ПРОВЛЕМ СЪС ЗАПАЛВАНЕТО
Публикувано: 04 фев 2009, 13:48
ФОРД 1,6 БЕНЗИН КОГАТО Е СТУДЕН НЯМА ПРОБЛЕМИ ПАЛИ ВЕДНАГА. КАТО ЗАГРЕЕ НЕ ПАЛИ НА КЛЮЧ А НА БУТАНЕ НА МЕТАР .ДАИТЕ НЯКЪКВИ СЪВЕТИ .БЛАГОДАРЯ
КЛУБ ФОРД БЪЛГАРИЯ. Резултат от обединяването на ford.co.nr/forum и clubford.org/forum
https://clubford.org/forum/
Този цитат го извадих от друга тема пусната по подобен повод... Ето ти линк http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 75#p193443" onclick="window.open(this.href);return false;Любо написа:Хвърлихте ме в размисъл... ама все си мисля, че ако имахте проблеми със задръстени дюзи (или "пикаещи" дюзи) това щеше да се отрази и при работата на двигателя. А вие и двамата казвате, че с динамика, разход и пр. нямате проблеми и всичко е ОК...
За това си мисля да проверите вакуум реголатора или с други думи налягането, както вече някой ви посъветва, на студен и на загрял двигател.
Тове е по-евтина процедура от чистенето на дюзите, също така е по-бърза. Освен това ще отметнете вероятна причина за проблема. Защото според аутодата е възможно трудно палене при загрял двигател:
1) електрическа връзка - акумулатор
2) горивен филтър/помпа
3) системата за постъпване на въздух/изпускане от вакуумните линии
4) Системата за управление на двигатела - връзки/кабели (Аз това го разбирам датчици, куплунци и жици)
5) ECT
6) Налягане на свежото гориво/реулатор за налягане на горивото (те за туй писах по-горе, пък реших все пак да ви дам цялото инфо от каталога)
7) инжектори
8 ) компютъра - те тва не и го пожелавам....