Скърцане на скоростния лост

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Dod
потребител
потребител
Мнения: 14
Регистриран: 04 юни 2009, 00:15
Модел на автомобила: Ford , 2000,100 ph
Status: Извън линия

Скърцане на скоростния лост

Мнение от Dod » 04 юни 2009, 00:21

Здравейте

Днес гледах един Ford Focus, 1.6, бензин, 2001, чудя се дали да го купувам.

Проблемите които забелязах са:
- сериозно скърцане на скоростния лост при превключване на скоростите
- климатика работеше само на най-високата степен, и нещо май не охлаждаше много много.

Някой има ли представа колко сериозни са тези симптоми и колко би струвало поправянето им ?

Потребителски аватар
Атанас
потребител
потребител
Мнения: 857
Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Скърцане на скоростния лост

Мнение от Атанас » 04 юни 2009, 10:23

И на служебните скърца от време на време. Като го смажеш ще спре да скърца, а до тогава можеш да се пазариш с джамбазина да свали цената :)
Какво означава "работи само на най-восоката степен"? Само тогава върти вентилатора ли? Колко време го чакахте да охлажда? Колата движише ли се, или беше на място?

focusfocus
потребител
потребител
Мнения: 742
Регистриран: 22 яну 2008, 11:47
Модел на автомобила: focus; 2002, Zetec 1.8 benzin, 16 V
Status: Извън линия

Re: Скърцане на скоростния лост

Мнение от focusfocus » 04 юни 2009, 10:42

Скоростния лост се смазва, както е казал колегата, само хвърли едно око отдолу на ск. кутия, където е пластмасовия какап дали не е омазнено, там са всички джаджи за превключване на предаваките, може да скърца и от там.

Климатика неможе да работи само на най-висока предавка, Ако вентилатора вътри на 1,2,3 то иклиматика работи, ако вентилатора не върти на 1,2,3
то имаш изгорял резистор-сменя се около 30 лв е.

натисни и задръж бутона за нулиране не километража и дай на контакт и дръж докато стрелките на километража не отидат до край. после на всяко натискане се сменят показанията и ти светват рушките по таблото. ако пише dtc none, няма грешки, ако пише dtc и номер след това има някакви грешки, желателно е да видиш какви.

Успех с покупката.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта