Страница 1 от 1

ПРОВЛЕМ СЪС ЗАПАЛВАНЕТО

Публикувано: 04 фев 2009, 13:48
от khalois
ФОРД 1,6 БЕНЗИН КОГАТО Е СТУДЕН НЯМА ПРОБЛЕМИ ПАЛИ ВЕДНАГА. КАТО ЗАГРЕЕ НЕ ПАЛИ НА КЛЮЧ А НА БУТАНЕ НА МЕТАР .ДАИТЕ НЯКЪКВИ СЪВЕТИ .БЛАГОДАРЯ

Re: ПРОВЛЕМ СЪС ЗАПАЛВАНЕТО

Публикувано: 04 фев 2009, 13:54
от HACKO
Колега, за точно този проблем има поне 50теми, на всички сме дали някакви вероятни причини (не че и на тебе няма да ги дадем). Големия проблем е че никой не пише как си е решил проблема, та следващия да знае какво точно да прави.

Re: ПРОВЛЕМ СЪС ЗАПАЛВАНЕТО

Публикувано: 04 фев 2009, 16:40
от paci
Предполагам сте му сипали масло 15W40 минерално?!

Изключи Caps Look-а моля те!

Re: ПРОВЛЕМ СЪС ЗАПАЛВАНЕТО

Публикувано: 06 фев 2009, 13:30
от Любо
Любо написа:Хвърлихте ме в размисъл... ама все си мисля, че ако имахте проблеми със задръстени дюзи (или "пикаещи" дюзи) това щеше да се отрази и при работата на двигателя. А вие и двамата казвате, че с динамика, разход и пр. нямате проблеми и всичко е ОК...
За това си мисля да проверите вакуум реголатора или с други думи налягането, както вече някой ви посъветва, на студен и на загрял двигател.
Тове е по-евтина процедура от чистенето на дюзите, също така е по-бърза. Освен това ще отметнете вероятна причина за проблема. Защото според аутодата е възможно трудно палене при загрял двигател:
1) електрическа връзка - акумулатор
2) горивен филтър/помпа
3) системата за постъпване на въздух/изпускане от вакуумните линии
4) Системата за управление на двигатела - връзки/кабели (Аз това го разбирам датчици, куплунци и жици)
5) ECT
6) Налягане на свежото гориво/реулатор за налягане на горивото (те за туй писах по-горе, пък реших все пак да ви дам цялото инфо от каталога)
7) инжектори
8 ) компютъра - те тва не и го пожелавам....
Този цитат го извадих от друга тема пусната по подобен повод... Ето ти линк http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 75#p193443" onclick="window.open(this.href);return false;
А ако се разтърсиш наистина ще намериш доста подобни теми...