Ford Focus 1.8tdi-1999г.-Гориво Нагнетателна Помпа

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
krasimg
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 01 мар 2009, 20:20
Модел на автомобила: FORD FOCUS 1.8 TDI
Status: Извън линия

Ford Focus 1.8tdi-1999г.-Гориво Нагнетателна Помпа

Мнение от krasimg » 08 мар 2009, 10:32

Здравейте,колеги,
Пред закупуване съм на Ford Focus 1.8tdi-1999г.Първа регистрация Април 2000г.Колата ме грабна,върви /според мен/ добре,нямам сериозни забележки по купе,салон,ходова част.Това,което ме притеснява е,че около Гориво Нагнетателната Помпа има сълзене.Не много,но го има.Това сериозен проблем ли е според Вас?Отстранимо ли е?Чувал съм ,че тази ГНП е много скъпа,и за мен би била невъзможна подмяната и с нова.Ще съм благодарен на всички,които ми отговорят и ме посъветват.

dany85
потребител
потребител
Мнения: 141
Регистриран: 19 юли 2008, 10:23
Модел на автомобила: Вече съм с Ford Mondeo 1.8td, набор 98 :)
Status: Извън линия

Re: Ford Focus 1.8tdi-1999г.-Гориво Нагнетателна Помпа

Мнение от dany85 » 08 мар 2009, 17:11

Карам Мондео тд, декември 98 и не знам дали са еднакви помпите, но ако е Лукас, като мойта най-често се появява сълзене на нафта от клапана за ел. управление на помпата. Вариантите за ремонт са 2 - смяна на клапана (около 150-180лв) или изолирането му и последваща центровка на помпата, която започва да работи като чисто механична. Разгледай из форума има и снимков материал на въпросния клапан за да се ориентираш дали те касае. Дано съм помогнал. Поздрави _friends_

DTM
потребител
потребител
Мнения: 1526
Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
Модел на автомобила: *
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford Focus 1.8tdi-1999г.-Гориво Нагнетателна Помпа

Мнение от DTM » 09 мар 2009, 06:34

Не е същата помпата като при Мондео от -98г.
Колега малко съмнително, да видиш по помпата сълзене. Отгоре и се вижда само частта с управляващата електроника, а отстрани са изходите към дюзите. Да не би, да има изтичане на гориво от маркучетата на дюзите за излишното гориво. И от там да слиза към помпата.
Ако все пак наистина помпата има теч, по-добре не се занимавай. Филма е сериозен, а парите не са малко.
Успех:).

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта