Проблем с охлаждането при Ескорт 87г.

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
Callipsus
потребител
потребител
Мнения: 112
Регистриран: 29 мар 2009, 06:26
Модел на автомобила: Escort 1.6 79hp '87 ; Peugeot 405 '89
Местоположение: Burgas
Status: Извън линия

Проблем с охлаждането при Ескорт 87г.

Мнение от Callipsus » 03 май 2009, 21:40

Вчера, както си карам, всичко тип топ, ( бях я погледнал преди може би 1 минута и температурата беше в норма) спирам на светофара и гледам, че излиза пушек из под капака... шах и мат... паркирах я аз, дигнах капака и какво да гледам - водата в казанчето ВРИ И КИПИ, и това за 1ви път. А водата я бях проверил преди 1 ден и беше почти на МАХ дет се вика. Не стига, че водата вреше, ами и казанчето ми се спука. Изчаках я да поизстине и добре, че бях близо до нас и се прибрах. Та въпроса ми, от цялата работа е : от какво може да ми стане туй? Въздух в системата? Прочетох почти цялата книга за форд, никъде не видях от къде се обезвъздушава, а и не си спомням дали ми се включи винтелатора. Днес му гледах бушоните, ама всичките здрави. Някой ако знае как се обезвъздушава да каже. Става въпрос за 87г. МК4... :?:

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Проблем с охлаждането при Ескорт 87г.

Мнение от paci » 03 май 2009, 21:45

Перката въртеше ли?

Потребителски аватар
vargala81
потребител
потребител
Мнения: 1325
Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
Местоположение: Asenovgrad
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с охлаждането при Ескорт 87г.

Мнение от vargala81 » 03 май 2009, 21:57

Callipsus написа:Вчера, както си карам, всичко тип топ, ( бях я погледнал преди може би 1 минута и температурата беше в норма) спирам на светофара и гледам, че излиза пушек из под капака... шах и мат... паркирах я аз, дигнах капака и какво да гледам - водата в казанчето ВРИ И КИПИ, и това за 1ви път. А водата я бях проверил преди 1 ден и беше почти на МАХ дет се вика. Не стига, че водата вреше, ами и казанчето ми се спука. Изчаках я да поизстине и добре, че бях близо до нас и се прибрах. Та въпроса ми, от цялата работа е : от какво може да ми стане туй? Въздух в системата? Прочетох почти цялата книга за форд, никъде не видях от къде се обезвъздушава, а и не си спомням дали ми се включи винтелатора. Днес му гледах бушоните, ама всичките здрави. Някой ако знае как се обезвъздушава да каже. Става въпрос за 87г. МК4... :?:
според мен не е проблема във обезвъздушаване,няма как дати влезне въздух изведнъж в системата ако преди това не си източвал водата и наливал нова.Може да не ти вклучва перката или ти е заял термостата в затворено полужение.Завърти кранчето за парното на топло без да пускаш вентилатора, запали колата и изчакай да видиш дали ще вклучи перката за охлаждане ,същевременно си наблудавай температурата на водата.

GalinBelos
потребител
потребител
Мнения: 161
Регистриран: 02 авг 2007, 22:41
Модел на автомобила: Mondeo 1.8/115 АГУ/хетчбек 1994
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Проблем с охлаждането при Ескорт 87г.

Мнение от GalinBelos » 03 май 2009, 22:02

Имаш ли газова? Така се получава ако смеси газта с антифриза.

Потребителски аватар
Callipsus
потребител
потребител
Мнения: 112
Регистриран: 29 мар 2009, 06:26
Модел на автомобила: Escort 1.6 79hp '87 ; Peugeot 405 '89
Местоположение: Burgas
Status: Извън линия

Re: Проблем с охлаждането при Ескорт 87г.

Мнение от Callipsus » 04 май 2009, 01:49

Ами това е, че не се сещам дали перката въртеше. Не съм наливал нова вода, утре ще го пробвам това. И да, на газ съм. Ама това става за сефте от мнооого години насам.

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с охлаждането при Ескорт 87г.

Мнение от diesel1.6 » 04 май 2009, 09:57

Може първо да се е счупило казанчето, и да е изтекла вода, и после да е загряла. А може просто да е спукано казахчето - в града антифриза отива над 100 градуса нормално, и као не е затворена системата ще ври.
Или пък е проблем с гарнитурата.
Ескорта се обезвъздушава чрез наливане на вода в казанчето и проверка след като отвори термостата.

Потребителски аватар
Callipsus
потребител
потребител
Мнения: 112
Регистриран: 29 мар 2009, 06:26
Модел на автомобила: Escort 1.6 79hp '87 ; Peugeot 405 '89
Местоположение: Burgas
Status: Извън линия

Re: Проблем с охлаждането при Ескорт 87г.

Мнение от Callipsus » 05 май 2009, 01:51

Така, днес пак тръгна да загрява, ама тоя път перката се включи и от там нататък нямах никакви проблеми. Може, защото вчера разбутах бушончетата, бушона за перката да не е правил контакт както трябва... ?

Потребителски аватар
vargala81
потребител
потребител
Мнения: 1325
Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
Местоположение: Asenovgrad
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с охлаждането при Ескорт 87г.

Мнение от vargala81 » 05 май 2009, 18:42

Callipsus написа:Така, днес пак тръгна да загрява, ама тоя път перката се включи и от там нататък нямах никакви проблеми. Може, защото вчера разбутах бушончетата, бушона за перката да не е правил контакт както трябва... ?
може ,на мен веднъж ми угасна светлината на цялото табло,при запалена кола светиха само лампата за ръчната и за акумолатора,ама не светиха както трябва ами само миждукаха.Проверих всички бушони 2 пъти,ама нямаше изгорял,замерих алтернатора колко зарежда,ами зареждаше си точно 14,40 волта.Отидах на жичкаджия,пича смени бушона дето е за усветлението на тъблото и всичко се управи.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 117 госта