Страница 1 от 1
кое от двете е по добре карб или ефи
Публикувано: 13 май 2009, 19:52
от itso 123
здравеите оште един вапрос кое от двете е по добро инжекцион или карборатор кое ште бьде по добре за преработка пове4е коне и пьргавина на мотора какво трябва да се направи за да стане звяр

Re: кое от двете е по добре карб или ефи
Публикувано: 13 май 2009, 20:56
от balkics
Аз лично имах преди 2 години Ford Escort 1.6 EFI - колата беше слънце, доста пъргава, бързооборотна, мощна до някаква степен... зависи ти какво искаш да подобряваш вече... Марката "ФОРД" е сряд големите "зверове" с двигатели, така че ако си мераклия ще направиш верния избор

Re: кое от двете е по добре карб или ефи
Публикувано: 13 май 2009, 22:50
от vargala81
itso 123 написа:здравеите оште един вапрос кое от двете е по добро инжекцион или карборатор кое ште бьде по добре за преработка пове4е коне и пьргавина на мотора какво трябва да се направи за да стане звяр

сам си направи извода ,карба е 90 коня а ефи то е 105

става въпрос за стария мотор с 8 клапана.моя мотор е ефи и е доста пъргав, по дукомент му дават от 0-100км 10,6 сек

засичал съмго с фото апарат и не дава повече от 11 сек. И на двата мотора можеш да вдигнеш мошноста с доста ,разликата обаче в горенето ще е в полза на ефи то
Re: кое от двете е по добре карб или ефи
Публикувано: 14 май 2009, 10:48
от ludavoda
На EFI-то няма как с "доста" да му вдигнеш мощността...
А принципно погледнато карбураторите нямат лимит. Но не с фордов карб. Трябва друг - по-мощен... Принципно можеш да ползваш карбуратори от Алфа Ромео, те са евтини втора употреба. Но трябва много, много да разбираш за да стане
Успех...
Re: кое от двете е по добре карб или ефи
Публикувано: 14 май 2009, 19:58
от vargala81
На EFI-то няма как с "доста" да му вдигнеш мощността...
брей ,незнаех че на ЕФИ то неможе да се сложи чип , турбо,изпускателна система,по-големи инжектори,по -голяма дроселова клапа ,сигорно има и други неща дето може да се доработят ама ся не се сещам.Щом от 2000 кобика тунерете успяват да изкарат по 600-700 коня си направи сметката,но всичко става с много пари.На карба също може да се изтискат много коне ,но и там си има лимит и както казах после карба ще гори много повече.
Re: кое от двете е по добре карб или ефи
Публикувано: 14 май 2009, 20:11
от ludavoda
Повечето от нещата, дето изброяваш могат да се сложат и на карбуратор!
Човекът пита конкретно, а аз конкретно му обяснявам...
Re: кое от двете е по добре карб или ефи
Публикувано: 15 май 2009, 11:13
от madboy
На този, който иска да върви много колата, обикновено му е ясно, че разхода отива на кино.
Колега, ludavoda, много ще се радвам да ми намериш евтини работещи карбуратори от Алфа Ромео.
Re: кое от двете е по добре карб или ефи
Публикувано: 15 май 2009, 11:59
от nikolovvd
Дракстерите с по 1000+ коня дето правят 1/4 миля за 5-6 секунди с карбуратор ли бяха?
Re: кое от двете е по добре карб или ефи
Публикувано: 15 май 2009, 12:47
от noface
nikolovvd написа:Дракстерите с по 1000+ коня дето правят 1/4 миля за 5-6 секунди с карбуратор ли бяха?
----------------------------
Не колега .След чарджера имат плочка и 3 цола тръба захранвана от горивна помпа подобна на "Вида 5"
А на въпеоса на колаегата кво трябва за да стане звяр- ще му отговоря така-Трябват ти минимум 5000лв.
Re: кое от двете е по добре карб или ефи
Публикувано: 29 май 2009, 08:27
от Tsurinski
Да си кажа и моето мнение. И при двата варианта има добри възможности за форсиране на двигателя. При EFi вероятно ще излезе по - скъпо но ще е за сметка на по-нисък разход на гориво. Всичко зависи до къде искаш да стигнеш и с колко средства разполагаш но, и в двата случая не е евтино. При силовия тунинг трябва да знещ че, в повечето случаи евтиното излиза скъпо, както казват драгрейсарите: " пътя към победата е осеян със счупени бутала и биели", просто почети малко повече по темата и си направи сам избора. Аз лично съм за EFi. Според мен има повече възможности но и е по скъпо. Само чипа ще ти е към 600лв. аз лично съм се ограничил засега до спортен филтър засега и в най скоро време ще сложа спртно гърне, но и само с филтъра ефект има макар и минимален/ по скоро нищожен/. Успех в начинанието!
PS. Можеш да погледнеш и тук
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... &sk=t&sd=a" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;