Страница 1 от 1
компресия на 1.1 бензин
Публикувано: 10 фев 2006, 14:27
от T punchev
Някои знае ли,колко е допустимия минимум на компресията за 1.1 бензин.Братовчет ми има ескорт 1.1 и е на 260 000 без ремонт,всичко си му е наред,малко му е по висок разхода.Та мисли да измери компресията,данеби да му е време за смяна на сегменти!
Публикувано: 10 фев 2006, 15:51
от bilder
12,2-14,3 bar/това казва Аутодатата/
Да си погледне карбуратора преди да мисли за сегменти,ако са сегменти ще лапа и масло.
Публикувано: 10 фев 2006, 20:57
от arabiata
Има ли разход на масло?
Публикувано: 10 фев 2006, 23:00
от ivo9180
Допустимия минимум е 6-7 атм. 12-14 би трябвало да е на нов мотор
Публикувано: 10 фев 2006, 23:25
от tromberair
това мерене на компресията е мн. относително и според мен служи да се провери дай вобще работи цилиндъра!
Публикувано: 11 фев 2006, 00:32
от bilder
ivo9180 написа:Допустимия минимум е 6-7 атм. 12-14 би трябвало да е на нов мотор
Колега при 6-7 атм. ще му се налага доста често да си чисти свещите,защото ще ги цапа редовно.При такава компресия мотора работи като на 3 цилиндъра и харчи страшно много.Другото което е,че ще гори и масло понеже маслените сегменти ще са заминали,а те са слабо място при някой Фордове.
Вземи за пример добрата стара жигула при нов мотор е към 12атм и като падне под 10атм се смята ,че си е тръгнал.А ти говориш за падане на мощноста с 50%.Ако не ми вярваш ела да замерим компресията на транзит 2.0 бензин и на ескорт 1.6 за сравнение.
Публикувано: 11 фев 2006, 11:55
от T punchev
масло харчи 1.5 литра от смяна до смяна,поне последно така беше.Значи компресията ако е 6,е за ремонт.Тиа дни ще я замерим и ще пиша какъв е резултата.!
Публикувано: 11 фев 2006, 22:42
от ivo9180
С измерване на компресията се установява какво е състоянието на мотора Написал съм една минимална стойност-около6-7 атм Много точно си казал какво става с двигател с такава компресия Тези 6 атм ги давам по-скоро като ориентир В книги за форд пише-за бензинови двг-не по малко от 12-14бара За дизелови-28-34бара
Публикувано: 12 фев 2006, 01:19
от bilder
Да де и аз това имах предвид,че ако е под 9-10атм. кофти,но ако няма голяма разлика в цилиндрите може и да стане със сегменти.
Моя дизел беше с компресия 15-19 атм и много трябваше да му се моля преди да запали от 3тия път

Публикувано: 14 фев 2006, 09:22
от fiestaracing
Проблема със загубата на налягане в цилиндрите може да се крие и в главата-КЛАПАНИТЕ!!!Представете си CVH в почти перфектно състояние с компресия от 3 до 8атм(на загрят двигател)-след ремонт на главата-12.5-13атм!!!Пък разхода на масло за този тип мотори-OHV смятам че е нормален-до сега съм сменил 3 такива мотора на старите ми фиести,и в момента сестра ми кара такъв мотор-колата и е 95г но разхода и на масло е 2.5-3.5л на 10000км!!!!Тъй че няма страшно-провери първо всичко останало и тогава си мисли за сегменти!!!Първата ми фиеста-МК1-935сс беше милионна преди да я отворя-за сегменти!!!