Страница 1 от 2
MOTUL vs CASTROL
Публикувано: 12 яну 2006, 17:21
от fiestaracing
Братлета(и сестрички,ако има такива-моите уважения),скоро ще сменям главата на ЛЮБИМАТА МИ(ще пусна интересна темичка и за това),пък и километрите на маслото с което съм в момента-FUCHS TITAN 5w30-(SL/CF) вече клонят към смяна!!!Не че не съм доволен от това масло, но точно като дойде ред за смяна, времето ще започне да се позатопля,естествено идва ред и на изтезанията(пък и с новата главица)!!!5W30+CVH+горещина и червени колектори,не ми се струва удачна комбимация!!!По пътя на логиката ще налея и нещо по-класно -отново полусинтетика или пълна-в класа до 70лв/4л!!!Краткото ми въпросче е
: MOTUL-10w40,10w50 или CASTROL-примерно 10w40?
Решил съм, че марката ще е една от двете,изключвам категорично MOTORCRAFT,VALVOLINE,Q8,ELF и т.н.!!!
МОЛЯ ,ако някой има наблюдения върху точно тези 2 марки масла да сподели впечатленията си
Ще съм Ви безкрайно благодарен!!!Ако е възможно,споделете и в какви режими карате колицата си!!!CASTROL-ът в този клас е GTX3 MAGNATEC!!!Моторчето е CVH,не гори масалце,читаво е,бих казал много добро!!!
Извинете ако всичкото това Ви е изтормозило(или изболо очите)!!!
Публикувано: 12 яну 2006, 17:26
от Любо
Доколкото знам ELF и MOTUL се правят в Холандия на едно и също място. Ако това наистина е вярно защо не оставиш Castrol само.
Публикувано: 12 яну 2006, 17:29
от fiestaracing
Това за пръв път го чувам!!!MOTUL до колкото пък аз знам се прави само в Испания и Франция
Публикувано: 12 яну 2006, 17:31
от Любо
Напълно е възможно да се ме излъгали

с някой рекламен трик или аз да не съм разбрал правилно

Публикувано: 12 яну 2006, 18:48
от beast
Братле зимай си МОТУл и си екстра имам едни аверчета с хонди а те както знаеш са високо обортни втеците и почти карат само на рачка и си пеят рачка до кам 7-8 000 оборта и немат никви проблеми тай че слагай и не му мисли 10w40 ще ти е идеално.А я кажи ква главица ще слагаш и от какво

Публикувано: 13 яну 2006, 10:24
от cybernone
Мотул-а е много по-добър от Магнатека на Кастрол. Разликата я усетих на мойта кола, от GTX Magnatec 10W40 на Motul 10W40 работата на ДВГ стана значително по тиха и плавна....
Публикувано: 13 яну 2006, 12:28
от RS TURBO
Турай МОТУЛ и пей

Тва е най-доброто масло

/личен опит/
Публикувано: 13 яну 2006, 18:20
от aaleks
Мисля, че е нормално с ново масло двигателя да е по-тих отколкото със старото пък било то GTX Magnatec 10W40 на Motul 10W40 .
Виж ако сравнявате 10W с 5W или 0W, сигурно разлика ще има, иначе не ми се вярва.
Публикувано: 14 яну 2006, 12:22
от divinity
Малко закъснях с отговора, обаче като гледам си се спрял на верния избор!

Кастролът доколкото съм чувал в България е 80% или менте или не е внесен с митнически документи! Това го каза изпълнителният директор на вносителя на кастрол
Има ли смисъл от повече коментари?
За Мотул съм чувал само добри отзиви, така че успех!
Публикувано: 16 яну 2006, 18:12
от fiestaracing
Благодаря още веднъж на всички за изчерпателните отговори!!!Тази информация ми е достатъчна за да закова решението си!!!
Публикувано: 16 яну 2006, 18:31
от NIKJAMa
Всъшност много по-важно е маслото да е истинско отколкото марката. Иначе мнение е трудно да се даде освен ако не караш 2 коли с различни масла при еднакъв режим поне 100к км. и след това да мериш износвания. Разбира се колите трябва да са нови и еднакви.
Публикувано: 26 яну 2006, 18:38
от Gotti
ако взимаш мотул недей 10W50 аз карах с такъв не че е лошо маслото просто е много гъсто моита лопаше като трактор. Сега сум с castrol-a ниамам оплакваниа. Наи добре си вземи Мотул 10w40 мое мнение.
Публикувано: 27 яну 2006, 19:16
от fiestaracing
Както виждам Ти все пак си със ZETEC, а аз съм с мотор CVH!!!До сега съм карал и с 10в50 и с 10в60(пълни синтетики) и не беше зле,особенно лятно време по магистралите си беше супер!!!CVH се кара с малко по-гъсти масалца,въпреки,че 5в30 и 5в40 не създават проблем!!!До сега не ми е тракала от масло,в момента ми трака от износена глава и омекнали пружини,която най-вероятно ще сменям тази Неделя!!!До колкото знам CVH трака само от 15в40 и 20в50-минералки,поне на колкото съм сменял!!!
БЛАГОДАРЯ ОЩЕ ВЕДНЪЖ НА ВСИЧКИ!
Публикувано: 30 май 2006, 14:00
от fiestaracing
Е,вече съм с новата глава и MOTUL SYNERGY 6100-10w40-маслото е наистин много добро!Даже и след продължитена гонка е тиха и спокойна!
Публикувано: 30 май 2006, 14:16
от petkoff_pl
Публикувано: 30 май 2006, 15:04
от nikolovvd
Браво! При мен 7000 оборота неможе да вдигне, ако ще педала на газтта да излезе през пода. Компютъра ми дърпа шалтера.
Публикувано: 30 май 2006, 15:58
от valboy
Е за това няма да си взема кола с комп. Освен това нямам и оборотомер, така че и да искам не мога да се стряскам като го гледам (червени зони и тем подобни....)

Публикувано: 30 май 2006, 18:28
от chains
Истината е в МОТУЛ - по принцип доказан факт е че продуктите им, предвидени за масовия пазар са много близки до състезателните масла, което води до осигуряване на по-висока степен на защите в екстремални условия.
ПС. Колкото до Кастрола - зарекъл съм се в никоя от моите коли да не влиза такова - субективно мнение, придобито в следствие на много километри със служебни автомобили ползващи такова и други масла. /или в РБ е менте или не блести с нище спрямо останалата конфекция: мобил, тотал, елф, валволин и т.н./
По между другото на баща ми сиерката набор `86 е над 600хил - без проблеми, като е карана само с "Валволин", а много други карани с прословутия черен кастрол, сдадоха бързо багажа /един съсед си взе от мото-пфое чисто новичка сиера 2.0 от последните и на 180хил и направи основен ремонт!!!/
Публикувано: 31 май 2006, 10:26
от fiestaracing
За сега съм най-доволен от този MOTUL и BP VISCO 5000!Сега съм с мотулчето и ми се струва че за 4 години налучках правилното масло!Пък за червената зона-стрелката на ФИЕСТАта си застава точно вертикално и...... 7000об/мин!