Страница 1 от 1
Проблем с турбото мондео мк3
Публикувано: 14 апр 2009, 10:18
от chano
та значи,онзи ден смених водният радиатор,и след това турбото не се включи повече,поразбърникахме тук там и се оказа че няма вакум към турбото,разровихме по маркучите и отдоло на скоростите намерихме два клапана,и те не бачкат,след 5 часа ръчкане се останови че като им включиш буксите за тока и тока им спира,от там заключихме че няма маса,като им подадем маса и всичко е ОК,Значи някаде има лоша маса.
Та въпросът ми е някои има ли схема на тази работа че колата сигурно има 50 маси,или ако някои знае каде е проблема да помогне.
Значи на буксите си има ток но като ги мушнеш в клапаните токът спира.
ХЕЛП МЕ
Re: Проблем с турбото мондео мк3
Публикувано: 20 апр 2009, 20:27
от chefo_ukr
Значи схемата е такава.Напрежение идва от ПЦМ релето през бушон ф40 другото кабелче идва от ПЦМ модула. Значи самия пцм управлява клапан като пуска масата.Разбутай кутията с с бушони която е отпред и най вече буксата която е към шофьорския калник там на пин6 идва този втори кабел от пцм и продължава към клапана.При подаване на контакт винаги трябва да има 12 волта към клапана.
http://tco.data.bg/p/files/ford/TIS" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;Успех
Re: Проблем с турбото мондео мк3
Публикувано: 21 апр 2009, 08:25
от chano
chefo_ukr написа:Значи схемата е такава.Напрежение идва от ПЦМ релето през бушон ф40 другото кабелче идва от ПЦМ модула. Значи самия пцм управлява клапан като пуска масата.Разбутай кутията с с бушони която е отпред и най вече буксата която е към шофьорския калник там на пин6 идва този втори кабел от пцм и продължава към клапана.При подаване на контакт винаги трябва да има 12 волта към клапана.
http://tco.data.bg/p/files/ford/TIS" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;Успех
Мерси за съвета,оправи се работата,долу в средата на двигателя,по точно върху трабите на турбото има едно реле ли е незнам какво е,то оправлява тези вакуми,та на това му бяха клеясали буксите и като го размърдахме всичко си доиде на мястото,та значи некои ако има подобен проблем да се знае.
Re: Проблем с турбото мондео мк3
Публикувано: 21 апр 2009, 18:49
от chefo_ukr
Това е нещо като вакумна рейка,горния клапан управлява турбото а долния егр клапана.Добре че само с това си се разминал.

>:D<:
Re: Проблем с турбото мондео мк3
Публикувано: 21 апр 2009, 19:27
от chano
chefo_ukr написа:Това е нещо като вакумна рейка,горния клапан управлява турбото а долния егр клапана.Добре че само с това си се разминал.

>:D<:
a това кадето ви казвам е като реле нещо и седи в средата на колата върху тръбите на турбото отпред,управлява тези два клапана.
Re: Проблем с турбото мондео мк3
Публикувано: 21 апр 2009, 22:43
от chefo_ukr
MAP(temperature manifold absolute pressure sensor)