Помощ lever sensor
- apock
- потребител
- Мнения: 374
- Регистриран: 09 сеп 2005, 10:39
- Модел на автомобила: Escort Ghia, Endura-DE, 1.8TD
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Помощ lever sensor
Здравейте,
последната диагностика на Форда показа неработещ lever fuel sensor.
Понеже софтуера не може да го покаже точно какво е, предположихме, че това е датчика върху горивната помпа.
Звънях в МП и ми казаха, че това е превключвател и струва 211лв.
После пак звънях в МП, този път в различен сервиз и там ми казаха, че струва 216 лева и било шалтер!!!!!
Проблем няма, реших да направя диагностика, защото палеше трудно в стдените дни, и след като компресията е ок, свещите са ок и акумулатора зарежда на 14.25 го включих към компютъра.

Помагайте сега. Диагностиката показа стойност 0.06 при неработещ двигател и същата при запален двигател.
Някой знае ли повече подробности за това нещо?
последната диагностика на Форда показа неработещ lever fuel sensor.
Понеже софтуера не може да го покаже точно какво е, предположихме, че това е датчика върху горивната помпа.
Звънях в МП и ми казаха, че това е превключвател и струва 211лв.
После пак звънях в МП, този път в различен сервиз и там ми казаха, че струва 216 лева и било шалтер!!!!!
Проблем няма, реших да направя диагностика, защото палеше трудно в стдените дни, и след като компресията е ок, свещите са ок и акумулатора зарежда на 14.25 го включих към компютъра.





Помагайте сега. Диагностиката показа стойност 0.06 при неработещ двигател и същата при запален двигател.
Някой знае ли повече подробности за това нещо?
- apock
- потребител
- Мнения: 374
- Регистриран: 09 сеп 2005, 10:39
- Модел на автомобила: Escort Ghia, Endura-DE, 1.8TD
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Последно след много четене, ако е това за което 3-ма човека мислят се оказа, че регулира нивото на подаденото гориво.
Предишното предположение на МП за това, че служи за гасене на двигателя не мога да приема, защото или не трябва да пали или не трябва да гасне според тази теория.
Имам едни приятели, които се занимават с двигатели, извадиха схеми, гледаха всички видове двигатели и се хванаха за главата....в момента съм 65% сигурен, че е една плочка върху горивната помпа.
В МП няма да отида, след като двама човека изказаха 2 различни предположения.
Помолих FordM да провери каква му е цената в Germany и ако е добра мисля да отида във Форд Експрес да ми кажат хората за какво иде реч и майстора ми да го подмени.
Другия вариант е да проверя защо точно стои грешката в компютъра, да цапна всичко на нула и да видя ще се появи ли пак.
Предишното предположение на МП за това, че служи за гасене на двигателя не мога да приема, защото или не трябва да пали или не трябва да гасне според тази теория.
Имам едни приятели, които се занимават с двигатели, извадиха схеми, гледаха всички видове двигатели и се хванаха за главата....в момента съм 65% сигурен, че е една плочка върху горивната помпа.
В МП няма да отида, след като двама човека изказаха 2 различни предположения.
Помолих FordM да провери каква му е цената в Germany и ако е добра мисля да отида във Форд Експрес да ми кажат хората за какво иде реч и майстора ми да го подмени.
Другия вариант е да проверя защо точно стои грешката в компютъра, да цапна всичко на нула и да видя ще се появи ли пак.
-
- потребител
- Мнения: 1156
- Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
- Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Ако наистина е тази плочка на помпата,то по най-простата логика би следвало разхода да ти е голям,щом не може да се регулира както трябва нивото на подаденото гориво или колата да се дави от недостиг на гориво.И как ти отчита бордкомпа грешка,коя лампа свети
А това за гасенето на двигателя ми звучи малко абсурдно.Нали дизела се гаси от онзи клапан за горивото като му се спре захранването най-грубо казано.Той или работи или не.На мен на Ескорта ми се беше прецакал и не искаше да гасне,а и аз му бях направил един вид копче против крадци,като бях спрял захранването към същият този клапан и го вързах към сирената на алармата.Да събориш акумулатора от въртене,няма ли ток към този клапан няма да запалиш
А това за гасенето на двигателя ми звучи малко абсурдно.Нали дизела се гаси от онзи клапан за горивото като му се спре захранването най-грубо казано.Той или работи или не.На мен на Ескорта ми се беше прецакал и не искаше да гасне,а и аз му бях направил един вид копче против крадци,като бях спрял захранването към същият този клапан и го вързах към сирената на алармата.Да събориш акумулатора от въртене,няма ли ток към този клапан няма да запалиш
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта