Анулиране на egr1.8тд 98
- чарли74
- потребител
- Мнения: 127
- Регистриран: 01 май 2009, 13:59
- Модел на автомобила: ford mondeo 1.8td ghia,98
- Местоположение: ИСПАНИЯ
- Status: Извън линия
Анулиране на egr1.8тд 98
Интересуват ме плюсовете и минусите,от изолирането на егр клапана.Компа трупа ли грешки след това и пречи ли по някакъв начин на катализатора?Благодаря предварително!
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13097
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Анулиране на egr1.8тд 98
В общи линии само плюсове. Няма какво да му стане на катализатора (ако все още има такъв), а TD`97 няма компютър.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам!
- форд мк2
- потребител
- Мнения: 828
- Регистриран: 11 фев 2005, 12:24
- Модел на автомобила: ex. Escort VII Turnier 1.8 td 90hp; ex. Renault 19 TD;
Skoda Octavia 1.9TDI; Skoda Fabia 1.9 SDI; Fiat Multipla JTD - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Анулиране на egr1.8тд 98
хайде един въпрос и от мен - къде се намира този клапан на Ескорта?
Be happy
-
- Status: Извън линия
Re: Анулиране на egr1.8тд 98
Има, има!HACKO написа:... а TD`97 няма компютър.
В паметта се пазят грешките от последните 60 старта на двигателя, ако има такива естествено, за да бъдат прочетени при диагностика. Процедурата по запис на грешки е популярна сред непросветените като "трупане на грешки" и предразполага мошениците към злоупотреба известна като "чистене на грешки от компютъра" - абсолютна безсмислица при положение че не е отстранена причината предизвикала грешката.
Относно EGR-a - не може да предизвика грешка тъй като нямаш сонда за анализ на изгорелите газове. Изолирай го смело! Не добре работещ ЕГР е по-опасен за околната среда и двигателя отколкото изолиран такъв.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13097
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Анулиране на egr1.8тд 98
И със какво "натрупаните грешки" влияят на работата на двигателя, или се трупат само за информация.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам!
-
- Status: Извън линия
Re: Анулиране на egr1.8тд 98
Ами ако грешката е фатална за работата на двигателя компютъра не разрешава стартирането.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Анулиране на egr1.8тд 98
Компа знам, че прави байпас на проблемния датчик и минава на авариен усреднен режим за него.escorttd написа:Ами ако грешката е фатална за работата на двигателя компютъра не разрешава стартирането.
А изолирането на действаш EGR няма ли да отрови катализатора (ако има такъв)?
Знам, че EGR се изолира след като се махне катализатора!
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13097
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Анулиране на egr1.8тд 98
За бензиновите е така, за този дизел не знам как е и какви точно датчици има.paci написа:Компа знам, че прави байпас на проблемния датчик и минава на авариен усреднен режим за него.escorttd написа:Ами ако грешката е фатална за работата на двигателя компютъра не разрешава стартирането.
А изолирането на действаш EGR няма ли да отрови катализатора (ако има такъв)?
Знам, че EGR се изолира след като се махне катализатора!
Може и да пречи на нов катализатор, ама тогава и EGR работи добре. На кола на поне 300000км катализатора отдавна е заминал, така че притеснението отпада. Обаче има и коли без EGR и със катализатор.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам!
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Анулиране на egr1.8тд 98
Писал съм каквото съм чел.HACKO написа: ...
Като има по-светнати нека пишат.
Една лека кореция.
Компа прави байпас ако липсва инфо от даден датчик.
Ако има некоректно инфо от него то той се съобразява с него и двигателя не бачка добре.
Ей го, питат къде му е на Ескорт EGRто.
Хващам си 1вия пред очите ми Ескорт и отговарям, че няма EGR при Ескорт.
- форд мк2
- потребител
- Мнения: 828
- Регистриран: 11 фев 2005, 12:24
- Модел на автомобила: ex. Escort VII Turnier 1.8 td 90hp; ex. Renault 19 TD;
Skoda Octavia 1.9TDI; Skoda Fabia 1.9 SDI; Fiat Multipla JTD - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Анулиране на egr1.8тд 98
Колега чарли74 къде точно си видял тоя датчик на Ескорта си, че ми стана много любопитно
Be happy
- чарли74
- потребител
- Мнения: 127
- Регистриран: 01 май 2009, 13:59
- Модел на автомобила: ford mondeo 1.8td ghia,98
- Местоположение: ИСПАНИЯ
- Status: Извън линия
Re: Анулиране на egr1.8тд 98
Въпросът ми беше за мондео .Наско ,а ел кутията зад казанчето на хидравликата ,не е ли ECU-то?Намерих също едина статия в испански форум по въпроса.Ще я преведа и публикувам ,днес или утре.Благодаря за мненията,колеги!
-
- потребител
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
Re: Анулиране на egr1.8тд 98
до казанчето за чистачкисе се намира "ЕКУ-то" (МК1/МК2)!чарли74 написа:Въпросът ми беше за мондео .Наско ,а ел кутията зад казанчето на хидравликата ,не е ли ECU-то?!
грижи се само за климатика, "студения старт" и EGR- нищо друго !
- зуница
- потребител
- Мнения: 200
- Регистриран: 29 юни 2007, 23:04
- Модел на автомобила: ФОКУС 2.0 ГАЗ-БЕНЗИН
2008г. - Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Анулиране на egr1.8тд 98
Здравейте!
За да се отървеш от "EGR" -а, първо се откача маркучето, което идва от сервото на спирачката и се затапва.После сваляш интеркулера и разкачаш връзката от изпускателния към всмукателния колектор от страна на изпускателния.Тая връзка затапваш с подходяща ламаринка и/или парче от стара гарнитура подходящо изрязани за да стегнеш болтчетата. От месец карам така ,но нищо особено не съм забелязал.Поне съм сигурен ,че изгорели газове не влизат във всмукателния колектор.Моя "EGR" е блокирал в полуотворено положение и преди "операцията" имаше неуправляема връзка между двата колектора.(Най-неприятно е ако блокира в напълно отворено.)"EGR"-а след 100 000 гарантирано не е в кондиция .Моят съвет е, отърви се от него .Няма да си първия .Дори в английските сайтове е описано как да се елиминира"EGR".За нас и братята руснаци да не говорим.
За да се отървеш от "EGR" -а, първо се откача маркучето, което идва от сервото на спирачката и се затапва.После сваляш интеркулера и разкачаш връзката от изпускателния към всмукателния колектор от страна на изпускателния.Тая връзка затапваш с подходяща ламаринка и/или парче от стара гарнитура подходящо изрязани за да стегнеш болтчетата. От месец карам така ,но нищо особено не съм забелязал.Поне съм сигурен ,че изгорели газове не влизат във всмукателния колектор.Моя "EGR" е блокирал в полуотворено положение и преди "операцията" имаше неуправляема връзка между двата колектора.(Най-неприятно е ако блокира в напълно отворено.)"EGR"-а след 100 000 гарантирано не е в кондиция .Моят съвет е, отърви се от него .Няма да си първия .Дори в английските сайтове е описано как да се елиминира"EGR".За нас и братята руснаци да не говорим.
Не казвай "Хоп!" преди да си скочил!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 57 госта