Страница 1 от 1
колеги трябва да сменя основни и биелни лагери
Публикувано: 12 фев 2009, 23:50
от evilcook
Трябва да ги сменя
, но и хабер си нямам
. Колата ми е
Форд
Ескорт кабрио 95г 1.8 16в бензин
. Моля да
йте малко ак
Ъл така
, Че да ми излезе малко по
-евтино
. Пред
варително ви благодаря

Re: колеги трябва да сменя основни и биелни лагери
Публикувано: 13 фев 2009, 08:38
от noface
КОлега ,масло ли не качва ,тропа ли или.... защо ще ги сменяш? Иначе не е лесна работата -двигателя на земята и го изтърбушваш от към картера,ако няма да правиш нищо по главата. Ако майстор ти е казал нещо сподели го с нас,стига да не е някоя тайна

.
Re: колеги трябва да сменя основни и биелни лагери
Публикувано: 13 фев 2009, 13:21
от evilcook
Ма
йстора ми каза
, че са се оба
ждали и каза
, че трябва да ги сменя
, но вс
ЪЩност ме интересува дали мога в то
ва с
Ъстояние да я прибера от
Несеб
Ър до Монтана или о
Ще тука трябва да ги сменя да не ме остави по п
Ътя

Re: колеги трябва да сменя основни и биелни лагери
Публикувано: 13 фев 2009, 14:39
от spartak_75
http://forum.abv.bg/abv/lat2cyr.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: колеги трябва да сменя основни и биелни лагери
Публикувано: 13 фев 2009, 15:31
от diesel1.6
spartak_75 написа: mineralno maslo(15W40), da moje da uplatnipo-dobre hlabinite.
Това за маслото не важи, дори минералното е по-рядко. Няма значение с какво масло си, карай на средни обороти и няма да имаш проблеми.
Аз пиша само защото колегата се е объркал с маслото - ако сипеш минерално, няма разлика, карай с каквото си е колата.
Re: колеги трябва да сменя основни и биелни лагери
Публикувано: 13 фев 2009, 16:13
от evilcook
Ами незнам. Майстора ми каза, Че се обаждали от време на време. АЗ хабер си нямам от коли, това ми пЪрвата кола и не_сЪм сигорен, че Ще ме прибере до Монтана за това се обЪрнах кЪм вас. Мерси много за сЪветите.
Re: колеги трябва да сменя основни и биелни лагери
Публикувано: 13 фев 2009, 18:34
от sobis
Не че нещо, по знаещите от мен да кажат. Но как така се обаждат чат пат

Не трябва ли да чукат постоянно тия биелни лагери
Не е зле да отидеш и при друг майстор, че с това шега не бива.
Re: колеги трябва да сменя основни и биелни лагери
Публикувано: 13 фев 2009, 20:01
от venom4o
биелен лагер тропа постоянно ..Звука е едно чукане леко глухо такова тъпо..Понякога се усеща на празен ход ако е много зле ако не на 2-3000 със сигурност ще се обадят..Ако ти тропа мотора недей да караш така защото коляновия вал ще си отиде със сигурност и тогава ще си доста вътре..
Re: колеги трябва да сменя основни и биелни лагери
Публикувано: 14 фев 2009, 00:15
от evilcook
мерси значи ако не тропат много мога да мина 500км

Re: колеги трябва да сменя основни и биелни лагери
Публикувано: 14 фев 2009, 08:39
от diesel1.6
Може и 50000 да изкараш, не се тревожи, ако няма да се състезаваш с лудите и със себе си.
Re: колеги трябва да сменя основни и биелни лагери
Публикувано: 14 фев 2009, 10:00
от HACKO
Много е трудно да се прецени така по интернет, най-добре може да каже който е открил тропането. Ти като караш чуваш ли тропането в купето, ако го чуваш не тръгвай на дълъг път. Защо не ти ги смени човека в Несебър. Биелни и основни лагери се сменят лесно, не се сваля мотора, само картера. Работата е за 2-3часа, с почивка за бира. Ако тръгнеш може и да стигнеш а може и да задере лагера и да превърти в леглото и тогава става голям панаир.
Re: колеги трябва да сменя основни и биелни лагери
Публикувано: 14 фев 2009, 13:25
от evilcook
мерси много за с
Ъветите незнам дали се чува в купето за
Щото му я дадох да смени маслото п
Ък то
й ми и
зкара 1000 проблема по нея п
Ък а
З докато я карах не с
Ъм чувал никакво тропане чукане и така нататък значи тоя се опитва да ме прекара единствено знам че само задните аморт
ис
ьори са и
Зпуснали за
Щото вози като лодка отзад
мод: Темата ти е за основни и биелни лагери!
Веднъж ти изтрих питането за амортисьорите!
Не мога да разделям мнение!
Има си раздел "ХОДОВА ЧАСТ", пусни си питането там!
Re: колеги трябва да сменя основни и биелни лагери
Публикувано: 15 фев 2009, 05:23
от diesel1.6
HACKO написа: Ти като караш чуваш ли тропането в купето, ако го чуваш не тръгвай на дълъг път.
Наско, тя купе няма.. кабрио е!
За 1овека с кабриото - ако ти трябва за 10-20000 км, не се занимавай. Случва се майсторите да послъгват. Предполагам в Бг сега хората са се посвили и майсторите може и да нямат работа и да си измислят. Все пак, ако трака не слагай SAE30 масла, карай с SAE40.