ремонт на двигател
-
- потребител
- Мнения: 129
- Регистриран: 08 дек 2008, 18:09
- Модел на автомобила: ford fiesta 1.1i 92
- Status: Извън линия
ремонт на двигател
някой правил ли е ремонт на двигателя на блок ли е или на ризи и какви трябва да са хлабините на клапаните и изобщо всякаква полезна информация . ако може схема на частите. колата е фиеста 1.1ми 92 двигателя е G6A
- Sasho85
- потребител
- Мнения: 1387
- Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
- Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ремонт на двигател
Много не мога да разбера въпроса, но започвам с информация за размерите:
Диаметър на цилиндъра 68,68-68,69мм. След това имаш възможност да шлайфаш стенити на цилиндъра през една стотна до 69,7-69,71. Колкото по-малко толкова по-добре.
Номиналният диаметър на основните шийки е 56,99мм-57,00мм като първи ремонтен размер е на 56,98мм-56,99мм
Номиналният диаметър на мотовилковите шийки е 40,99мм-41,01мм
Хлабината на всмукателните клапани е 0,2мм-0,25мм, а на изпускателните 0,3мм-0,35мм
Ако сам смяташ да си правиш двигателя-намери някоя книга за таз Фиеста или си изтегли AutoData там има схема за затягането на болтовете на главата, мотовилките и опорите на коляновия вал и момента, с който се затягат. Намери и микрометър и индикаторен часовник за стените на цилиндрите и мери по няколко пъти в различни точки. Проверявай след всяка поставена мотовилка как се върти коляно-мотовилковия механизъм на ръка
ЗАДЪЛЖИТЕЛНО Е СПАЗИШ ТЕЗИ НЕЩА!!!
Диаметър на цилиндъра 68,68-68,69мм. След това имаш възможност да шлайфаш стенити на цилиндъра през една стотна до 69,7-69,71. Колкото по-малко толкова по-добре.
Номиналният диаметър на основните шийки е 56,99мм-57,00мм като първи ремонтен размер е на 56,98мм-56,99мм
Номиналният диаметър на мотовилковите шийки е 40,99мм-41,01мм
Хлабината на всмукателните клапани е 0,2мм-0,25мм, а на изпускателните 0,3мм-0,35мм
Ако сам смяташ да си правиш двигателя-намери някоя книга за таз Фиеста или си изтегли AutoData там има схема за затягането на болтовете на главата, мотовилките и опорите на коляновия вал и момента, с който се затягат. Намери и микрометър и индикаторен часовник за стените на цилиндрите и мери по няколко пъти в различни точки. Проверявай след всяка поставена мотовилка как се върти коляно-мотовилковия механизъм на ръка
ЗАДЪЛЖИТЕЛНО Е СПАЗИШ ТЕЗИ НЕЩА!!!
Автомобилен ретро клуб Shark
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 21 госта