Страница 1 от 1

Спирачка на форд фокус

Публикувано: 08 апр 2009, 13:35
от petka
Здравейте,
вчера ми се появи странен шум като натискам спирачката.
На място със загъсен двигател като натискам спичарката се чува
едно странно съскане все едно че помпя топка. На няколко пъти ми
през последният месец ми се стори че спирачката ми е по трвърда
от обикновенно. Някой има ли представа какво може да е това?
Да не би сервото нещо да се е прецакало или ????
А също тъка ми направи впечетление че на запален двигател
като припомпя спирачката и оборотите ми зайграват!

Re: Спирачка на форд фокус

Публикувано: 08 апр 2009, 19:08
от grigo
Не се плаши колега, това е нормално.На повечето коли със серво на загасен двигател спирачката им съска и се втвърдява постепенно.И на двете ми коли съска на ц-макса по-малко , а на мицубишито /чисто ново е /повече се чува. При движение , макар и рядко се е случвало за малко дса се втвърди спирачката , но после бърздо се оправя.ЗІа всеки случай си погледни казанчето за за сервото и виж дали не прекаленно омазано. Трябва да знаеш , че на определени километри е добре да се смени и хидравличното масло .Все пак с течение на времето позагубва от свойството си. Възможно е и воланът по-трудно да се върти ако е много стара течноста. Провери си и нивото на спирачната течност ,въпреки , че при намаляването и на "фокуса" му светва жълта лампа на таблото. Дано съм бил полезен.

Относно обороти, абсолютно си прав при въртенето на волана и натискането на спирачка те реагират.Нормално .Все пак това натоварва като цяла работата на двигателя.

Re: Спирачка на форд фокус

Публикувано: 09 апр 2009, 12:18
от petka
Благодаря много за отговора.

Re: Спирачка на форд фокус

Публикувано: 09 апр 2009, 12:38
от tankovbg
Според мен обаче, това са симптоми на спукана мебрана на сервоапарата за спирачките. Щом се чува това съскане и още по вече щом се променят оборотите на двигателя при натискане на спирачката, това означава че започва да смуче въздух през спуканата мебрана. Втвърдяването на педала също е такъв симптом.
Но все пак си провери маркуча който идва от смукателните колектори и там където е втулката му към спирачния сервоапарат.
Като запалиш двигателя се наведи долу където е спирачния педал, натискай с ръка, ако там чуваш съскането, то мебраната на сервоапарата със сигурност е пукната.