Страница 1 от 1
МАСЛО ПО ТУРБОТО
Публикувано: 01 мар 2009, 21:11
от hubavenko
ЗДРАВЕЙ ТЕ ПИЧОВЕ. НАСКОРО СЕ СДОБИХ С ЕДИН ПРЕКРАСЕН ФОРД ЕСКОРТ (КОМБИ)1.8 tdi . върви за страх и не харчи много.като отворих капака и погледнах турбото видях че е омаслено.до сега не съм имал дизелов автомобил а и не че кой знае колко разбирам и от бензиновите но ми направи впечатление това масло по турбото.може ли някой да ми каже от какво се дължи това и дали е сериозен проблем,просто да знам като отида в сервиза да не земат да ме хвърлят в девета глуха и да ми одерат кожата.благодаря ви предварително за съветите и мненията и моляви не бъдете много крайни все пак съм новак в материята.

Re: МАСЛО ПО ТУРБОТО
Публикувано: 02 мар 2009, 11:48
от форд мк2
Аз наскоро си взех същия - поздравления. Та и на мен ми направи впечатление че и моя е омслен. Но доколкото видях на почти всички коли /имам приятели с меган и голф/ е така - омаслено турбо отвън. Виж пушека от изпускателната и дали пипа маслото това за мене е критерии за сериозен проблем. А иначе щом върви на пушка не си цапай ръцете.

Re: МАСЛО ПО ТУРБОТО
Публикувано: 02 мар 2009, 12:15
от hubavenko
мерси за отговора!не пипа от маслото а и пушека от кюнците е както трябва не е черен даже е като при бензиновите бял.просто искам да знам това проблем ли е и ако е ,сериозен ли е? от какво се получава това омасляване по тая джаджа.

Re: МАСЛО ПО ТУРБОТО
Публикувано: 02 мар 2009, 15:48
от MapTo_D
hubavenko написа:мерси за отговора!не пипа от маслото а и пушека от кюнците е както трябва не е черен даже е като при бензиновите бял.просто искам да знам това проблем ли е и ако е ,сериозен ли е? от какво се получава това омасляване по тая джаджа.

Колега, мисля че съм чувал, че белия пушек при дизелите е индикация за проблем, но нека някой от съфорумците който е по-наясно да каже дали е така. Чувал съм че дими бяло когато има неизгоряла нафта. При мен когато е на място не се вижда нищо, а когато съм в движение и си я натисна повече колата си пуска едно Черно облаче и до там.