_75 написа:Здравей, колега!
Според мен проблема ти идва от горивонагнетателната помпа. Не е лошо да се разходиш до някой сервиз, но да ти го препоръчат, че бърникането в ГНП-то е сериозна и отговорна работа!
Хайде засега със здраве и успех!
Най-вероятно по маркуча от гнп към турбото изтича нафта и затова форсира на място.
Я пак колега, че неразбрах за маркуча
Re: форд мондео 1.8тд проблеми с оборотите
Публикувано: 29 яну 2009, 01:05
от krasimir_petev
teoto написа:krasimir_petev написа:spartak_75 написа:Здравей, колега!
Според мен проблема ти идва от горивонагнетателната помпа. Не е лошо да се разходиш до някой сервиз, но да ти го препоръчат, че бърникането в ГНП-то е сериозна и отговорна работа!
Хайде засега със здраве и успех!
Най-вероятно по маркуча от гнп към турбото изтича нафта и затова форсира на място.
Я пак колега, че неразбрах за маркуча
Имаш маркучле от турбото към помпата, от което помпата отчита колко въздух навлиза и дозира нафтата. Та от страна на помпата има една мембрана, която ако се е скъсала и изтича нафта към турбото и оттам се и форсира двигателя.