Страница 1 от 1

Сериозен проблем със запалване

Публикувано: 30 дек 2005, 13:14
от csteffanov
По-точно колата пали и веднага след това гасне. Дали ще подавам газ или не значение няма колата просто глъхне и загасва моментално. Не знам каква е причината, но направих следните неща до сега:
1. Смених горивен филтър
2. Продухах маркуча от горивен филтър към резервоара
3. Прегледах внимателно всички маркучи около горивната помпа и намерих дупка на един от тях. Понеже дупката беше точно на края просто отрязах маркуча до дупката и отново го съединих без проблем...
Нафта има към половин резервоар и просто не мога да си обясня проблема?!?!? Онзи ден си карах прибрах се паркирах и сега не мога да я мръдна. Трябваше да пътувам за празниците а сега .......
Някакви бързи съвети или да звъня да развалям почивката на майстора си???
Колата е Орион 1.8 дизел 92-ра година

Публикувано: 30 дек 2005, 13:46
от buhap
нещто по токовите да няма,да прекусва захранването на помпата?или да е засмукала въздух през тас дупка

Публикувано: 30 дек 2005, 15:11
от csteffanov
buhap написа:нещто по токовите да няма,да прекусва захранването на помпата?или да е засмукала въздух през тас дупка
:arrow: Ами само да добавя, че огледах внимателно и кабелите за захранване на помпата, единия не изглеждаше добре за това ги разглобих и почистих, резултата е нулев. Положението отново е абсолютно същото... Колкото до дупката, да може да е влезнал въздух (макар по моя преценка тази дупка да си е от много време там) и какво, нещо специално трябва да се обезвъздуши помпата ли? Как се прави това??? И не на последно място кажете ми добър сервиз за дизел в Пловдив че както в е тръгнало поне да знам на къде да я карам.....

Публикувано: 30 дек 2005, 15:16
от stangen
Провери си и маркучите за излишната нафта, много често се пукат в тях влиза въздух и дизела става недвижимо имущество .......

Публикувано: 30 дек 2005, 16:00
от buhap
като запалиш преди да изгасне тресе ли
ако тресе маи трябва обезвъздушаване на помпата
ако имаш здрав акомулатор, върти да видиш дали няма да са оправи сама

Публикувано: 30 дек 2005, 17:14
от ikonoma
Ако е влязъл въздух викаш някой да те дърпа известно разстояние и има вероятност сама да се обезвъздуши.Не мъчи акумулатора.

Публикувано: 30 дек 2005, 19:53
от kEFi
....а може и да е имобилайзер....

Публикувано: 02 яну 2006, 11:50
от Overclock
Преди 2год. имах същия проблем.Оказа се, че водата е доста повече от нафтата.В горивния филтър беше пълно с лед X(: Добре, че имах само 5-6литра от тази смес в резервоара.

Публикувано: 04 яну 2006, 14:57
от fiestaracing
:D Възможно е и стоп клапана на ГНП да не работи-при това положение горивото се връща назад по системата,и за помпата остава само толкова колкото да припали и .........после мъки!!!Решението е: едно невъзвратно клапанче на входа на помпата!!!

Проблема е решен

Публикувано: 07 яну 2006, 21:41
от csteffanov
:D Благодаря много на всички, оказа се че наистина нафтовата помпа е засмукала въздух, дърпаха ме близо 200 метра на 3-та докато запали, но сега всичко е наред! Само да кажа че мъките ми по маркучите и електричеството не се оказаха напразни, в момента колата ми пали чувствително по-лесно от колкото преди!